Szukaj

Informacje o Land Rover Range Rover IV SUV 4.4 SDV8 339KM 249kW 2012-2015

Lata produkcji: 2012 – 2015
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Diesel 3.0 258KM jest stosunkowo spokojny, ale i tak pozwoli bez problemu przegonić większość aut na drogach. Chętnie wchodzi na obroty, ma miły dźwięk i sprawia, że ten kloc prowadzi się po prostu lekko. A jeśli to za mało - 4.4 339KM rozwieje wszelkie wątpliwości, bo w jego przypadku ten kolos prawie lata. Silniki benzynowe 3.0 259KM i 3.0 340KM oferują podobne osiągi do zbliżonych mocowo diesli. Jednak szczególnie ten mocniejszy wariant sprawia więcej frajdy, bo wręcz bawi się obrotami i ma wielką rezerwę mocy. Na szczyt trafiło benzynowe, 5-litrowe monstrum. Można polecić je już tylko fanatykom, bo szczególnie silniki wysokoprężne nieźle się bronią, choć za dźwięk 8 cylindrów warto dopłacić. Trzeba tylko mieć czym.
czytaj więcej
Powagosław
Ikona stylu, elegancji i charakterystycznej brytyjskiej niespieszności z napędem na cztery koła. Oby nigdy nikt nie wpadł na pomysł, by wyszlifować te królewskie kanty. ~Powagosław
Luzacjusz
Mniej kwadratowy niż kiedyś, ale niczego to tak naprawdę nie zmienia. Gdyby Rolls-Royce zbudował SUV-a, wyglądałby pewnie dokładnie jak ten samochód. ~Luzacjusz
Produkowany od 2012 do 2015 roku
Pojemność skokowa 4367 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 339 KM (249 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 1700-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 84 x 98,5 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 8
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

NIE

Głosów za: 50% / przeciw: 50%

Zalety

+ Karoseria + Całokształt + Silnik

Wady

- Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Land Rover Range Rover IV SUV