Szukaj

Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 110KM 81kW 2000-2002

Informacje o Mazda 626 V Kombi 2.0 TD 110KM 81kW 2000-2002

Lata produkcji: 2000 – 2002
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 2000 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,4 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,9
~kubal7
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 110KM 81kW
OSZCZĘDNY i NIEZAWODNY DIESEL (ten najmocniejszy bo 110KM) daje sobie świetnie radę - do 180Km/h rozpedza się zwawo potem wolniej:) - OSZCZEDNY bo nawet zejście do granicy 5L/100km nie jest wysiłkiem. Mój egzemplarz jest zadbany i nie zawiódł nigdy w trasie. Regularnie serwisowany. ZAWIESZENIE - perfekcyjne, wydaje się przyklejony do krętej drogi. Czasami głośny ale to wymaga przyzwyczajenia. Zawsze dobrze wyposażony, Klima halogeny czy kontrola trakcji zdarza się bardzo często. Najlepiej szukać auta zadbanego - czasami nawet lepiej parę groszy dołozyć i mieć auto regularnie serwisowane a odwdzięczy się BARDZO NISKIMI kosztami eksploatacji. Wprawdzie Design nie powala ale autko jest jak przyjaciel - zawsze gotowe! ! ! ! No i najważniejsze ! ! ! CENA ZAKUPU - porównując: komfort, koszty eksploatacji czy niezawodność do PASSATA, VECTRY czy MONDEO to MAZDA daje DUŻO WIĘCEJ. to nie jest moja pierwsza i napewno nie ostatnia Mazda. ! ! ! Model 626 110KM CDTi zdecydowanie P O L E C A M ! ! !
Dodane 15 lat temu
4,2
~julek
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 110KM 81kW
Dobre i niezawodne auto. jeżeli chce ktoś kupić samochód po to żeby jeździć a nie trzymać w warsztacie to 626 jest idealnym wyborem. Jedyny minus to pojawiająca się korozja, ale to domena wszystkich mazd.
Dodane 12 lat temu
4,2
~Killer17
Mazda 626 V
Kombi 2.0 TD 110KM 81kW
Jest dobrze po za małymi drobiazgami.
Dodane 15 lat temu

Usterki Mazda 626 V

Liczba wpisów: 40
Wymiana rozrządu instalacja gazowa
  • Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 85kW 1997-2002
  • lpg
Mam pytanie dotyczące rozrządu. Posiadam Mazdę 626 V sedan 2.0 115KM 2002 z zamontowaną instalacją LPG. Jestem już po wymianie rozrządu i na spisie przeprowadzonych napraw jest usługa "Wymiana rozrządu instalacja gazowa". Ciekawi mnie fragment "instalacja gazowa" - czy to znaczy, że coś robili w instalacji gazowej? Rozrząd ma coś wspólnego z rodzajem paliwa? Czy może wymienili mi nie to, co chciałem? Fakt - wydaje mi się, że pedał gazu inaczej działa, nie czuję prawie, że go wciskam, jego zakres się zmniejszył, ale przyspieszenie takie same i się nie dusi na niskich obrotach.
Dodane 9 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
Silnik dymi na biało po wymanie oleju
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
Witam, Zmieniałam ja olej razem z filtrem na dniach jakoś. od wymiany na drugi dzień tak zaczęła kopcić że głowa mała. co najlepsze dymi tylko jak jest ciepło bo jak wieczorkiem jak jest lekki przymrozek w sensie zimno to nie dymi. nie wiem o co chodzi wycieków nie ma a co chodzi o uszczelki moim zdaniem jest z nimi ok wszystko plam nie ma pod autem na niebiesko nie dymi raz czy dwa zadymiła bezpośrednio na drugi rozruch po wymianie. przez moment był dymek niebieski potem się zrobił biały i taki został i bardzo dużo go jest. śmierdzi trochę dym ale nie benzyną tylko takimi typowymi spalinami nie że zatyka ale czuć te spaliny. nie wiem może coś z komputerem jest że robi złą mieszankę czy co ale jak ktoś miał kiedyś podobnie niech zapoda o co chodziło będę wdzięczna pozdrawiam
Dodane 10 lat temu
Problem rozwiązany
1 komentarz
falowanie obrotow silnika
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
silnik zimny ssanie obroty ok podczs jazdy kiedy silnik się nagrzeje przy zatrzymywaniu się obroty falują 200-1200 pomagało przgazowanie silnika teraz juz nie kolejny dziwny objaw obroty spadaja i gaśnie silnik podczas wciskania pedału sprzęgła nie wrzucając nawet biegu wymienilem cewke zapłonu kable czujniki wałków świece czyscili przepustnice i nic żaden mechanik w kaliszu nie potrafi mi pomóc ja podejrzewam jakiś czujnik lub przewody związane z podciśnieniem komputer nic nie wkazał proponują mi wymine silniczka krokowego sondy lambdy ale ile moą szukać co wymienie jakąs częśc to itak nic nie pomaga może ktoś miał taki problem prosze o pomoc bo niedługo pół częsci wymienie .
Dodane 12 lat temu
Problem rozwiązany
4 komentarze
Mazda 626 V Kombi

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów