Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Lancia Thesis w pigułce

Lancia Thesis w pigułce

Sprawdź vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o Lancia Thesis

Lata produkcji 2001 - teraz
Segment: Wyższa klasa średnia
Model należący do wyższej klasy średniej (segment E), flagowa limuzyna Lancii produkowana od 2001 roku. Thesis w ofercie marki zastąpiła wysłużoną Kappę i tak jak ona, jest wykorzystywana jest jako samochód rządowy m. in. we Włoszech i Polsce. Pierwowzorem auta były dwa prototypy: Dialogos 1998 roku oraz Giubileo z 2000 roku stworzona w jednym egzemplarzu dla Jana Pawła II. Stylistycznie Thesis nawiązuje do słynnego modelu Aurelia z lat 50. W 2006 roku na rynku pojawiła się limitowana, usportowiona wersja Thesis Sportiva wyprodukowana na 100-lecie marki Lancia.
Auto, które wyróżnia się w tłumie. Thesis jest nie do pomylenia z żadnym innym samochodem w swojej klasie. Dla jednych to zaleta, dla innych najwyraźniej wręcz przeciwnie. Według mnie, prezentuje się znakomicie. ~Powagosław
Najbardziej śmieszy mnie to, że wszyscy po kolei mówią, jaki to piękny samochód (z czym absolutnie się zgadzam), a gdy przychodzi co do czego, kupują Mercedesa albo Audi. To tak, jakbyś przez cały wieczór bajerował dziewczynę, że pójdziecie do teatru, bo uwielbiasz sztukę, a potem zabrał ją na piłkę w towarzystwie kumpli. ~Luzacjusz

Dane techniczne Lancia Thesis

Moc silników 150–230 KM
Pojemność silników 2,0–3,2 l
Prędkość maksymalna 206–240 km/h
Przyspieszenie 0-100 8,8–10,2 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Lancia Thesis
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 631
Koszt ogólny 17,66 PLN
LPG36 PLN
ON39.99 PLN
PB75 PLN
Wydatki serwisowe 14,50 PLN Pozostałe wydatki 16,45 PLN

Publikacje o Lancia Thesis