Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa C W203 Kombi T203

Lata produkcji: 2001 – 2007
Segment: Klasa średnia
Wprowadzony na rynek w roku 2000, Mercedes W203 był modelem drugiej generacji Klasy C. Pod względem stylistycznym samochód został dogłębnie przemodelowany, uzyskał zdecydowanie nowocześniejszy i bardziej atrakcyjny wygląd. Klasa C II przeszła modernizację trzy lata później. Mimo tego że produkcja modelu została zakończona w roku 2006, a parę miesięcy później zadebiutował jego następca, to do dnia dzisiejszego jest oferowana odnowiona wersja Sportcoupe.
Powagosław
Elegancki samochód o doskonałych proporcjach i odrobinie sportowej zadziorności. Mercedes C to król klasy średniej premium. Szkoda tylko, że za ten prestiż trzeba tyle płacić. ~Powagosław
Luzacjusz
Mercedes w końcu przejrzał na oczy i zdjął okulary. Albo odwrotnie – zdjął okulary i przejrzał na oczy. Co zobaczył? Że wszyscy się gapią na nową C Klasę. ~Luzacjusz

Dane techniczne Mercedes Klasa C W203 Kombi T203

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,8 m
Promień skrętu 5,4 m
Długość 4541 mm
Szerokość 1728 mm
Wysokość 1412 mm
Rozstaw osi 2715 mm
Rozstaw kół - przód 1505 mm
Rozstaw kół - tył 1476 mm
Prześwit 107 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 987 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 964 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 330 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1350 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1378 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1320 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1383 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1384 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 470 l

Oceny Mercedes Klasa C W203 Kombi T203

Liczba ocen: 63
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(78%)

Zalety

+ Wyciszenie + Ergonomia + Silnik

Wady

- Drobne usterki - Stosunek jakość/cena - Karoseria

Wybrane oceny

2,2
~GANDALF
Kombi T203 2.7 (C 270 CDI) 170KM 125kW
Mercedes Klasa C W203
Mój 5 mercedes i pewnie nie ostatni ale nigdy w życiu więcej nie dotknę w203. Takiego dziadowskiego mercedesa jak ten ze świecą szukać. Układ paliwowy tragedia tryski padają , rurki paliwowe plastikowe puszczają i ciekną a kosztują krocie. Skrzynia niby nienajgorsza ale konwerter już wymieniałem na regenerowany bo szarpał. Wieczne problemy z centralnym zamkiem bo siadają zamki i mają efekt maszyny do szycia, odbiornik siada i raz działa z pilota raz nie. KOROZJA AŻ JĄ SŁYCHAĆ jak pałaszuje metal szczególnie klapa tył. Chyba pierwszy mercedes z zawieszeniem mcpersona prowadzi się jak golf a nie mercedes. EGR sie zatyka i auto gubi moc. OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM w203 w dieslu
4,7
~kkj
Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 143KM 105kW
Mercedes Klasa C W203
400 tys przebiegu Dałbymbył 5 gwiazdek gdyby nie rdza .. ale Audi 80 mniej skomplikowane auto uchodzące za wzór .. mechanicznie i elektroniczne polega w stosunku to tego MB ... w MB części znajdziesz wszędzie ... termostat w ASO kupione po 8 -latach .. działa dalej OK po 8 -latach .. auto idealne ( gdyby nie rdza - aczkolwiek powierzchowną - kiepski lakier) we Wrocku bo brukowce komfort zdeptuje produkty VAG . Od 3-lat wiem że trza coś nowego kupić bo 16-tek to jest .. ale trudno się tego pozbyć!!! Ale .. to dalej jedzie .. cudo czy co ??? Autostradowe 180 km i 8 litra konsumpcji przy automacie ..... k...wqaa benzyna siada .... szkoda tylko że nie mam teraz gdzie z tego skorzystać. A następne W204 .. W205 .... toż to ma awarie tym rdza w moim to Pikuś :) . Szukam czegoś nowego i serwisy pytają mnie po co :) .. kurna znudziło mi się auto ... Ale auto się niestety starzeje ... i siły na to nie ma ;( bo jednak ... jak było produkowane wg ich parametrów "życia auta" .
3,0
~Patryk
Kombi T203 2.1 (C 220 CDI) 143KM 105kW
Mercedes Klasa C W203
Kolejny raz to napiszę, samochód z Polskiego salonu, 100% bezwypadkowy, kupiłem go z firmy w której pracowałem. Od czego zacząć, a wiem RDZA, RDZA i jeszcze raz RDZA. Po zakupie samochodu pojechałem do kolegi do zaprzyjaźnionego serwisu, a tam ku mojemu zdziwieniu okazało się że dół drzwi jakiś rudy przednie nadkola też takie sobie, ale że bez wypadkowy i pełen serwis ASO, pojechałem na Jerozolimskie z gwarancją. Uznali, wymienili wszystkie drzwi przednie błotniki, tylna klapę polakierowali. Trwało to 3 tygodnie, od momentu umówienia, oczywiście samochód w tym czasie musiał stać u nich, poco?, podobno takie warunki gwarancji. Po tym czasie odebrałem pięknego mercedesa z salonu, szczęśliwy bo w końcu długo nim nie pojeździłem . Minoł roku. Będąc na działce stwierdziłem, że umyje sobie samochód, a tu znowu RUDY tym razem na tylnych nadkolach od środka, więc poczekałem do przeglądu ASO i znowu zgłoszenie. Uznali, wymienili, trwało to 4 tygodnie, oczywiście samochód przez ten cały okres znowu musiał stać u nich. Lecz tym razem już miąłem dosyć, kupiłem sobie Citroena i temat rdzy dziwnym cudem się skończył.

