Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa 500 456KM 335kW od 2013

Lata produkcji: 2013 - 2017
Segment: Auta luksusowe
Szósta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2013 roku. Pod względem stylistycznym stanowi ewolucję wobec swojego poprzednika, modelu W221. Wyglądem nadwozia nieznacznie nawiązuje do Mercedesów CLA i CLS. Jego projektantami są Koreańczyk Il-hun Yoon oraz Słoweniec Robert Lesnik. Model W222, co podkreśla Mercedes, jest pierwszym samochodem świata, w którym nie zamontowano ani jednej żarówki. Ich rolę, zarówno w oświetleniu zewnętrznym, jak i wnętrza auta spełniają diody LED.
Powagosław
To jeden z tych wytworów ludzkich rąk, w przypadku których mnożenie komplementów i zachwytów to strata czasu. Bo Klasa S to klasa sama w sobie, absolut, który nie potrzebuje potwierdzenia. ~Powagosław
Luzacjusz
Tak, to pewnie najdoskonalsze auto świata. Pod każdym względem. Tak, jest wspaniałe. Ale ścieżka elegancji, którą zaczyna podążać Klasa S zdaje się prowadzić do miejsca z napisem Maybach. Tego tylko bizantyjskiego przepychu się trochę obawiam. ~Luzacjusz

Autodiagnoza Mercedes Klasa S W222

Liczba wpisów: 12
nie reaguje na pedał gazu
dodał: ~robcio, 5 lat temu
Sa dwa tryby pracy skrzyni s-standart i w-winter. Na "standart" przy ruszaniu (i zdarza się w czasie jazdy), silnik nie reaguje i nie przyspiesza w ogóle przez kilkanaście sekund. Co ciekawe?,...nie zawsze!! Ogólnie rusza z kopyta, ale zastanawiają mnie te momenty? Na skrzyżowaniu jest to niebezpieczne. Samochód tylko się toczy i nic!!!
Rozłądowujacy się akumulator po 1-2 dniach, okresowe zwyżki poboru prądu na wyłączonym silniku
dodał: ~Grzegorz , 2 lata temu
rozładowanie akumulatora po 1,5-2 dniach nie jeżdzenia mimo zakupu nowego aku. Podswietlaja się "stale" przyciski podsufitkowe mimo wyłączenia silnika i zamkniecia samochodu. Okresowe pobory prądu na wyłączonym silniku ok 10x wyzsze niż dopuszczalny- mimo nie uaktywniania alarmu Kłopoty od 2 lat. Były wymieniane SAMY, sprawdzane żarówki ze sterownikami - tj podmieniane w warsztacie. Ponadto odłączane po kolei sterowania szyb, foteli, itp.. Skokowy pobór prądu mimo tego nadal występuje i nie potrafią mi powiedzieć, dlaczego.. Porażka. Ostatnio uszkodzeniu uległ bezpiecznik pompy...
auto przestaje jechać jak się zagrzeje np po ok. 7-8 km
dodał: ~olaf, 7 lat temu
Nieauto normalnie zapala jak jest zimne, jadę 7-8 km i zaczyna przerywać ,dławi się i gaśnie, jak ostygnie po 30-60 min zapala i normalnie jedzie i sytuacja się powtarza z tym że za 2 razem jedzie dużo dłużej. Co sprawdzić? Sprawdziłem pompkę paliwa i czujnik obrotów wału korbowego, są dobre.Słyszałem że trzeba jeszcze sprawdzić czujnik obrotów wałka rozrządu. Czy spotkaliście się z takimi objawami ?

Dane techniczne Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa 500 456KM 335kW od 2013

Podstawowe parametry Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa 500 456KM 335kW
Produkowany od 2013 do 2017 roku
Pojemność skokowa 4663 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 456 KM (335 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 700 Nm przy 1800-3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 8
Układ cylindrów widlasty
Liczba zaworów 32
Stopień sprężania 11,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa 500 456KM 335kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny ECO Start-Stop
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 9
System start&stop Dostępny

Publikacje o Mercedes Klasa S

Newsy o Mercedes Klasa S

Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa
Aktualnie przeglądasz Mercedes Klasa S W222 Limuzyna wersja długa