Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W211 Kombi S211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW 2005-2009

Lata produkcji: 2005 – 2009
Segment: Wyższa klasa średnia
Mercedes Klasa E produkowany jest od roku 1993. Należy do klasy wyższej średniej premium (segment E). W tym segmencie jest najpopularniejszą na świecie limuzyną i zarazem największym sukcesem rynkowym w historii niemieckiej marki – do tej pory auta tej serii znalazły prawie 14 mln nabywców. Mimo że wprowadzenie Mercedesa Klasy E na rynek datowane jest na rok 1993, w którym Mercedes tak nazwał zmodernizowany model W124 (poprzednik oficjalnej Klasy E), to początek całej linii aut przypada na rok 1947. Zgodnie z chronologią Mercedesa piąta generacja modelu (W213) sprzedawana jest od roku 2016 i oferowane jest w wariantach: sedan, kombi, coupe oraz kabriolet.
czytaj więcej
Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz
Produkowany od 2005 do 2009 roku
Pojemność skokowa 2987 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 190 KM (140 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 400 Nm przy 1400-3200 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 24
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 83 x 92 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba biegów 6
Rodzaj skrzyni Automatyczna
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 7
Napęd 4x4 Dostępny
Nazwa 4x4 4MATIC
Liczba stopni 7
Ogólna ocena
3,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Bezawaryjność (drobiazgi) + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa E W211 Kombi S211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW 2005-2009
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

5,9
Liczba komentarzy: 1
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW
Jak widać w opisie spalanie mam rewelacyjne.Raz katowałem go ile wlazło do odcięcia i maks pokazał 11,8 i nic ponad.Fakt jest też że jeżdżę wolno i nie gazuję go mocno. Według mnie auto tylko i wyłącznie w trasę.Do miasta się nie nadaje.Jadąc Częstochowa Sanok spalanie mi pokazywał 5,1-5,5 /90km/h w Krakowie pokazał 5,7-5,9 a potem znowu spadł.Tutaj robi dużo manual.Brat ma 224km w automacie i poniżej 8l ma ciężko zejść. Ważne rzeczy.Nim wywaliłem DPF palił sporo i psuł się jak nie wiem co.Po wycięciu spalanie spadło i przestały się różne anomalia dziać.Po drugie wywaliłem fabryczne opony continentale na micheliny i mniejsze 225.Tu spalanie też spadło po zmianie opon.Po wymianie nastawnika turbiny wracałem przez totalne odludzia i 60-70 6 bieg.Jak dojechałem na miejsce zdębiałem.Miałem 4,4 i mam foto na potwierdzenie tego. Wadą jedyną jest to że psuje się często, ale części tanieją także nie ma bólu.
8,8
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW
Przejechałem na zbiorniku ok 1000 km , w tym ok 20% w mieście, opony 245/45/17 czyli można coś nie coś jeszcze poprawić no i jeździć do 100 km/h wtedy minimum wypadnie w okolicach 6,5l, ale to taki żart branzowy÷)) Na te parametry które posiada to i tak pięknie.
9,8
Mercedes Klasa E W211
Kombi S211 3.0 V6 (280 CDI) 190KM 140kW
Samochód trochę pali. W końcu to 3.0 diesel, nie 2.0 . Na trasie jadąc 140km/h wyszło mi 8,3l/100km na dystansie 3000km.
W 211 350 B automat
  • Mercedes Klasa E W211
  • silnik
  • 190 tys. km
Cześć Jeżdżę Mercedesem E Klasa W 211 3,5 bezyna, od jakiegoś czasu mam następujące objawy, nie zależnie od tego, czy pracuje na benzynie czy na gazie, silnik po rozgrzaniu zaczyna nie równo pracować, jest duży problem z przyspieszaniem, gdy dodaje gazu autem szarpie, nie równo pracuję, przy każdej prędkości, zostały wymienione świece , brak poprawy, problem z upływem kilometrów tylko się pogłębił, komputer nie wskazuje żadnych błędów, czy ktoś miał taki problem?? Bardzo proszę o pomoc, Pozdrawiam Maciek
Problem rozwiązany
1 komentarz
silnik nie ma mocy
  • Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 2.1 (200 CDI) 122KM 90kW 2002-2006
  • silnik
silnik po przejechaniu kilku kilometrów i rozgrzaniu sie traci moc obroty tylko do 3000 na 1 biegu 3000 a 2,3,4 bieg 2000 5 do 3000. Po wyłączeniu samochodu jest ok ale gdy przejade kawałek a wszczegulności gdy zatrzymuje się na światłach w mieście włancza mu sie mulenie. Nadmieniam iż wymieniłem turbine i nic to nie dało. Na autostradzie gdy jade szybko i obroty są powyżej 3000 mode jecha dużo kilometrów. modół sterujący turbiną po prawej stronie została wymieniona cała turbina z modółem sterującym ale usterka nie znikła
Problem rozwiązany
11 komentarzy
Rdza w ukladzie chlodzenia
  • Mercedes Klasa E W211 Sedan W211 3.2 (320 CDI) 204KM 150kW 2002-2006
  • układ chłodzenia
  • 285 tys. km
Niedawno nabylem auto po przejechaniu 200km przy predkosci 180-200km /h auto sie zagotowalo ubylo ok 4l plynu w ulkladzie chlodniczym pojawila sie rdza Przejechalem kolejne 300km trasy po dolaniu wody duzo syfu w ukladzie . W czym szukac problemu . Nie mam informacji ile samochod mogl stac nieuzytkowany
Oczekuje na rozwiązanie
Mercedes Klasa E W211 Kombi S211