Szukaj

Informacje o MG ZR

Lata produkcji: 2001 – 2005
Segment: Niższa klasa średnia

MG ZR – wybierz silnik

Pokaż silniki:
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny MG ZR

Liczba ocen: 36
Ogólna ocena
4,1 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Układ jezdny + Stosunek jakość/cena + Całokształt

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Wyciszenie

Wybrane oceny

4,0
~dawciok310
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Auto uzytkowałem 1,5 roku, 31k km, Zaletą jest głownie niska cena i namiastka sportowego auta. Niezdecydowałbym się kupić go drugi raz, bo widzę ze tego typu auta nie są wygodne, raz ze małe dwa ze sztywne. To auto jest na prawde sportowe i przez co nie nadaje sie na polskie drogi a raczej na tor. Powazne minusy: sztywne zawieszenie ktorym jeździ sie jak taczką, słabe wyciszenie, słaby skręt, wysokie zurzycie paliwa biorąc pod uwage masę auta, ruda, opadająca podsufitka. Zalety: Niska cena(ja za swojego dałem 4500zł), dynamiczny silnik(v-tec z hondy), sportowy wygląd(spoiler), auflegi 17, ładny gril, ładne brzmienie wydechu, oraz wysoka bezawaryjność, zawieszenie jest absolutnie bezawaryjne. Z częściami nie miałem problemu, karoserię kupowałem do rovera 25, z naprawami również, Nieprawdą jest ze pękają uszczelki pod głowicą, ja i poprzednik tego niedoświadczyliśmy. Z silnikiem akurat nie sie nie działo. Przed zakupem wahałem sie miedzy MG ZR a Honda civic aerodeck, myśle ze na hondzie bym lepiej wyszedł. Autko nie jest niskie prześwit nad podłożem ma wysoki jakies 14cm. Wiele tych jest z Niemiec, dużo ma powypadkową przeszłość (mój miał)ale to nie wszytko w moim egzemplarzu ktoś robił naprawy na odwal sie i po kosztach. Jezeli ogladacie MG ZR a śmierdzi wam patologią zrezygnujcie. Myśle ze za tą cene to E36 da wiecej radości z jazdy i nie spadnie na wartości. ZUŻYCIE PODAŁEM W LPG
3,9
~Kwaśniak
MG ZR
Hatchback 1.8 120KM 88kW
Całokształt jest ok autko świetne silnik ma naprawdę dużego buta nie jedna v6 była zdziwiona co to maleństwo potrafi, Ja zakupiłem 1.8 vvc 160 km ze zmiennymi fazami pojeździłem trochę i pękła głowica nie mogłem znaleźć takiej samej w rozsądnych pieniądzach to wrzuciłem zwykłą bez zmiennych faz z 1.8 Freelander tym momencie auto zrobiło się bajeczne dużo lepiej ciągnie już z wolnych obrotów od vvc aż do 6800 potem traci moc. Małe zwinne autko z naprawdę ostrymi heblami staje dęba , mimo że jest twarde zawiedzenie to w trasie nie męczy jedyny minus to dźwięk wydechu mimo że seria to wyje dość głośno a wydech mam idealny ten typ tak ma. Tego auta drugi raz bym nie kupił wolałbym kupić e46 compact z 2 litrami pod maską to auto kipi sportem mimo że tego tak nie widać łatwiej kupić zadbaną bemkę niż mg zr z reguły to są auta po małolatach którzy potrafią tylko katować a inwestycja w auto to ostateczność mnie to auto urzekło tylko połowicznie jednym słowem szału niema ale jest to autko niesamowicie rzucające się w oczy ten jasnoniebieski metalik na 17 calowych felgach robi wrażenie . Mimo że auto szybkie to nie do końca czuje się w nim pewnie .
4,9
~Przemyslaw
MG ZR
Hatchback 1.4 105KM 77kW
Super autko, pekajace uszczelki pod glowica to mit, tanie w eksploatacji, malo pali, daje nawet frajde z jazdy. Model poliftowy ladnie sie prezentuje nawet po uplywie 17 lat. Zero rdzy, progi cale zdrowe a w silniku zero wycieku czy pocenia się. Jak najbardziej polecam

Raporty spalania MG ZR

Liczba raportów: 55
Średnie spalanie dla MG ZR
7,7 – 9,0
l/100 km
5,8 – 6,0
l/100 km
7,5 – 10,2
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

