Szukaj

Informacje o Lancia Delta III Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW od 2008

Lata produkcji: 2008 – teraz
Segment: Niższa klasa średnia
Współczesny trend to: „duża moc, mała pojemność”. I Lancia o tym wie. Podstawowy silnik benzynowy ma 1.4l i dwie odmiany - 120KM oraz 140KM. Obie są doładowane, ciche, osiągają „setkę” poniżej 10 sekund i najlepiej czują się na wysokich prędkościach obrotowych – zadowolą zdecydowaną większość osób. Zużycie paliwa jak na taką moc wypada całkiem nieźle, bo nawet w tym mocniejszym motorze łatwo zmieścić się w 9-10l/100km. Jeśli chcecie jeździć naprawdę szybko, to jednym z dwóch wyjść jest wybór doładowanej jednostki 1.8l, która osiąga aż 200KM. Jeździ niesamowicie, ale za to cenę ma straszną. Do tego za podobne pieniądze można mieć diesla 1.9l, podwójnie doładowanego i tylko 10KM słabszego – to jest te drugie wyjście. Jeśli zależy wam na motorze wysokoprężnym i na zachowaniu choć części oszczędności w banku, to możecie się skusić na podstawowy silnik 1.6l Multijet o mocy 105KM. Nie jest może cenową okazją, ale w tym modelu to najtańsze rozwiązanie, które jeździ dość dobrze. Warto jednak nieco dopłacić do wersji 120-konnej. Jeździ lepiej.
czytaj więcej
Powagosław
Koniec z rajdowym nimbem. Delta wróciła jako luksusowy kompakt dla bogatych indywidualistów. Mało prawdopodobne, żeby podbiła rynek, choć z pewnością będzie jego ciekawym uzupełnieniem. ~Powagosław
Luzacjusz
Fiat Bravo pojechał do „Pimp My Ride” i wyjechała Lancia Delta, droższa dwukrotnie prawie. I to jest raz. Dwa - stylistyka nowych Lancii, choć niewątpliwie oryginalna, jakoś do mnie nie przemawia. Zbyt barokowe to auto jak na kompakt. ~Luzacjusz
Produkowany od 2008 roku
Pojemność skokowa 1956 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 165 KM (121 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1750 obr/min
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 17,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 90,4 mm
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Wyciszenie - Skrzynia biegów - Widoczność

Wybrane oceny

4,9
~Driver
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Świetny design. Doskonale wykończone wnętrze i zastosowane materiały - przede wszystkim najwyższej jakości skóra sygnowana marką "Poltrona Frau" - kto miał styczność to wie o co chodzi. Piękne zegary i podświetlenie wnętrza. Bardzo wygodne siedzenia. Ogromna przestrzeń na nogi na tylnej kanapie z regulowanym kątem pochylenia oparć . Ustawny bagażnik. Dwukolorowy lakier (wersja Platino). Doskonała i bezawaryjna mechanika - szczególnie silnik 2,0 Multijet to klasa sama w sobie (doskonałe osiągi jak na masę auta i niskie spalanie). Samochód na dłuższe, komfortowe podróże z nutką zacięcia sportowego. Bardzo dobrze zestrojone i trwałe zawieszenie (zero napraw). Zwróć uwagę na tylne światła tego auta - po prostu piękna włoska robota. Jeżeli masz dobrze zadbaną Lancię Delta to już za kilka lat te samochody zamiast tracić na wartości zaczną zyskiwać ze względu na swoją niepowtarzalność i legendę marki. Jeżeli masz zły dzień popatrz na profil boczny tego auta (najlepiej na pięknej 18" feldze) i zaraz buźka się uśmiechnie.
4,6
~limaks
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Polecam autko . nic lepszego nie kupisz w stosunku cena/jakość wielkość w miare nowego. chyba że wolisz np BMW 4 lata starsze z nalotem 300tyś min
4,3
~nawiasmariusz
Lancia Delta III
Hatchback 2.0 MultiJet 165KM 121kW
Wygląd samochodu nadal robi ogromne wrażenie do tego elastyczny silnik który daje dużo frajdy z jazdy.
Lancia Delta III Hatchback