Raporty spalania Mercedes Klasa C W203 Kombi T203

Liczba raportów: 107
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa C W203 Kombi T203
9,1 – 12,2
l/100 km
6,6 – 9,8
l/100 km
9,5 – 14,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,8
Kombi T203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW
Mercedes Klasa C W203
Wyniki przy jeździe zimą (benzyna, wskazania komputera): - 8.9 l / 100 km (śred. prędk. 50 km/h, dyst. przejechany 20 km, płynnie i dynamicznie, większość poza miastem, -4 C, 1 os.) - 7.5 l / 100 km (śred. prędk. 48 km/h, dyst. przejechany 66 km, większość poza miastem, 3 osoby, +2 C) - 10 l / 100 km (śred. prędk. 40 km/h, dyst. przejechany 22 km, większość poza miastem, 1 osoba, -3 C) - 6.4 l / 100 km (lato, 1 osoba, jazda tylko poza miejska, "na wynik") Jeżeli chodzi o gaz - lpg, średnia to 12,41 l/100 km ( z 382 km na podliczniku, zima ogólnie). Fakty mówią same za siebie - auto na trasę, jak na swój wiek jest ekonomiczne. Jazda normalna, bez szaleństwa, raczej rekreacyjna. Co do sensu instalacji lpg - 50% mniejsze koszty, wniosek nasuwa się sam...
7,9
Kombi T203 2.1 (C 200 CDI) 122KM 90kW
Mercedes Klasa C W203
Auto mam prawie 3 lata,C200cdi 122km automat jeżdżę głównie po mieście (zakorkowany Wrocław) w zimie trzeba liczyć 10 litrów w lecie od 8,5/100, jeżdżę normalnie ani wolno ani szybko (czasami ogień ale ciężko powiedzieć ile, bierze każdą ilość :) na autostradzie 120-130 km/h trochę załadowany spalił 6l/100, można zejść poniżej ale to nie jazda tylko toczenie się razem z PKS-ami. Opowiastki typu 6 w mieście to bajka chyba że ma się manuala (miałem też przed liftem c200 w ręcznej skrzyni i jest to do osiągnięcia) Do wskazań komputera trzeba doliczyć od 0,5 w trasie do 1-1,5 w mieście
9,8
Kombi T203 1.8 (C 230 Kompressor) 192KM 141kW
Mercedes Klasa C W203
Auto mam od 4.marca tego roku. Do tej pory zrobiłem 3300km i średnia spalania jaką mi podaje komputer to 10.2l/100km, a prędkości 44km/h, co wskazuje na przewagę miejskiej jazdy. Opony zimowe 4x 225/45/17 Charakterystyka mojej jazdy jest często moderowana. Czasami szybko i zrywnie, a czasami normalnie i dostojnie. Dla przykładu: Katowice - Gdańsk (2osoby bez bagażu) 9,3l/100km przy tempomacie zapiętym na 140kmh Gdańsk - Giżycko (4osoby + bagaż) 10,2l/100km z tempomatem na 160kmh Tak, pomiędzy 140 a 160 jest znaczna różnica. W mieście róznie ale 11 trzeba liczyć. Jeżdżę tylko na

Usterki Mercedes Klasa C W203

Liczba wpisów: 21
Elektronika.
  • Mercedes Klasa C W203
  • instalacja elektryczna
Występowanie usterki:
Powyzej 200.000km lubia padac laserowe stacyjki,szczegolnie zima sie do tego przyczynia i spadek temperatury.Auto z miejsca unieruchomione, zablokowana stacyjka i kierownica,tylko laweta wówczas pomoże. Koszt nowej stacyjki ok 3.500 PLN, kluczyki laserowe tez przewidziane są na określoną liczbę użyć, co za idiota to wymyslił? Do tego wczechobecne czujniki doprowadzają człowieka do furii.Moje auto jest bezwypadkowe z polskiego salonu ale wystarczy ze lekko wjedziesz w jakąś dziurę to potafi wypaść czujnik od klocków,albo wywala bzdurne błedy nt oswietlenia tablicy rejestracyjnej.Inny przykład: napiecie akumulatora jest za niskie i komputer nie pozwoli uruchomić rozrusznika. Paranoja!!! zapomnij o kręceniu kluczykiem. Przy starcie i gaszeniu auta komputer wykonuje tysiace testów i jak cos mu nie pasuje to nie odpalisz auta.
1 komentarz
Zimny silnik - głośna praca.
  • Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW 2000-2002
  • silnik
nie występuje to za każdorazowym uruchamianiem silnika po nocy ( auto w garażu) po przekręceniu kluczyka na "start" uruchamia się dosłownie na dotyk, ale zdarza się dość często , że uruchamianie łapię automat i kręci przez kilka sek. Mimo kilkakrotnych odwiedzin autoryzowanej stacji obsługi nie udało się wyeliminować tego zjawiska. chyba metodą na "chybił-trafił"wymieniono mi ( nie za małe pieniądze) pompę paliwa -dobrą na nową ,akumulator dobry na nowy, tylny moduł uszkodził się przy odłączeniu zasilania? (zdjęto klemę z akumulatora)jest nowy a problem dalej istnieje
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Brak mocy
  • Mercedes Klasa C W203 Sedan W203 2.0 (C 200 Kompressor) 163KM 120kW 2000-2002
  • silnik
  • 180 tys. km
Witam serdecznie pierwszy raz znalazłem się na tym forum mam problem z c200 kompresor 2.0 163kw brak mocy na LPG i bp wymieniłem przepustnice czujnik teparatury i przepływomierz powiecza jakiś czas było ok a teraz od tygodnia znów wariuje z brakiem mocy poczebuje pomocy bo osiwieje
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Mercedes Klasa C W203 Kombi T203