Szukaj

Informacje o Mazda 3 II

Lata produkcji: 2009 – 2013
Segment: Niższa klasa średnia
Wprowadzona na rynek w roku 2009 druga generacja Mazdy 3. Pierwowzorem auta był prototyp zaprezentowany rok wcześniej, o takiej samej nazwie. Pod względem stylistycznym Mazda 3 kontynuuje idee z których korzystano u poprzednika. Tak jak pierwsza generacja samochodu, druga również zbudowana została na płycie podłogowej C1, opracowanej we współpracy Forda, Mazdy oraz Volvo. Auto jest jednak większe od modelu I generacji. Podobnie jak on dostępna jest w wariantach sedan oraz hatchback.
Powagosław

Kompaktowa interpretacja stylistyki Mazdy 6. Bardzo udana, bo i „Szóstka” to auto przepiękne. Mazda chce być premium, z powodzeniem tego projektu można by dyskutować. Na razie lepiej niż niejedne premium wygląda.

~Powagosław
Luzacjusz

Mam nadzieję, że Wałęsa w końcu odda moje sto milionów. Z odsetkami. Kupię tego kompaktowego diabła, bo świetny jest. Poproszę MPS, długą drogę i zachodzące słońce na horyzoncie.

~Luzacjusz

Oceny Mazda 3 II

Liczba ocen: 92
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Układ jezdny + Skrzynia biegów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,6
~Kierowca bombowca
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 2.0 MZR 150KM 110kW
Dobry samochód w szczególności na tereny pozamiejskie. Skrzynia jest wybredna, po mieście jest dyskomfort bo na czwartym biegu przy 50km/h silnik muli, jednak do 100km/h piąty bieg jest w zupełności wystarczający. Na autostradzie jest komfort ale spalanie przy agresywnej jeździe jest spore. Przy oszczędnej jeździe bardzo fajnie wychodzi koło 5l, jednak jak się depta to można podbić nawet do 10. Jakość wykonania z zewnątrz jest dobra, wewnątrz welury dobre, łatwe do czyszczenia. Deska rozdzielcza potrafi pękać pomimo zabezpieczenia matą przedniej szyby
Dodane 1 miesiąc temu
4,1
~Dawid
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moje pierwsze kupione przeze mnie auto, po przesiadce z Hondy Civic 2005 czuć ze auto jest o wiele lepsze. Wnętrze przyjemne i całkiem dobrze zrobione. Silnik do spokojnej jazdy jest w porządku, wyprzedzić tez raczej da się na spokojnie. mój egzemplarz jest w bardzo dobrym stanie dlatego na temat korozji się nie wypowiem ale faktem jest ze lakier jest strasznie cienki, od dmuchnięcia pojawi się jakiś odprysk. Najgorsza jak dla mnie wada tego auta to wygłuszenie, przy 120 nie jedzie się w ogóle komfortowo, nie kupiłbym ponownie tego auta. Za bezawaryjność plus, nie mam z tym autem żadnych problemów.
Dodane 7 miesięcy temu
4,4
~MK
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
Ocena dotyczy 109 konnej wersji silnika. Mazda sprawuje się bardzo dobrze, eksploatowana głównie w mieście, parę razy jechałem nią w dłuższą trasę. Samochód świetnie wykonany, stylistyka wolno się starzeje, a wnętrze jest przyzwoicie spasowane. Bardzo ekonomiczne i tanie w naprawach auto. Bardzo porządne wnętrze auta: deska obszyta miękką a'la skórą, podobnie podłokietnik i ten element drzwi, na którym zwykle ląduje łokieć; fotele wygodne, funkcja podparcia lędźwiowego sprawia, że nawet dłuższe trasy nie męczą.
Dodane 3 lata temu

