Szukaj

Informacje o Mazda 626 V Sedan 2.0 TD 110KM 81kW 2000-2002

Lata produkcji: 2000 – 2002
Segment: Klasa średnia
Produkowany od 2000 do 2002 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM (81 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 230 Nm przy 1800 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu SOHC (OHC)
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 19,0 : 1 : 1
Åšrednica cylindra × skok tÅ‚oka 86 x 86 mm
Typ wtrysku bezpośredni
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
4,3 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Wyciszenie - Karoseria
Åšrednie spalanie dla Mazda 626 V Sedan 2.0 TD 110KM 81kW 2000-2002
6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,6
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 110KM 81kW
Dane wg komputera i własnych obserwcji z 2 lat po przejechaniu prawie 60tyś. km. Styl jazdy - umiarkowany. Wszystkie dane z uwzględnieniem klimatronik ustawionej przez cały rok na 21-23C. Maksymalne spalanie w mieście w zimie średnio 8l. Latem o około 0,5l mniej. Przy jeżdzie codziennej (50% miasto /50% trasa - trochę kręcenia się po mieście i codzienne dojazdy obwodnicą do pracy 20km) średnio 6,7l. Na trasie na odcinkach 20-50km z prędkościami 80-110km/h spalanie w przedziale 5,5-6l. Na dłuższych trasach super. Jak silnik wejdzie w swój rytm, to pracuje bardzo oszczędnie nawet przy 2500 obrotów. Z 4 osobami i pełnym bagaźnikiem można zejść w okolice 5l. 2x zaliczona trasa na południe Francji przez Niemcy (2x 2500km - średnie spalanie 5.3 - prędkości przejazdu na autostradach 110-140km/h). Generalnie auto bez problemów może przejechać na 1 baku (53l) ponad 1000km (rekord 1068km). Z kontaktów z innymi użytkownikami wiem, że duże znaczenie dla spalania ma stan auta i jakość paliwa. Moje auto sprowadzone z Niemiec 2 lata temu - z przebiegiem 140tys. Przejeżdzam około 30tys/rocznie. Regularne wymiany olejów i filtrów na wiosnę i na jesieni. Paliwo - wyboieram lepsze diesle na firmowawych stacjach ze względu na trwałość silnika i odczuwalnie lepsze osiągi.
9,6
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 110KM 81kW
6,1
Mazda 626 V
Sedan 2.0 TD 110KM 81kW

Usterki Mazda 626 V

Liczba wpisów: 40
Wymiana rozrzÄ…du instalacja gazowa
  • Mazda 626 V Sedan 2.0 115KM 85kW 1997-2002
  • lpg
Mam pytanie dotyczące rozrządu. Posiadam Mazdę 626 V sedan 2.0 115KM 2002 z zamontowaną instalacją LPG. Jestem już po wymianie rozrządu i na spisie przeprowadzonych napraw jest usługa "Wymiana rozrządu instalacja gazowa". Ciekawi mnie fragment "instalacja gazowa" - czy to znaczy, że coś robili w instalacji gazowej? Rozrząd ma coś wspólnego z rodzajem paliwa? Czy może wymienili mi nie to, co chciałem? Fakt - wydaje mi się, że pedał gazu inaczej działa, nie czuję prawie, że go wciskam, jego zakres się zmniejszył, ale przyspieszenie takie same i się nie dusi na niskich obrotach.
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
Silnik dymi na biało po wymanie oleju
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
Witam, Zmieniałam ja olej razem z filtrem na dniach jakoś. od wymiany na drugi dzień tak zaczęła kopcić że głowa mała. co najlepsze dymi tylko jak jest ciepło bo jak wieczorkiem jak jest lekki przymrozek w sensie zimno to nie dymi. nie wiem o co chodzi wycieków nie ma a co chodzi o uszczelki moim zdaniem jest z nimi ok wszystko plam nie ma pod autem na niebiesko nie dymi raz czy dwa zadymiła bezpośrednio na drugi rozruch po wymianie. przez moment był dymek niebieski potem się zrobił biały i taki został i bardzo dużo go jest. śmierdzi trochę dym ale nie benzyną tylko takimi typowymi spalinami nie że zatyka ale czuć te spaliny. nie wiem może coś z komputerem jest że robi złą mieszankę czy co ale jak ktoś miał kiedyś podobnie niech zapoda o co chodziło będę wdzięczna pozdrawiam
Problem rozwiÄ…zany
1 komentarz
falowanie obrotow silnika
  • Mazda 626 V Kombi 2.0 115KM 85kW 1998-2002
  • silnik
silnik zimny ssanie obroty ok podczs jazdy kiedy silnik się nagrzeje przy zatrzymywaniu się obroty falują 200-1200 pomagało przgazowanie silnika teraz juz nie kolejny dziwny objaw obroty spadaja i gaśnie silnik podczas wciskania pedału sprzęgła nie wrzucając nawet biegu wymienilem cewke zapłonu kable czujniki wałków świece czyscili przepustnice i nic żaden mechanik w kaliszu nie potrafi mi pomóc ja podejrzewam jakiś czujnik lub przewody związane z podciśnieniem komputer nic nie wkazał proponują mi wymine silniczka krokowego sondy lambdy ale ile moą szukać co wymienie jakąs częśc to itak nic nie pomaga może ktoś miał taki problem prosze o pomoc bo niedługo pół częsci wymienie .
Problem rozwiÄ…zany
4 komentarze
Mazda 626 V Sedan