Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 2.8 204KM 150kW 1996-2002

Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 2.8 204KM 150kW 1996-2002
Lata produkcji: 1996 - 2002
Segment: Wyższa klasa średnia

Model wyższej klasy średniej (segment E; grupa premium) produkowany od 1993 roku. Najpopularniejsza limuzyna w tym segmencie na świecie i najlepiej sprzedające się auto Mercedesa w historii - dotychczas na rynek trafiło prawie 14 milionów egzemplarzy tej serii. Choć jej debiut datowany jest na rok 1993, gdy Mercedes nazwał tak zmodernizowany model W124 (będący jednocześnie poprzednikiem oficjalnej Klasy E), cała linia została zapoczątkowana została już w roku 1947. Według terminologii Mercedesa, od 2016 roku oferowana jest piąta generacja Klasy E (W213) dostępna w wersji sedan, kombi, coupe oraz kabriolet.

Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz

Autodiagnoza Mercedes Klasa E W210

Liczba wpisów: 25
najprawdopodobniej konieczna wymiana reduktora gazowego
dodał: AS1-54, 5 lat temu
Mam zainstalowaną od 2004r instalacje LPG. Do niedawna wszystko było ok i spalałem w trasie około 7,2 litra gazu. Od pewnego czasu mam problemy z uruchamianiem samochodu na sekwencji.Bywa, że kilkakrotne próby odpalenia na benzynie nie dają efektu i dopiero po przełączeniu na gaz po kilkukrotnym uruchamianiu odpala.Jeździłem do mechanika, który orzekł, że winne są wtryski, natomiast gazownik twierdzi, ze najprawdopodobniej reduktor.Mam zainstalowany reduktor TECNO 100kW -136KM i zastanawiam się, czy koniecznie muszę wymienić na identyczny. W tej chwili cena tego oryginalnego z symbolem BRC...
Dymienie i spadek mocy
dodał: ~Grzegorz Szarłata, 2 lata temu
silne dymienie przy przyśpieszaniu, chwilowy brak mocy - nie wchodzi na obroty po dodaniu gazu - duże opuźnienie przy dodaniu gazu, ( wymienioy interkooler, dolot sprawny - klapki ok., wymieniony przepływomież, wyczyszczony ERG, komputer wskazuje sprawne wtryski.)- nadal bez zmian.
Przekładka silnika od w 211 z 2002r do w210 z 2000r.
dodał: ~artur, 8 lat temu
Witam. Auto dobrze odpala i nic po za tym. Nie ma mocy, dymi, a spalanie to 18l-100km wizualnie silnik taki sam lecz mechanik zamontował 1 wałek rozrządu do nowego czyli 211 od mojego 210 bo tam nie było w tym wałku jakiegoś gwintu, który ma coś napędzać (chyba pompę), a więc jeden wałek jest od w210.

Dane techniczne Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 2.8 204KM 150kW 1996-2002

Podstawowe parametry Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 2.8 204KM 150kW
Produkowany od 1996 do 2002 roku
Pojemność skokowa 2799 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 204 KM (150 kW) przy 5700 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 270 Nm
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 3
Stopień sprężania 10,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mercedes Klasa E W210 Kombi S210 2.8 204KM 150kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6

Publikacje o Mercedes Klasa E

Newsy o Mercedes Klasa E