Szukaj

Informacje o Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting

Lata produkcji: 2013 – 2015
Segment: Wyższa klasa średnia
Produkowana w latach 2009-2016 czwarta generacja Mercedesa Klasy E. Jej pierwowzorem koncepcyjnym był, zaprezentowany w roku 2008, prototyp noszący nazwę Concept FASCINATION. Linia produkcyjnej wersji Klasy S W212 nawiązywała również do flagowej Klasy S, z którą (tak jak z Klasą C) model miał wspólne elementy stylistyki wnętrza, a także kilka technicznych rozwiązań (zbudowany został na tej samej platformie podłogowej co Klasa C W204). Mercedes Klasa E IV zaprojektowany został przez Thomasa Stopkę. Model przeszedł facelifting według projektu Michaela Freia w roku 2013, który był wyjątkowo drogi – kosztował niemieckiego producenta aż miliard euro.
czytaj więcej
Powagosław

Ten samochód daje ci wszystko, czego oczekujesz. Elegancko skrojony na zewnątrz i wewnątrz. Nic dziwnego, że od lat co trzecie sprzedawane auto w tej klasie jest E-Klasą. Już samo to jest przekonywujące.

~Powagosław
Luzacjusz

Z Klasą E jest jak z jedzeniem w ulubionej restauracji. Niby nie podają nic ani z kuchni molekularnej, ani dań fusion, ale smaku tradycyjnego schabowego nie spotkasz nigdzie indziej. Płacisz za jakość, ale wiesz, że twój żołądek to docenia.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,2 m
Długość 4879 mm
Szerokość 1854 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2071 mm
Wysokość 1474 mm
Rozstaw osi 2874 mm
Rozstaw kół - przód 1598 mm
Rozstaw kół - tył 1614 mm
Zwis przedni 849 mm
Zwis tylny 1156 mm
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 491 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1048 mm
Długość siedziska przedniego 540 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 711 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 972 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 354 mm
Długość siedziska tylnego 508 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1490 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1505 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1467 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1446 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 540 l
Maksymalna ładowność 565 kg
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Ogólna ocena
4,6 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(95%)

Zalety

+ Silnik + Całokształt + Układ jezdny

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,6
~Norbert
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 200 CDI 136KM 100kW
Auto było marzeniem od dłuższego czasu, które w końcu udało się spełnić. Wcześniej posiadałem krótko wersje przedliftową ale był to egzemplarz zmęczony jak i jego wygląd, zwłaszcza wnętrza trącić już zaczyna myszką. Co innego polift do którego dojrzałem i uważam, że z zewnątrz jest piękny, zwłaszcza w białym lakierze, który uwydatnia jego śliczne opływowe linie i dynamiczne proporcje. Zarówno od przodu gdzie prezentuje sie nowocześnie i dynamicznie jak i od tyłu gdzie jest przysadzisty i solidny. Styliści odwalili mistrzowską robotę. Po lifcie to jest zupełnie inne auto, tak zewnątrz, w środku jak i podczas jazdy. Nie wiem czy to wina zużytych egzemplarzy poprzednich wersji ale tym jezdzi sie jak nowym, porządnym autem. Nawet w podstawowej wersji prezentuje sie nowocześnie, dzieki tym liniom i światłom LED, nie odstaje od najnowszych konstrukcji Mercedesa designersko. Za to wnętrze wizualnie uważam za najwiekszą wadę tego Sama konstrukcja auta jest bardzo solidna i nastawiona na komfort czy to podczas jazdy czy to podczas używania urządzeń pokładowych, wszystko działą przyjemnie, delikatnie, miękko ale też z wyczuwalną solidnością.
4,6
~RobsonWawa
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 250 CDI 204KM 150kW
Wykończenie już nie takie jak w mojej poprzedniej 211 ale i tak jest bardzo dobrze. Jedyny mankament to schodzący lakier bezbarwny z polerowanych felg i ich erozja, co nie powinno mieć miejsca w tej klasie.
4,7
~K
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Auto totalnie bez useterek. Auto zakupilem z przebiegiem 15tys. km i na dzien dzisiejszy jest w okolicy 155tys. Poza wymiana rzeczy eksploatacyjnych nie mialem z nim wiekszych problemow. Po 6 latach od wyjechania z salonu zaczela psuc sie tylnia lampa oraz niektore elementy moglby by byc inaczej spasowane na desce. Spalanie w okolicy 6-7l uznaje za bardzo dobre. Skrzynia sprawuje sie bez zastrzezen.
Średnie spalanie dla Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting
9,0 – 11,3
l/100 km
5,9 – 10,1
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,4
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Jazda autostradą, tylko ja bez pasażerów, najekonomiczniej jak się da (wszystkie paski od Eco jazdy na full), tempomat ustawiony na 120km/h po przejechaniu 250km pokazywał spalanie 4.8 do 5.1l, jazda po mieście to ok 8l, silnik się dość długo nagrzewa przez co i spala znacznie więcej przez pierwsze kilka km, jazda mieszana to ok 6.5l Zaznaczam jednak ze staram się jeździć delikatnie więc poniżej tych wartości się już raczej zejść nie da, kto ma cięższa nogę niech sobie doliczyć minimum 20% wiecej. Co do samego auta to po pierwszym zachwycie muszę stwierdzić że tylko w bogatej opcji opłaca się je kupić, niestety rzeczy takie jak kamera cofania jak i fotele z pamięcią na min 2 kierowców powinny być standardem w aucie tej klasy
5,0
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Auto naprawdę mało pali. Jest tylko bardzo czułe na przyspieszanie. Jeżeli jeździ się płynnie, mozna uzyskać takie wartości. Ci co mówią że to nie możliwe, wiem co mówię bo jeżdżę takim autem codziennie (najczęściej Szczecin-Berlin). Przy prędkości do 130 auto pali w granicach 4,7-5,6 w zależności od pory roku(różne warunki, inne opony). Na naszych drogach jeżdżąc zgodnie z przepisami da radę zejść nawet do 4,2.
5,2
Mercedes Klasa E W212
Limuzyna Facelifting 220 CDI 170KM 125kW
Niesamowicie oszczędna, dynamiczna i przyjemnie brzmiąca jednostka. Bardzo polecam.
Mercedes Klasa E W212 Limuzyna Facelifting