9,2
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Auto zdecydowanie zachęca do dynamicznej jazdy, więc przy codziennej jeździe po Warszawie i okolicach pali mi średnio 10-11L benzyny na setkę. Uprawiając tzw "Eco driving" w mieście da się zapewne zejść do okolic 8-8,5 litrów. W dłuższej trasie przy prędkościach 120-160km/h spalanie w granicach 7,5-8,5l. Powyższe wyniki są "w serii". Po strojeniu na 180KM u Tomka (Kto wie ten wie :) jeżdżąc względnie ekonomicznie pali zauważalnie mniej niż na seryjnej mapie silnika, natomiast gdy po "odblokowaniu" regularnie korzystamy z pełnego obrotomierza tj do 7800RPM to potrafi spalić i z 12L. Spalanie wydaje się dość duże, ale rekompensuje to frajda jaką daje to auto. Wrażenia z jazdy lekkim hatchem z genialnie zestrojonym zawieszeniem i wolnossącym 1.8 generującym 160-180KM jest nie do opisania. Dodatkowo jest to chyba najlepiej brzmiącą rzędowa czwórka w historii ;)
9,7
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
Samochód posiadam od ponad roku, po tym czasie zdecydowałem się na instalacje sekwencyjną , ale przed instalacja gazu zrobiłem remont silnika( regeneracja głowicy, wymiana hydraulicznych popychaczy zaworów, świece, przewody zapłonowe) aktualnie na gazie zrobiłem ponad 3tys. km a oto jakie wyniki wyszły: - autostrada( Łódź-Breda Holandia) prędkość od 110-170km/h spalanie poniżej 10 l. gazu, - wieś-miasto (większość miasta i krótkie odcinki po 40km dziennie) poniżej 10 l. gazu. Wyniki robiłem na takiej podstawie: tankowanie do pełna zbiornika gazu (36l.) i jeżdżenie, aż się skończy gaz. Nawet wkręcanie samochodu po 5-6 tys obr. dawało wynik koło 10 litrów czasami 10 równo bo tankując 36l. gazu robiłem 360-370km cały czas wkręcając go na obroty do 5-6 tys.
10,3
Liczba komentarzy: 1
MG ZR
Hatchback 1.8 WC 160KM 118kW
instalacja LPG średnie spalanie przy spokojnej jeździe dojazdy do pracy 20km w jedną stronę (15km trasa 2 pasmówka 5km miasto i korek) do 4 tys obrotów to 9,5 litra ta sama trasa przy jeździe 3-6 tys obrotów podniesie nam spalanie tylko o litr więc nie warto męczyć się na niskich obrotach bo bolid jest wręcz stworzony do tego aby kręcić go do 6-7 tys i tak na każdym biegu. Maksymalne spalanie jakie osiągnąłem na auto-banie niemieckiej ok 15 litrów ale autko leciało cały czas między 180 a 210km/h, natomiast przy jeździe 80-90 km/h udało mi się zejść do 6,5 litra gazu czyli jechałem prawie za darmo:), ogólnie przy normalnej jeździe spali miedzy 9 a 10 l gazu + 1 litr benzyny czyli jak na takie osiągi całkiem dobry wynik. benzyna leje do niego tylko 98 spalanie jakie zaobserwowałem to między 8,5 a 9 litrów czyli 1 litr mniej niż na gazie

Usterki MG ZR

Liczba wpisów: 5
Silnik - strzela i szarpie na LPG
  • MG ZR 1.8 WC 160KM 118kW 2001-2005
  • lpg
Witam, 1 marca 2014 temu kupiłem MG ZR 160 z instalacją gazową. Na benzynie chodzi bez najmniejszych problemów, a gdy przełączę na gaz to zaczyna szarpać, strzelać (chyba w dolot) i nierówno pracować (jakby nie na wszystkie cylindry). Dodatkowo na gazie wyświetla i mruga check engine. Wymieniłem już kable zapłonowe i świece bo były przebicia, ale problem nie ustał. Co może być tego przyczyną? Czy to możliwe, że dzieje się tak przez zły reduktor/parownik? gość w serwisie od gazu powiedział, że mam założony do 90 koni, a autko ma 160. Na środę jestem umówiony na wymianę, ale do końca w to nie mogę uwierzyć. Gaz zakładany w 2010 i dopiero teraz pojawiły by się problemy?
Problem rozwiązany
1 komentarz
Skrzynia biegów.
  • MG ZR
  • układ napędowy
W przypadku MG ZR 1.8 VVC 160 KM skrzynia biegów nie jest w ustanie wytrzymać obciążenia. Silnik jest troszkę na nią za mocny, więc jeśli wykorzystuje się cały jego potencjał można się liczyć z tym, że pewnego dnia skrzynia się po prostu rozleci. Wymiana do tanich nie należy: 1500-2000 sama skrzynia...
Źle podłączone klemy.
  • MG ZR
  • instalacja elektryczna
Witam. Mam pytanie, w moim autku czyli MG ZR 200, 2002r. zostały źle podłączone klemy (tzn. na odwrót + i -) i cosik się zepsuło. Autko nie chce odpalić. Myśleliśmy, że spalił się komputer i został wymieniony, również wymieniliśmy immobilajzer i stacyjkę, ale niestety autko nadal nie pali. Wie ktoś może co się mogło jeszcze stać? Co można jeszcze wymienić? Pomocy. Proszę was o odpisanie.
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
MG ZR