Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda 626 II

Mazda 626 II
Lata produkcji: 1982 - 1987
Segment: Klasa średnia

Mazda 626 II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:

Autodiagnoza Mazda 626 II

Liczba wpisów: 43
Silnik dymi na biało po wymanie oleju
dodał: zakapiorr89, 2 lata temu
Witam, Zmieniałam ja olej razem z filtrem na dniach jakoś. od wymiany na drugi dzień tak zaczęła kopcić że głowa mała. co najlepsze dymi tylko jak jest ciepło bo jak wieczorkiem jak jest lekki przymrozek w sensie zimno to nie dymi. nie wiem o co chodzi wycieków nie ma a co chodzi o uszczelki moim zdaniem jest z nimi ok wszystko plam nie ma pod autem na niebiesko nie dymi raz czy dwa zadymiła bezpośrednio na drugi rozruch po wymianie. przez moment był dymek niebieski potem się zrobił biały i taki został i bardzo dużo go jest. śmierdzi trochę dym ale nie benzyną tylko takimi typowymi...
MAZDA 626 prędkościomierz
dodał: tomekj14, 4 lata temu
Kupiłem tydzień temu Mazdę 626 2000r. 2,0 i mam problem z prędkościomierzem- anie działa. I mam pytanie jaka może być przyczyna, i jak to naprawić . Z góry dzięki za odpowiedź
Rozrzad, wymiana
dodał: ~kazik, 2 lata temu
Czy ten silnik jest bezkolizyjny tzn. gdy pęknie pasek uszkodzi się silnik? czy przy wymianie rozrzadu trzeba i wymienic pompe jaki jest schemat napedu paska rozrzadu, czy tez napedza pompe wody. jaki ma zwiazek pompa wody z rozrzadem, gdyz mowi sie by tez wymienic pompe wody
Wachadlowa praca silnika na wolnych obrotach,wydostajacy sie dzwiek metaliczny od silnika.
dodał: ~Karas Tomasz, 7 lat temu
GDY AUTO JEST ZIMNE PO URUCHOMIENIU SIE AUTOMATYCZNIE ZSSANI TRZESIE CALYM SAMOCHODEM JEST TO NIE DO ZNIESIENIA PRZECIESZ MI TO SIE NIGDY NIE DZIALO A GDY AUTO SIE ZAGRZEJE CHODZI MI LADNIE SILNIK NA WOLNYCH PO OKOLO PIECIU KILOMETRACH JAZDY ZPADA MI ZWOLNYCH OPROTOW I GASNIE TAK W KOLO I SZARPIE NIM NATEPNY PROBLEM TO SCIAGANIE AUTA RAZ NA PRAWA STRONE POTEM NA LEWA STRONE ZBIEZNOSC BYLA USTAWIANA BYLEM U KILKU MECHANIKOW A NAWET W SERWISIE NACIAGNIETO MNIE NA DUŻE KOSZTY A REZULTATOW ZADNYCH NIGDY NIGDY NIEMIALEM PROBLEMOW Z TA MAZDA 626 i 2000cm III 1989 ROK STALO MI TO NIEDAWNO PO TYCH...
brak przednich świateł
dodał: ~jarek, 7 lat temu
witam zniknęly swiatła mijanie i droid=gowe bezpieczniki w kabiinie całe, pod maską cale brak sterowania na przekażnik kiedy dam mase na cewke przekaznika są sawiatla jesy=t zmiana ale nie mozna ich wyłączyc.

Autorentgen Mazda 626 II

Liczba wpisów: 27

Pierścienie tłokowe w benzyniakach.

dodał: ~szymon, 6 lat temu
zgadzam się moja maździana mam ją 2 latka ogólnie autko super ale ktoś kiedyś ją przegrzał nie wymienił w porę oleju a na to te marki są strasznie czułe i jak się zaczeło to normalnie szok! Kopci tak jak stary odpalony jelcz zimą przy -20 coś strasznego

Siłowniki tylniej klapy

dodał: ~Mariob74, 7 lat temu
Padł jeden i to wystarczyło by klapa waliła w głowę. Po wymianie na zamienniki trzyma tak że trzeba się uwieszać żeby ją zamknąć. Po jakimś czasie z pewnością się wyrobi i będzie normalnie.

Pompa wtryskowa DiTD.

dodał: ~anonim, 7 lat temu
Pompa wtryskowa DENSO w silniku DiTD wymaga wymiany lub regeneracji po 200 - 300 tysiącach km. Koszt > 3500 PLN.

Duże zużycie oleju silnikowego w jednostce 1,8.

dodał: Tabur, 6 lat temu
Kolega Tabur trafił na wyjądkowo skatowany egzemplarz pewnie od niepalącego dziadka niemca ...jak widzę to od niego pochodzą wszystkie propozycje usterek. Mam dwie mazdy diesel i bęzyna 1.8 ...nadkola korodują zaciski się zapiekają, elementy gumowe zawieszenia trzeba wymienić a po za tym kmompletne nic. zupełne zero usterek dodam że wszystkie przeglądy tech. przechodza bdb.

Uszczelniacze popychaczy zaworów.

dodał: ~Robert, 8 lat temu
Uwaga na sprzedawców na "ciepły silnik". Padają uszczelniacze popychaczy zaworów. Olej ścieka do cylindrów i na zimno spala ten olej strasznie kopcąc. Po rozgrzaniu silnika objaw znika. Droga naprawa. Sama wymiana zaczyna się od 800zł. Doświadczenia z 626, 1999, poj.1.8, 90km.

Dane techniczne Mazda 626 II

Moc silników 63–120 KM
Pojemność silników 1,6–2,0 l

Publikacje o Mazda 626