Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mazda 6 II Sedan 3.7 MZI V6 273KM 201kW 2007-2010

Lata produkcji: 2007 - 2010
Segment: Klasa średnia
Najwięcej osób pewnie ulegnie benzynowemu 1.8l o mocy 120KM. Dzięki niemu ładne auto możecie mieć za dość rozsądne pieniądze. Niestety ten silnik nie pasuje do zadziornego charakteru 6, jest zbyt ospały i nudny. W stosunku do najtańszej wersji z podstawową jednostką trzeba dopłacić około 10 tys. zł do lepszego 2.0 147KM, ale warto to zrobić. Zużyciem paliwa niewiele się różnią, ale przyjemnością podróżowania już tak. Fani diesla też znajdą coś dla siebie. Cena podstawowego 2.0 140KM nie jest taka zła, a sam motor spala około 7l paliwa na 100km i pomimo pozornie niedużej mocy zgrabnie napędza auto. Jeśli to za mało – jest też 185KM wpakowane w 2.2l, oczywiście odpowiednio droższe.
Powagosław

Fantastyczna robota projektantów Mazdy, którzy nie przestraszyli się własnych wizji studyjnych i umiejętnie przełożyli je na model produkcyjny. W ten sposób, niepostrzeżenie, powstał jeden z najatrakcyjniejszych wizualnie samochodów klasy średniej.

~Powagosław
Luzacjusz

Dzieło Japończyków skomentuję po amerykańsku: „Wow”. Kto by pomyślał, co? Mazda 6, jeszcze do niedawna auto dość eleganckie, ale zupełnie beznamiętne, dziś jest naładowane emocjami jak najlepsze odcinki „Mentalisty” z Red Johnem w roli głównej.

~Luzacjusz

Oceny Mazda 6 II Sedan 3.7 MZI V6 273 KM 201 kW

Ogólna ocena
4,73
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Autodiagnoza Mazda 6 II

Liczba wpisów: 35
Silnik ma za duże obroty
dodał: 87rafix, 4 lata temu
Witam, mam problem z diagnozą mojej MADZI, iz po odpaleniu ''zimnego'' silnika obroty są zbytnio za wysokie ok 1500-2000 dodając że jest instalacja LPG Sekwencja. Gdy silnik troche sie rozgrzeje spadaja do 800-1000, oczywiście rozruch odbywa sie na benzynie, występuje nierówna praca silnika na biegu jałowym, przy np. gwałtownym cofaniu silnik skacze do ok 2000 obrotów i ma oznaki jak by się ''dusił'' czasami gaśnie. Wcześniej miałem większy problem z gaśnięciem na drogach szybkiego ruchu czy autostradach przy zjazdach i redukcji biegu zapalała sie...
Odpalanie silnika.
dodał: WOLF69-TCP, 4 lata temu
Problem z odpaleniem silnika, który wystepuje przy każdej pogodzie. Czasami odpala od razu po przekręceniu zapłonu (rzadko się to zdarza ). W większości musze trochę pokrecic a jak odpali to tak jak by na za niskich obrotach i dopiero po chwili wchodzi na obroty. Podczas jazdy często zdarza mu się przy zmianie biegu spadek obrotow (jak by się przydławił ). Czy może to mieć związek z przygasaniem swiatel w momencie uruchamiania się wentylatorów ? ( mysle o regulatorze napięcia ) Proszę o sugestie bo do tej pory miałem tylko dizle. Dzieki za pomoc
Wzrosły obroty i wyparował płyn w chłodnicy
dodał: ~HANNA ORZECHOWSKA, ponad rok temu
Po przejechaniu ok. 80 km wzrosły bardzo obroty i wyparował płyn z chłodnicy. Okazało się, że w chłodnicy jest pusto, ponieważ weszło 3 l płynu. Płyn uzupełniałam przed wyjazdem z domu. Jaka może być przyczyna?

Dane techniczne Mazda 6 II Sedan 3.7 MZI V6 273KM 201kW 2007-2010

Podstawowe parametry Mazda 6 II Sedan 3.7 MZI V6 273KM 201kW
Produkowany od 2007 do 2010 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 273 KM (201 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Publikacje o Mazda 6

Newsy o Mazda 6

Mazda 6 II Sedan
Aktualnie przeglądasz Mazda 6 II Sedan