Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mazda CX-9 SUV Facelifting

Lata produkcji: 2012 - 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Duży crossover SUV i największy z obecnie produkowanych samochodów Mazdy. W sprzedaży od 2007 roku. Uważany za następcę modelu MPV, choć to kontynuacja bardzo umowna, biorąc pod uwagę charakterystykę obu samochodów (typowy minivan i SUV). CX-9 został zbudowany na płycie podłogowej Forda o symbolu CD3. Pod względem stylistycznym spokrewniony z mniejszym modelem CX-7. W 2008 roku CX-9 zdobył główną nagrodę w konkursach na SUV Roku magazynu „Motor Trend” oraz w plebiscycie North American Truck of the Year. W 2009 roku model został poddany drobnej modernizacji.

Powagosław

CX-9 już przed face-liftingiem wyglądał dobrze. Po przemodelowaniu auto stało się agresywniejsze i wygląda bardziej sportowo niż jest w rzeczywistości. Projektanci Mazdy zasłużyli na podwyżkę.

~Powagosław
Luzacjusz

Tyle dróg budują, tylko nie ma dokąd jechać – mawiał nieodżałowany Jan Himbilsbach. Może i nie ma gdzie, za to przynajmniej jest czym. CX-9 na przykład.

~Luzacjusz

Mazda CX-9 I SUV Facelifting – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Dane techniczne Mazda CX-9 SUV Facelifting

Podstawowe parametry Mazda CX-9 SUV Facelifting
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 7
Promień skrętu 6,2 m
Wymiary zewnętrzne Mazda CX-9 SUV Facelifting
Długość 5106 mm
Szerokość 1936 mm
Wysokość 1728 mm
Rozstaw osi 2875 mm
Rozstaw kół - przód 1654 mm
Rozstaw kół - tył 1644 mm
Zwis przedni 1098 mm
Zwis tylny 1133 mm
Wymiary bagażnika Mazda CX-9 SUV Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2852 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1369 l
Własności terenowe Mazda CX-9 SUV Facelifting
Kąt natarcia 16 stopnie
Kąt zejścia 20,1 stopnie
Szkic techniczny Mazda CX-9 SUV Facelifting

Autorentgen Mazda CX-9

Liczba wpisów: 3

Tarcze przy gwałtowniejszym hamowaniu ulegają wypaczeniu - wystarczy jazda po autostradzie i parokrotne hamowanie w sytuacji, gdy nieoczekiwanie tuz przed wyprzedzaniem wpakuje nam się TIR

dodał: ryntjung, 3 lata temu
Masa własna samochodu to ponad dwie tony i jeśli Niemcy pewne rzeczy przewidują w Audi i Mercedesie albo Wolkswagenie to powinni i Japończycy ! Tarcze winny być większe i solidniejsze ! Już 2-3 hamowania przy prędkości 130- 140 km/h powoduje ich bicie.

Waga ponad 2 tony - hamulce za słabe !!!

dodał: ryntjung, 3 lata temu
Przy tej masie parę mocnych hamowań to wypaczone tarcze w najlepszym wypadku do toczenia, czego się nie zaleca w ASO. Nawet jadąc autostradą i hamując dość mocno przed innym niekulturalnym użytkownikiem który nam się wpycha wypaczymy je w mgnieniu oka. Nie wspomnę o większej prędkości o co łatwo przy 277 KM. Zatem - za małe i za słabe tarcze albo ... za mocny silnik. Tego nie ma w merolu, audi czy BMW ! Poza tym dżwięki przy hamowaniu raczej nie są budujące !

Kupiony w ASO - 3 lata i 11 miesięcy .Po 63 000 km miałem dziwny wypadek.

dodał: ryntjung, 3 lata temu
( 11 miesięcy po gwarancji - i serwisowany w ASO ) Za automatyczna skrzynią jest redukcja rozdzielająca napęd w ramach osi przedniej. Fachowiec z poza ASO powiedział, ze swoim klientom olej zadany fabrycznie w redukcję osi wymienia co 40 tyś. km. Podobno w osi tylnej to samo. Amerykanie robią to co 30 000 mil. Poza moim samochodem widziałem jeszcze 2 inne po takiej awarii - z ekstremalnym dla redukcji skutkiem i zawsze ten olej wygląda tak samo - jest przepracowany. Do zadania oleju fabrycznie jest otwór techniczny i nic więcej. Istnieje uzasadnione podejrzenie wady " wrodzonej modelu. Co...

Publikacje o Mazda CX-9

Newsy o Mazda CX-9

Mazda CX-9 I SUV Facelifting
Aktualnie przeglądasz Mazda CX-9 I SUV Facelifting