Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Mazda CX-9 w pigułce

Mazda CX-9 w pigułce

Sprawdź Vin

Sprawdż raport historii auta, podaj numer VIN

Informacje o Mazda CX-9

Lata produkcji: 2006 - 2016
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe

Duży crossover SUV i największy z obecnie produkowanych samochodów Mazdy. W sprzedaży od 2007 roku. Uważany za następcę modelu MPV, choć to kontynuacja bardzo umowna, biorąc pod uwagę charakterystykę obu samochodów (typowy minivan i SUV). CX-9 został zbudowany na płycie podłogowej Forda o symbolu CD3. Pod względem stylistycznym spokrewniony z mniejszym modelem CX-7. W 2008 roku CX-9 zdobył główną nagrodę w konkursach na SUV Roku magazynu „Motor Trend” oraz w plebiscycie North American Truck of the Year. W 2009 roku model został poddany drobnej modernizacji.

CX-9 już przed face-liftingiem wyglądał dobrze. Po przemodelowaniu auto stało się agresywniejsze i wygląda bardziej sportowo niż jest w rzeczywistości. Projektanci Mazdy zasłużyli na podwyżkę.

~Powagosław

Tyle dróg budują, tylko nie ma dokąd jechać – mawiał nieodżałowany Jan Himbilsbach. Może i nie ma gdzie, za to przynajmniej jest czym. CX-9 na przykład.

~Luzacjusz

Autorentgen Mazda CX-9

Liczba wpisów: 3
Kupiony w ASO - 3 lata i 11 miesięcy .Po 63 000 km miałem dziwny wypadek.
dodał: ryntjung, 2 lata temu
( 11 miesięcy po gwarancji - i serwisowany w ASO ) Za automatyczna skrzynią jest redukcja rozdzielająca napęd w ramach osi przedniej. Fachowiec z poza ASO powiedział, ze swoim klientom olej zadany fabrycznie w redukcję osi wymienia co 40 tyś. km. Podobno w osi tylnej to samo. Amerykanie robią to co 30 000 mil. Poza moim samochodem widziałem jeszcze 2 inne po takiej awarii - z ekstremalnym dla redukcji skutkiem i zawsze ten olej wygląda tak samo - jest przepracowany. Do zadania oleju fabrycznie jest otwór techniczny i nic więcej. Istnieje uzasadnione podejrzenie wady " wrodzonej modelu. Co...
Tarcze przy gwałtowniejszym hamowaniu ulegają wypaczeniu - wystarczy jazda po autostradzie i parokrotne hamowanie w sytuacji, gdy nieoczekiwanie tuz przed wyprzedzaniem wpakuje nam się TIR
dodał: ryntjung, 2 lata temu
Masa własna samochodu to ponad dwie tony i jeśli Niemcy pewne rzeczy przewidują w Audi i Mercedesie albo Wolkswagenie to powinni i Japończycy ! Tarcze winny być większe i solidniejsze ! Już 2-3 hamowania przy prędkości 130- 140 km/h powoduje ich bicie.
Waga ponad 2 tony - hamulce za słabe !!!
dodał: ryntjung, 2 lata temu
Przy tej masie parę mocnych hamowań to wypaczone tarcze w najlepszym wypadku do toczenia, czego się nie zaleca w ASO. Nawet jadąc autostradą i hamując dość mocno przed innym niekulturalnym użytkownikiem który nam się wpycha wypaczymy je w mgnieniu oka. Nie wspomnę o większej prędkości o co łatwo przy 277 KM. Zatem - za małe i za słabe tarcze albo ... za mocny silnik. Tego nie ma w merolu, audi czy BMW ! Poza tym dżwięki przy hamowaniu raczej nie są budujące !

Dane techniczne Mazda CX-9

Moc silników 263–277 KM
Pojemność silników 3,5–3,7 l
Prędkość maksymalna 192 km/h
Przyspieszenie 0-100 10,1 s

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mazda CX-9
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 158
Koszt ogólny 38,01 PLN
LPG44.51 PLN
PB11.05 PLN
Wydatki serwisowe 22,45 PLN Pozostałe wydatki 0,00 PLN

Publikacje o Mazda CX-9

Newsy o Mazda CX-9

AUTOCENTRUM.PL S.A.