Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 6 II Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW 2008-2010

Mazda 6 II Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW 2008-2010
Lata produkcji: 2008 - 2010
Segment: Klasa średnia
Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda 6 II Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 25
Koszt ogólny 40,36 PLN
ON39.11 PLN
Wydatki serwisowe 0,00 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Autodiagnoza Mazda 6 II

Liczba wpisów: 35
Silnik ma za duże obroty
dodał: 87rafix, 4 lata temu
Witam, mam problem z diagnozą mojej MADZI, iz po odpaleniu ''zimnego'' silnika obroty są zbytnio za wysokie ok 1500-2000 dodając że jest instalacja LPG Sekwencja. Gdy silnik troche sie rozgrzeje spadaja do 800-1000, oczywiście rozruch odbywa sie na benzynie, występuje nierówna praca silnika na biegu jałowym, przy np. gwałtownym cofaniu silnik skacze do ok 2000 obrotów i ma oznaki jak by się ''dusił'' czasami gaśnie. Wcześniej miałem większy problem z gaśnięciem na drogach szybkiego ruchu czy autostradach przy zjazdach i redukcji biegu zapalała sie...
Braku mocy na 4,5,6 biegu i słabym przyspieszaniu
dodał: xxmaszaxx, 2 lata temu
Witam Posiadam Mazdę 6 2008 TS 2 Benzyna 147 KM anglika 56.000 mil (90.000 km) przejechane Auto rusza z piskiem wszystko ok 1, 2, 3 bieg później 4 5 6 bieg bardzo powoli nabiera prędkości przy pedale do podłogi powiedzmy ze jedziemy 60 mil/h i pedał do podłogi 10 sekund do 70 mil/h nawet czasami wskazówka prędkościomierza (przy gwałtownym naciśnięciu pedału gazu do deski) nie podnosi się przez 3 sek. Nie było tak aż do momentu wymiany oleju i filtra oleju i czyszczenia silnika z oleju cokolwiek to znaczy no i był jeszcze wymieniany płyn hamulcowy Przed tym wszystkim auto przyspieszało...
Problem z momentem obrotowym
dodał: Resoviak, 4 lata temu
Słaby moment obrotowy, oczekiwany 320Nm/2000Rpm, na hamowni wyszedł max 221Hp/3700Rpm, moc oczekiwana 121Hp/3500Rpm na hamowni dopiero 121Hp/3975Rpm. Jaka może być przyczyna?

Dane techniczne Mazda 6 II Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW 2008-2010

Podstawowe parametry Mazda 6 II Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Produkowany od 2008 do 2010 roku
Pojemność skokowa 2184 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM (120 kW) przy 3500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 360 Nm przy 1800-3000 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbodoładowanie o zmiennej geometrii (Variable Geometry Turbo)
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 16,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 94 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Dodatkowe informacje silnik wyposażony w łańcuch rozrządu
Przeniesienie napędu Mazda 6 II Kombi 2.2 MZR-CD 163KM 120kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 II Kombi