Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Kombi

Mercedes W124 Kombi
Lata produkcji: 1984 - 1996
Segment: Wyższa klasa średnia

Dane techniczne Mercedes W124 Kombi

Podstawowe parametry Mercedes W124 Kombi
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Mercedes W124 Kombi
Długość 4765 mm
Szerokość 1740 mm
Wysokość 1460 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1490 mm
Rozstaw osi 2800 mm
Rozstaw kół - przód 1497 mm
Rozstaw kół - tył 1488 mm
Zwis przedni 815 mm
Zwis tylny 1150 mm
Wymiary wewnętrzne Mercedes W124 Kombi
Odległość oparcia fotela przedniego od kierownicy 482 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 986 mm
Długość siedziska przedniego 492 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 686 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 967 mm
Odległość od podłogi do siedziska tylnego 364 mm
Długość siedziska tylnego 484 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1440 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1438 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1420 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1412 mm
Wymiary bagażnika Mercedes W124 Kombi
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 700 l
Wysokość bagażnika 864 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1250 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1793 mm
Wysokość progu załadowczego 567 mm
Własności transportowe Mercedes W124 Kombi
Drzwi tylne - wysokość 817 mm
Szkic techniczny Mercedes W124 Kombi

Autodiagnoza Mercedes W124

Liczba wpisów: 31
przerywanie przy dodawaniu gazu
dodał: fiedia1999, 6 lat temu
przed rozruchem po przekreceniu zaplonu zapala sie kontrolka swiecy zarowej odpalam,silnik pali dobrze po chwilowej jezdzie znowu zapala sie kontrolka swiecy zarowej i po jakims czasie gasnie i wdedy zaczyna silnik przy lekkim dodawaniu gazu przerywac gdy gaz wcisne do konca po przerwaniu od 12 razy zaczyna plynnie jechac zdejme noge z gazu hamuje silnikiem i znowu delikatnie dodaje gazu ,wszystko zaczyna sie powtarzac,co to moze byc?
nie zawsze załanczająca się klimatyzacja
dodał: fiedia1999, 5 lat temu
witam.gdy odpalę samochód i nie działa obrotomierz silnika za nic nie moge załączyć klimatyzacji po przejechaniu kilku lub klkudzieśęciu kilometrów zacznie działać obrotomierz silnika załancza się klima. a nieraz z rana odpalam samochód i obrotomierz silnika chodzi normalnie, klime załanczam bez problemu proszę o poradę
Wycie/buczenie
dodał: Dick64, 5 lat temu
Po przekroczeniu 100km/h słychać jakby dodatkowe wycie silnika. Nie potrafię tego dobrze określić ale oprócz normalnego odgłosu pracy silnika daje się słyszeć dodatkowe wycie, jakby przy zwiększaniu obrotów. Po czasie słychać to przy coraz niższych prędkościach. Dzisiaj też, gdy ruszałem trochę żwawiej ze świateł /bez pisku opon/ też dało się to słyszeć. Samochód ma przejechane niecałe 400 tyś km i do tej pory sprawował się bez zarzutu. Nie przeciążam go i nie katuję silnika.

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

SŁABE PUNKTY W124

dodał: ~LIT, 7 lat temu
Słabe punkty W124 ( to i tak śmieszne sprawy ) -Rozrywające się zgrzewy kapturka spreżyny przedniego zawieszenia (śr. po 400kkm) -Wypadające sworznie wahacza przód zawieszenie (zalecam pilnowanie tego elementu) -stuki przy ruszaniu (wał-krzyżak bądź łożysko skrzyni) -buczące mosty ( most po dużym przebiegu, podpora wału) -szarpanie skrzyni automat (często winą jest luz na wózku tylnego zawieszenia a nie sama skrzynia!) -słabo swiecące reflektory (zużyte odblaski lamp) -awarie szyberdachu, oj to prawdziwy problem. -rozklejające się boczki drzwi w okolicy mocowania przy szybie....

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 8 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

Awarie układu samopoziomowania tylnej osi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
jak się dba tak sie ma! wszystko sie zużywa ale gdy w porę się wymieni wadliwy element to nie ma kłopotu, tak było jest i tak będzie w każdym aucie!

Publikacje o Mercedes W124