Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Carisma Hatchback

Mitsubishi Carisma Hatchback
Lata produkcji: 1995 - 2004
Segment: Klasa średnia
Model należący do segmentu D produkowany w latach 1995-2004. Jego nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „car” oraz greckiego „kharisma” („boski dar”). Samochód został stworzony we współpracy z Volvo, dzielił podwozie z pierwszą generacją Volvo S40. Carismę była przeznaczona wyłącznie na rynek europejski, gdzie sprzedano ok. 420 tys. jej egzemplarzy. W 2001 roku auto zostało poddane modernizacji. W ofercie Mitsubishi model został umiejscowiony między Galantem i Lancerem, który zastąpił Carismę po zakończeniu jej produkcji.

Oceny Mitsubishi Carisma I Hatchback

Ogólna ocena
4,13
Średnia dla segmentu 4,19
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(83%) NIE(17%)
ZALETY + Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik
WADY - Skrzynia biegów - Widoczność - Wyciszenie

Dane techniczne Mitsubishi Carisma Hatchback

Podstawowe parametry Mitsubishi Carisma Hatchback
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Wymiary zewnętrzne Mitsubishi Carisma Hatchback
Długość 4475 mm
Szerokość 1710 mm
Wysokość 1405 mm
Rozstaw osi 2550 mm
Rozstaw kół - przód 1475 mm
Rozstaw kół - tył 1470 mm
Zwis przedni 905 mm
Zwis tylny 1020 mm
Prześwit 155 mm
Wymiary bagażnika Mitsubishi Carisma Hatchback
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 660 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 430 l
Szkic techniczny Mitsubishi Carisma Hatchback

Autodiagnoza Mitsubishi Carisma

Liczba wpisów: 36
niechce odpalać po nocy bez pedału gazu
dodał: ~rzeznik-lodz, 5 lat temu
jak odpalam auto każdorazowo muszę wciskać pedał gazu do końca wtedy auto chodzi jakby na dwóch garach ale jak załapie to wskoczy na obroty i już niema problemu trzyma ładnie 900 obr a jak stoje na światłach to schodza do 800 obr. wymieniłem świece ngk kable wysokiego przeczyściłem blosa i silniczek niby to krokowy(przepustnice)z tej smoły do białego prześcieradła cewek nieruszałem-może to one jestem juz głupi ale taka eliminacja usterek jest b. kosztowna zakładając dobry sprzęt a nie tani chłam
Diagnostyka
dodał: JUROBAS, 10 miesięcy temu
Interfais ELM 327 V 2,1 Bluetooth Telefon widzi go lecz nie może się połączyć dotyczy Mitsubishi Carisma II po lifcie z r.1999 czy może który z kolegów próbował ? proszę o radę JUROBAS
wypadająca półoś ze skrzyni biegów
dodał: ~carisma-zgierz, 5 lat temu
podczas skretu w lewo wypada mi lewa półos ze skrzyni biegów skrzynia(renault)wymieniłem 4 skrzynie podobno wadliwe nawet kupiłem skrzynie z f-my FOKUS która jak sie chwali naprawiaja dobrze skrzynie-bzdura biorą 1500zł i koniec-miałem 3 reklamacje na ich produkty niepolecam obecnie mam 5 ta skrzynie i wymieniam pierścienie i podkładke dystansową które są ze sobą zespawane i to wystarcza na 4 mce ale potem i tak mi wypadnie rama -prosta (była sprawdzana)mechanicy którzy oglądali auto niewidzą jakiejkolwiek przyczyny(auto się nierozchodzi amortyzatory dobre nawet na przeglądzie na szarpakach...

Publikacje o Mitsubishi Carisma