Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 III 2.4 132KM 97kW 2001-2006

Mitsubishi L200 III 2.4 132KM 97kW 2001-2006
Lata produkcji: 2001 - 2006
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz

Dane techniczne Mitsubishi L200 III 2.4 132KM 97kW 2001-2006

Podstawowe parametry Mitsubishi L200 III 2.4 132KM 97kW
Produkowany od 2001 do 2006 roku
Pojemność skokowa 2351 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM (97 kW) przy 5250 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 192 Nm przy 4000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi L200 III 2.4 132KM 97kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd na tylną oś Dostępny

Autorentgen Mitsubishi L200 III

Liczba wpisów: 12

W niskich temperaturach, zapycha się filtr paliwa.

dodał: ~Zbyszek, 8 lat temu
Dzisiaj byłem w serwisie.Nawet zatykanie wlotów powietrza nic nie dało.Po uruchomieniu auta i jezdzie po 5 km zaczyna przerywać od wyższych obrotów aż do najniższych.I jak ktoś wspomniał przy tem. poniżej -10 stopni.Problem z filtrem paliwa i wymiana na starszy model filtra nic nie da poza utratą gwarancji. Darmowo wymieniają filtr paliwa dla klientów z gwarancją. Ale żadnych informacji niewysyłają użytkowniką. Do wymiany filtra z podgrzewaczem trzeba przyjechać z pustym bakiem i umówić się wcześniej telefonicznie w serwisie.Ja mam termin za 4 dni. tak poza tym za zwykły filtr narazie...

W zimę marznie paliwo.

dodał: ~Grzegorz, 8 lat temu
Miałem podobny problem z L200 w połowie grudnia , samochód przy -17 stracił moc i tracił ją przez 20 km aż wreszcie stanął.Po zlawetowaniu do autoryzowanego serwisu krakowskiego powiedziano mi że jestem 8 w kolejce z podobnym problemem i jest to wina paliwa z Orlenu. Wymieniono mi filtr i na drugi dzień wyjechałem biedniejszy o 400zł. Od tamtego czasu nie tankuje na orlenie i na razie jest ok, a akumulator faktycznie trochę za słaby:-(

Luźna tylna szyba.

dodał: ~Logan San, 9 lat temu
Tylna szyba w L200 Double Cab Instyle jest luźna i słychać ją w czasie jazdy. Na początku użytkowania było wszytko w porządku, po 30000km tylna szyba jest luźna i wydaje dziwne dźwięki po przekroczeniu 60km/h

Publikacje o Mitsubishi L200

Newsy o Mitsubishi L200