Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Lancia Delta III Hatchback 1.8 Di Turbo 200KM 147kW od 2010

Lata produkcji: 2010 - teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Współczesny trend to: „duża moc, mała pojemność”. I Lancia o tym wie. Podstawowy silnik benzynowy ma 1.4l i dwie odmiany - 120KM oraz 140KM. Obie są doładowane, ciche, osiągają „setkę” poniżej 10 sekund i najlepiej czują się na wysokich prędkościach obrotowych – zadowolą zdecydowaną większość osób. Zużycie paliwa jak na taką moc wypada całkiem nieźle, bo nawet w tym mocniejszym motorze łatwo zmieścić się w 9-10l/100km. Jeśli chcecie jeździć naprawdę szybko, to jednym z dwóch wyjść jest wybór doładowanej jednostki 1.8l, która osiąga aż 200KM. Jeździ niesamowicie, ale za to cenę ma straszną. Do tego za podobne pieniądze można mieć diesla 1.9l, podwójnie doładowanego i tylko 10KM słabszego – to jest te drugie wyjście. Jeśli zależy wam na motorze wysokoprężnym i na zachowaniu choć części oszczędności w banku, to możecie się skusić na podstawowy silnik 1.6l Multijet o mocy 105KM. Nie jest może cenową okazją, ale w tym modelu to najtańsze rozwiązanie, które jeździ dość dobrze. Warto jednak nieco dopłacić do wersji 120-konnej. Jeździ lepiej.
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechał do „Pimp My Ride” i wyjechała Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewątpliwie oryginalna, jakoś do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz

Oceny Lancia Delta III Hatchback 1.8 Di Turbo 200 KM 147 kW

Ogólna ocena
4,46
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Ergonomia
WADY - Stosunek jakość/cena - Drobne usterki - Koszty utrzymania

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Lancia Delta III Hatchback 1.8 Di Turbo 200KM 147kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 47
Koszt ogólny 57,65 PLN
PB57.16 PLN
Wydatki serwisowe 27,50 PLN Pozostałe wydatki 60,98 PLN

Dane techniczne Lancia Delta III Hatchback 1.8 Di Turbo 200KM 147kW od 2010

Podstawowe parametry Lancia Delta III Hatchback 1.8 Di Turbo 200KM 147kW
Produkowany od 2010 roku
Pojemność skokowa 1742 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 200 KM (147 kW) przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 320 Nm przy 3750 obr/min
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 80,5 mm
Przeniesienie napędu Lancia Delta III Hatchback 1.8 Di Turbo 200KM 147kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny

Publikacje o Lancia Delta

Newsy o Lancia Delta

Lancia Delta III Hatchback
Aktualnie przeglądasz Lancia Delta III Hatchback