Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting

Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Lata produkcji: 2017 - teraz
Segment: Auta luksusowe
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym stanowi ewolucję wobec swojego poprzednika, modelu W221. Wyglądem nadwozia nieznacznie nawiązuje do Mercedesów CLA i CLS. Jego projektantami są Koreańczyk Il-hun Yoon oraz Słoweniec Robert Lesnik. Model W222, co podkreśla Mercedes, jest pierwszym samochodem świata, w którym nie zamontowano ani jednej żarówki. Ich rolę, zarówno w oświetleniu zewnętrznym, jak i wnętrza auta spełniają diody LED.
Powagosław
To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam. ~Luzacjusz

Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting – wybierz silnik

Nowy Mercedes Klasa S

Cena od 442 000 PLN
Zapytaj o ofertę specjalną na nowy samochód Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Tel. (22) 228 64 00
pon-pt: 10:00 - 18:00, sob: 9:00 - 14:00

Dane techniczne Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting

Podstawowe parametry Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 4
Średnica zawracania 12,3 m
Promień skrętu 6,15 m
Wymiary zewnętrzne Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Długość 5271 mm
Szerokość 1905 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2130 mm
Wysokość 1496 mm
Rozstaw osi 3165 mm
Rozstaw kół - przód 1630 mm
Rozstaw kół - tył 1643 mm
Zwis przedni 898 mm
Zwis tylny 1208 mm
Prześwit 144 mm
Wymiary wewnętrzne Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 490 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1069 mm
Wysokość siedziska przedniego 309 mm
Długość siedziska przedniego 575 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 867 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 995 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 351 mm
Długość siedziska tylnego 523 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1554 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1561 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1516 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1501 mm
Wymiary bagażnika Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 530 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szkic techniczny Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting

Autodiagnoza Mercedes Klasa S W222

Liczba wpisów: 12
Rozłądowujacy się akumulator po 1-2 dniach, okresowe zwyżki poboru prądu na wyłączonym silniku
dodał: ~Grzegorz , 2 lata temu
rozładowanie akumulatora po 1,5-2 dniach nie jeżdzenia mimo zakupu nowego aku. Podswietlaja się "stale" przyciski podsufitkowe mimo wyłączenia silnika i zamkniecia samochodu. Okresowe pobory prądu na wyłączonym silniku ok 10x wyzsze niż dopuszczalny- mimo nie uaktywniania alarmu Kłopoty od 2 lat. Były wymieniane SAMY, sprawdzane żarówki ze sterownikami - tj podmieniane w warsztacie. Ponadto odłączane po kolei sterowania szyb, foteli, itp.. Skokowy pobór prądu mimo tego nadal występuje i nie potrafią mi powiedzieć, dlaczego.. Porażka. Ostatnio uszkodzeniu uległ bezpiecznik pompy...
Brak mocy silnika.
dodał: ~jacek, 8 lat temu
Silnik nie ma mocy i dymi przy dodawaniu gazu. Nie przełącza biegów na mniejszy przy prędkości 80km. Proszę o pomoc. Komputer pokazał, że moduł skrzyni biegów jest uszkodzony. pozdrawiam
auto przestaje jechać jak się zagrzeje np po ok. 7-8 km
dodał: ~olaf, 7 lat temu
Nieauto normalnie zapala jak jest zimne, jadę 7-8 km i zaczyna przerywać ,dławi się i gaśnie, jak ostygnie po 30-60 min zapala i normalnie jedzie i sytuacja się powtarza z tym że za 2 razem jedzie dużo dłużej. Co sprawdzić? Sprawdziłem pompkę paliwa i czujnik obrotów wału korbowego, są dobre.Słyszałem że trzeba jeszcze sprawdzić czujnik obrotów wałka rozrządu. Czy spotkaliście się z takimi objawami ?

Publikacje o Mercedes Klasa S

Newsy o Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting
Aktualnie przeglądasz Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa Facelifting