Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.5 i 16V 150KM 110kW 2005-2008

Lata produkcji: 2005 - 2008
Segment: Auta małe
Szósta generacja modelu produkowana w latach 2004-2008. Przełomowa w historii Colta, głównie z powodu zmiany segmentu z C na B. Model otrzymał nowe nadwozie zaprojektowane przez Francuza Oliviera Boulaya. Był pierwszym owocem współpracy Mitsubishi oraz DaimlerChrysler. Płytę podłogową dzielił ze Smartem Forfour, modelem marki należącej do obecnego koncernu Daimler. Pierwszy model w rodzinie produkowany w holenderskiej fabryce firmy. Dostępny również w wersji kabrio-coupe. Wielokrotnie nagradzany, m. in. „Złotą kierownicą” wg „Bild Am Sonntag” oraz tytułami Samochodu Roku w sześciu europejskich konkursach.
Powagosław
Colt jeszcze nigdy nie był tak zgrabny, jak ostatni z jego przedstawicieli. Jego sylwetka mogła by służyć jako przykład poglądowy dla początkujących designerów. Poza tym, to pojazd znakomicie sprawdzający się w miejskiej jeździe. ~Powagosław
Luzacjusz
Na Dzikim Zachodzie bez Colta albo innego Winchestera można było co najwyżej czyścić spluwaczkę w saloonie. Na ulicach dzisiejszych miast Dziki Zachód miesza się z afrykańska dżunglą. Więc warto czasem mieć pod ręką jakiegoś Colta. ~Luzacjusz

Dane techniczne Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.5 i 16V 150KM 110kW 2005-2008

Podstawowe parametry Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.5 i 16V 150KM 110kW
Produkowany od 2005 do 2008 roku
Pojemność skokowa 1468 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM (110 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 210 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 75,5 x 82 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Colt VI Hatchback 1.5 i 16V 150KM 110kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5

Autorentgen Mitsubishi Colt VI

Liczba wpisów: 20

Przepustnica.

dodał: ~PTS, 4 lata temu
kiepska popsula sie na 94tys.nie mozna nigdzie dostac uzywanej tylko w orginale za 1500zł.mitsu colt inform 2004.benzyna 1.3. 95KM.

Nierównoległość osi kół lewa str. do pr. 9 mm.

dodał: ~Norbert Szulc, 8 lat temu
Rok temu - 13 sierpnia kupiłem z salonu w Gorzowie Wlkp fabrycznie nowego Mitshubishi poj 1332cm. Samochód od nowości krzywy, kilkakrotne próby ustawienia zbieżności-bez skutku. Wymiana przedniego zawieszenia/z samochodu będącego na salonie/. Trzy oceny rzeczoznawców oraz Serwisu Mitsubishi w Szczecinie potwierdzają powyższe i występowanie dalej usterek. Problemem jest lisingodawca Raiffeisen-Leasing, który nie zgadza się na rozwiązanie umowy. Ostrzegam przed leasingiem w tej firmie. Umowa zawiera kilka klauzul, którymi winien się zainteresować UOKiK.

Zacinający się pierwszy bieg.

dodał: ~sfrustrowany, 7 lat temu
Trudności z włączeniem 1 biegu.Średnio zdarza się to trzy, cztery razy podczas ok.godzinnej jazdy.Usterka ta objawia się tym,że przy wciśniętym sprzęgle 1 bieg blokuje się całkowicie.Trzeba wtedy puścić sprzęgło i jeszcze raz je wcisnąć wtedy jedynka wchodzi.Jest to niezwykle stresująca sytuacja w przypadku gdy np.trzeba szybko ruszyć.Można się też ratować ruszając z 2 biegu.Mój Colt ma dopiero 3 mce.Mam przez to popsutą całą radość z jazdy.Zgłaszałem ten problem do serwisu.Serwis po obserwacji uznał,że jest wszystko ok.

Publikacje o Mitsubishi Colt

Newsy o Mitsubishi Colt

Mitsubishi Colt VI Hatchback