Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mercedes W124 Kombi 3.0 T 143KM 105kW 1986-1993

Mercedes W124 Kombi 3.0 T 143KM 105kW 1986-1993
Lata produkcji: 1986 - 1993
Segment: Wyższa klasa średnia

Oceny Mercedes W124 I Kombi 3.0 T 143 KM 105 kW

Ogólna ocena
4,69
Średnia dla segmentu 4,31
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(100%) NIE(0%)
ZALETY + Całokształt + Silnik + Układ jezdny
WADY - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Stosunek jakość/cena

Dane techniczne Mercedes W124 Kombi 3.0 T 143KM 105kW 1986-1993

Podstawowe parametry Mercedes W124 Kombi 3.0 T 143KM 105kW
Produkowany od 1986 do 1993 roku
Typ silnika diesel
Moc silnika 143 KM (105 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 247 Nm przy 2400 obr/min
Liczba cylindrów 6
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 2
Stopień sprężania 22,0 : 1 : 1
Przeniesienie napędu Mercedes W124 Kombi 3.0 T 143KM 105kW
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mercedes W124

Liczba wpisów: 10

COś mi się dzieje z 250D

dodał: ~Michał, 7 lat temu
Mam taki problem ze moja 250 z 90 r jak na nagrzanym silniku postoij chwilke na wolnych obrotach to czasami coś lekko póka ale tylko na wolnych obrotach i na 100% niejest to z silnika i do tego przy kamowaniu na luzie samochód buczy tak jak bym chamował na biegu i czasami ciężko pali . Jeśli miał ktos taka przypadłośc niech mi pomoze bo miałem juz kilka 124 i w zadnej niemiałem takiej przypadłości . [email protected] to mój meil jesli ktoś coś wie na ten temat niech napisze z góry bardzo dziękuje

Szarpanie/żabkowanie auta - uszkodzony regulator pompy (koszt 4 tyś zł).

dodał: ~Adam, 8 lat temu
Niestety wersje 200D mają bardzo często przypadłość nazywaną potocznie "żabkowaniem" lub "bonanza". Chodzi o to że auto szarpie/skacze przy zbyt szybkim dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Z reguły jest to winą regulatora odśrodkowego pompy wtryskowej. Niestety koszt tego regulatora to około 4 tyś zł i nie występuje w zamienniku. Nie znalazłem jeszcze warsztatu który by miał jakiś patent na naprawę tej usterki :( Podobno w 250D i 300D to nie występuje. Usterka ta powstaje z wyniku zbyt małego silnika do wagi auta, a przy większych motorach to nie występuje. Oczywiście...

Awarie układu samopoziomowania tylnej osi.

dodał: Tabur, 6 lat temu
jak się dba tak sie ma! wszystko sie zużywa ale gdy w porę się wymieni wadliwy element to nie ma kłopotu, tak było jest i tak będzie w każdym aucie!

Publikacje o Mercedes W124