Szukaj

Informacje o Mitsubishi Galant VII Sedan

Lata produkcji: 1992 – 1996
Segment: Wyższa klasa średnia
Siódma generacja modelu debiutowała na większości rynków w roku 1992. W Stanach Zjednoczonych dwa lata później, rok po uruchomieniu produkcji w amerykańskiej fabryce Mitsubishi w Normal, Illinois. Galant VII zyskał nową, elegancką, a przy tym bardzo dynamiczną linię. Wbrew modzie na zwiększanie rozmiarów kolejnych modeli, był mniejszy od swojego poprzednika. W innych krajach oferowany również pod nazwami Emeraude oraz Eterna. Produkcja Galanta VII zakończyła się w 1997 roku.
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4620 mm
Szerokość 1740 mm
Wysokość 1420 mm
Rozstaw osi 2635 mm
Rozstaw kół - przód 1510 mm
Rozstaw kół - tył 1505 mm
Zwis przedni 890 mm
Zwis tylny 1035 mm
Prześwit 140 mm
Długość siedziska przedniego 505 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 910 mm
Długość siedziska tylnego 505 mm
Całkowita długość wnętrza kabiny 1870 mm
Całkowita szerokość wnętrza kabiny 1455 mm
Całkowita wysokość wnętrza kabiny 1715 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 660 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 450 l
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(83%)

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Całokształt

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~moose
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
wspaniale auto dla mlodego czlowieka chcacego wyroznic sie z tlumu vw i innego popularnego autombilstwa. wspanialy design sortowy super siedzenia, dobre osiagi nie okupione nadmierna konsumpcja zupki, w mojej wersji polskora komp pokladowy , klimatronic, podlokietnik, swietny silnik skrzyknla jak z bajki, czesci drogie straszniasto|(zbita lampa lekko uszkodzony blotnik i zderzak przedni = 2600 z zamiennikami ale!!!!5600 z ubezpieczalni) o ile nie popsujesz auta sam i ktos ci zwroci pieniadze to ok jak masz za to sam placic o la boga lepiej nie myslec generalnie jedno z najlepszych aut jakie miale a mialem ich sporo juz i to z roznej polki cenowej od lanosa po bmw seri 7. Bylem w posiadaniu auta w 2005 roku przez okolo rok, wtedy zaplacilem za niego 14 trys zl nie wiem ile dzisiaj za podobne lub nowsze ale jedno jest pewne polowa mojej rodziny przesiadla sie na galanty po tym jak ja kupilem swojego glownie na 8ma serie w 2,4 gdi ale to juz lnne auto i inna bajka do opowiedzenia , najpewniej przez mojego szwagra ktory takich mial dwa jak cos piszcie pafciooo@o2.pl
4,7
~zuzix@go2.pl
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 GLSI 137KM 101kW
Doskonałe auto, w szczególności bardzo dynamiczny i oszczędny silnik, bogate wyposażenie. Zresztą ten sam silnik do dziasiaj znajduje zastosowanie w najnowszych modelach, np. Outlander. Lakiery perła z produkcji Japońskiej wyśmienite, bo to jeszcze nie były lakiery wodne. Na podstawie 10-cio letniego użytkowania stwiedzam, że to napradę godny polecenia samochód, o doskonałej relacji jakości do ceny samochodów używanych. Trochę oporna skrzynia biegów - sprawdzałem w kilku modelach, miały to samo, widocznie taka uroda firmowa. Niestety o ile samochód jest naprawdę dobry, to serwisy Mitsubishi w Polsce to kompletne nieporozumienie. Lepiej, szybciej i taniej wychodzi obsługa w Niemczech.
4,3
~Arczi
Mitsubishi Galant VII
Sedan 2.0 V6-24 150KM 110kW
Bardzo faje autko.Trochę drogie w utrzymaniu,ale zazwyczaj nie trzeba dużo wkładać w niego.Twardy japończyk.Do tego nadal może się podobać.Moje wersja to końcówka produkcji.Exceed.Autko dało mi dużooo frajdy i polecam szczerze byle było w miare zadbane.
szarpanie (b. krótkie, powtarzające się utraty mocy) przy szybkim przyspieszaniu
  • Mitsubishi Galant VII Sedan 1.8 116KM 85kW 1994-1996
  • silnik
Kiedy powoli przyspieszam, samochód może wejść na duże obroty, podjechać pod górkę i osiągnąć znaczną prędkość, ale jak trochę docisnę pedał przyspieszenia, to dostaje czkawki. Zwykle dzieje się to przy 3k - 4k rpm (większych nie próbowałem). Czasem już przy średnim przyspieszaniu, a czasem muszę mocno docisnąć aby efekt się ujawnił, ale jest zawsze. Zaczęło się od tego, że pewnego razu podczas ruszania spod świateł silnik nagle okazał się tak słaby, że ledwo mogłem ruszyć. Jak potem przetestowałem, to przyspieszając ekstremalnie wolno mogłem się rozpędzić nawet do 80 km/h (dalej nie próbowałem). Stan ten utrzymywał się do czasu kiedy zostały wymienione świece (po paru godzinach diagnostyki, w bardzo poważnym warsztacie diagnostycznym, która to diagnostyka niczego nie wykazała). Z tego co wiem, to na tych świecach było przejechane co najmniej 70k km (czy to w ogóle możliwe). Po wymianie świec jest dużo lepiej, czyli tak jak opisałem na początku - czkawka przy średnim lub szybkim przyspieszaniu. Jak na razie 2 warsztaty nie mogą dojść co może być przyczyną. Do tej pory zostało zrobione: 1. wymiana świec (choć wcale nie wyglądały tak źle mimo >70k km na liczniku) - dużo poprawiła 2. wymiana kopułki rozdzielacza, choć nie było na nim śladów przebić, ale styki trochę były już zużyte - bez zmian 3. wymiana palca rozdzielacza - bez zmian 4. ogólne zbadanie przez fachowca cewki - wygląda dobrze 5. podłączenie do komputera wykazało, że jest zarejestrowany błąd pt. \"uszkodzenie czujnika prędkości\" - błąd został z komputera skasowany - potem przejechałem się tak, aby wywołać problem - po ponownym podłączeniu błędu nie było (nie wiem jak to interpretować) No i teraz mam dylemat, co dalej? Szukać na szrocie czujnika prędkości (może być trudne i drogie, a nie daje żadnych gwarancji), czy może coś zupełnie innego. Do wystąpienia tego problemu samochód działał bez zarzutów. Jedyny problem elektryczny jaki był i jest nadal, to nadtopiona kostka podłączana do lewego przedniego światła, co owocuje często świeceniem tego reflektora lekko na żółto. Ma ktoś jakieś pomysły? Sugerowano mi, że może to być problem ze ślizgającym się sprzęgłem, ale jakoś nie chce mi się wierzyć. Dodam tylko, że przed wymianą świec, kiedy samochód jeździł bardzo kiepsko, na lampie stroboskopowej podpiętej do jednej ze świec było widać, że są duże problemy z zasilaniem świecy (generalnie wszystkie 4 miały takie same braki). Po wymianie trudno już było to zaobserwować bez obciążenia silnika.
Problem rozwiązany
3 komentarze
skaka na obrotach
  • Mitsubishi Galant VII Sedan 1.8 116KM 85kW 1994-1996
  • silnik
witam mam problem na wolnych obrotach skaka mi do15 i tak non stop odłączę tą czarną gruszke to nie skaka ale obroty są na 20 niewiem co mam wymienic przepływke juz wymieniłem i co dalej moze ktos doradzi niewiem co robić wymieniona przepływka
Oczekuje na rozwiązanie
zimny nie odpala
  • Mitsubishi Galant VII Hatchback 2.0 GLSTD 90KM 66kW 1992-1996
  • instalacja elektryczna
zimnysilnik niechce odpalic po odpaleniu na popych odpala za kazdym razem nie wiem
Oczekuje na rozwiązanie
Mitsubishi Galant VII Sedan