Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi L200 III

Mitsubishi L200 III
Lata produkcji: 2001 - 2006
Segment: Pickup

Średniej wielkości pickup produkowany pod nazwą L200 od 1993 roku. Historia auta sięga jednak roku 1978, gdy w Japonii Mitsubishi przedstawiło model Forte. Model L200 wprowadzono na większości zagranicznych rynków, choć na innych funkcjonował lub do dziś funkcjonuje m. in. jako Rodeo, Storm, Mighty Max lub Triton. Od 2015 roku oferowana jest piąta generacja L200, której bliźniaczym modelem jest Fiat Fullback. Od lat pinckup Mitsubishi jest jednym z najpopularniejszych aut w swojej klasie - dotychczas wyprodukowano go w liczbie ponad 3 milionów egzemplarzy.

Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz

Mitsubishi L200 III – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Oceny Mitsubishi L200 III

Ogólna ocena
3,93
Średnia dla segmentu 4,07
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(73%) NIE(27%)
ZALETY + Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Całokształt
WADY - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania - Karoseria

Autorentgen Mitsubishi L200 III

Liczba wpisów: 12

Luźna tylna szyba.

dodał: ~Logan San, 8 lat temu
Tylna szyba w L200 Double Cab Instyle jest luźna i słychać ją w czasie jazdy. Na początku użytkowania było wszytko w porządku, po 30000km tylna szyba jest luźna i wydaje dziwne dźwięki po przekroczeniu 60km/h

Pęcherzyki na klamkach chromoniklowych.

dodał: ~poles, 8 lat temu
U mnie nie tyle rdza, co bąbelki pod tym "chromem" wyskakują. Na klamkach i na znaczku na przedniej atrapie.

W niskich temperaturach, zapycha się filtr paliwa.

dodał: ~Zbyszek, 8 lat temu
Dzisiaj byłem w serwisie.Nawet zatykanie wlotów powietrza nic nie dało.Po uruchomieniu auta i jezdzie po 5 km zaczyna przerywać od wyższych obrotów aż do najniższych.I jak ktoś wspomniał przy tem. poniżej -10 stopni.Problem z filtrem paliwa i wymiana na starszy model filtra nic nie da poza utratą gwarancji. Darmowo wymieniają filtr paliwa dla klientów z gwarancją. Ale żadnych informacji niewysyłają użytkowniką. Do wymiany filtra z podgrzewaczem trzeba przyjechać z pustym bakiem i umówić się wcześniej telefonicznie w serwisie.Ja mam termin za 4 dni. tak poza tym za zwykły filtr narazie...

Zużywające się tylne resory.

dodał: Tabur, 6 lat temu
105 0000 KM POSZŁY OBYDWA RESORY.130 000 PĘKŁ LEWY AMORTYZATOR KUPIONY W SKLEPIE E-PAJERO.DRUGI TEŻ NIE WYGLĄDA ZA CIEKAWIE KOSZT 2000ZL.TERAZ ZAMWAIAM W SERWISIE.PAKA ZAWSZE PUSTA NIC NIE WOŻONE

Szybko zużywające się tylne resory.

dodał: ~xxx, 4 lata temu
Tylne resory to pomyłka. W przyszłym tyg montuję niezależnego producenta (OME) resory i amortyzatory do jazdy terenowej - dwukrotna wymiana pojedynczych popękanych piór wyleczyła mnie z chęci zakupu oryginalnych resorów mitsu.

Dane techniczne Mitsubishi L200 III

Moc silników 99–133 KM
Pojemność silników 2,4–2,5 l

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Mitsubishi L200 III
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 214
Koszt ogólny 58,47 PLN
ON50.87 PLN
Wydatki serwisowe 84,86 PLN Pozostałe wydatki 20,54 PLN

Publikacje o Mitsubishi L200

Newsy o Mitsubishi L200