Raporty spalania Mazda 3 II

Liczba raportów: 121
Średnie spalanie dla Mazda 3 II
6,6 – 11,2
l/100 km
5,2 – 6,5
l/100 km
8,3 – 8,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,8
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Tak jak inni piszą, Madzia lubi dużo spalać :) Nie lubi korków na tyle że czasem lepiej jechać znacznie dłuższą trasą niż stać w korku. Posiadam i-stop ale to się sprawdza tylko na światłach a nie w korkach. Tak samo krótkie odcinki gdzie nie zdąży nawet silnik się rozgrzać (do pracy mam 4km). Prowadzę dziennik tankowań, więc na przestrzeni 6 m-c mogę się pochwalić swoimi wynikami które są wiarygodne i potwierdzone. --Po mieście będzie brała 10l gdzie mam krótkie odcinki w korku, oraz trochę dłuższe bez kortów. UWAGA- zimą minimum 12l. --Na trasie (autostrada) będzie brała: ---------- 8 l przy prędkości 110km/h -----------10,0 l przy prędkości 140km/h -----------ok. 19 l przy prędkości 210km/h jest to maks jaki może wyciągnąć, może trochę więcej z górki. Wynik jest w przybliżeniu ponieważ był to jednorazowy test na tempomacie ale na jednym odcinku 250km ponieważ paliwo się skończyło.
Dodane 7 lat temu
6,7
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Moja Mazda juz przejechalem okolo 10000 km. Podzial rodzaju pokonywanych tras to: 60% cykl autostradowy - moja srednia predkosc to okolo 120 km/h, gdzie spalanie wynosi okolo 6,6 l/ 100 km , 30 % tryb pozamiejski - spalanie na poziomie okolo 6 litrow (przy predkosci okolo 90 km/h) oraz 10 % tryb miejski - i tutaj najwiekszy wynik 7,5 litra. Generalnie w trasie spalanie bardzo niskie, a w miescie jak widac wzrasta. Moj styl jazdy: w miescie unikam gwaltownych przyspieszen,, hamuje czesto silnikiem. W trasie bardzo podobnie jak w miescie, staram sie utrzymywac stala predkosc. W opcji autostradowej zauwazyle ze powyzej 120 km/h spalanie zaczyna drstycznie rosnac, tzn. przy 130 km/h wynosi okolo 7,3, przy 140 km/h to juz okolo 8
Dodane 8 lat temu
7,4
Mazda 3 II
Hatchback Facelifting 1.6 MZR 105KM 77kW
Jak na Japończyka przystało części do tanich nie należą, ale można to brać z przymrużeniem oka. Do tej pory (po zakupie) wymieniłem tylko klocki i akumulator (obie części miały już 4.5 roku), klocki wykazywały wysokie zużycie, a akumulator był w 64% naładowany. Obie części były fabrycznie nowe i dopiero teraz przyszedł czas na wymianę. Klocki kosztują od 80zł (tanie chińskie) do 280zł za ceramikę (na ceramiczne się zdecydowałem) - ceny na przód, tył jest tańszy o ok 10%. Poprzedni właściciel nie robił nic w tym samochodzie oprócz wymiany płynów i filtrów, co potwierdziło ASO.
Dodane 9 lat temu

Opinie o instalacjach LPG

Liczba wpisów: 12
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
homologacja: "NAGAZ" STEFANOWSKI. S.J.
instalacja: AC STAG 4
przebieg: 60 tys. km
użytkowana przez: 20 tys. km
WITAM WSZYSTKICH. WPISALEM SIĘ W FORMUM WIELOKROTNIE JAKO , ŻE OD 1993 ROKU ROBIŁEM W TYM ZAKLADZIE WIELE SAMOCHODÓW. ( FORD MUSTANG 1964R POJ 5000 CCM, FORD MUSTANG 1964 POJ 3200CCM, CHEWROLET CHEVI VAN 1972 R , NAST. OPEL OMEGA MV6 POJ 2600 CCM FORD MONDEO ROK 2000 POJ 2600 , W ROKU 2012 I 2013 SUBARU FORESTER ORAZ MAZDA 3.W LATACH 90-TYCH KILKA MERCEDESÓW...
Dodane 12 lat temu
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 1.6 MZ-CD 115KM 85kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 6 tys. km
użytkowana przez: 7 tys. km
Zamontowaną mam instalację BRC Sequent 32. W mojej cenie sprawdza się ona bardzo dobrze, auto od samego początku jak ją zamontowałem nie zmieniło stylu pracy silnika. Auto stało się bardzo ekonomiczne, można na prawdę odczuć to po kieszeni. BRC godne jest polecenia.
Dodane 6 lat temu
5,0
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
homologacja: F H.U..CZAKRAM.
instalacja: BRC SEQUENT
przebieg: 130 tys. km
użytkowana przez: 10 tys. km
Auto pięknie przyjęło LPG. Instalacja BRC SQ 32 z OBD pracuje bez zarzutu. Spalanie w trasie wchodzi mi w granicach 10% więcej tego co na benzynie. Na gaz przełącza się szybko, nawet przy mroźnych porankach. Nie miałem ani razu problemu z odpaleniem i przejsciem na LPG.
Dodane 8 lat temu
Mazda 3 II

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów