Szukaj

Informacje o Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006

Lata produkcji: 2006 – 2014
Segment: Pickup
Produkowany od 1993 r. średniej wielkości pickup. Historia Mitsubishi L200 rozpoczęła się jednak znacznie wcześniej, bo w roku 1978 wraz z prezentacją przez Mitsubishi modelu Forte w Japonii. L200 został wprowadzony na większość zagranicznych rynków, chociaż na niektórych z nich oferowany był (lub nadal jest) m.in. jako Storm, Mighty Max, Triton lub Rodeo. Piąta generacja Mitsubishi L200 (której bliźniakiem jest Fiat Fullback) dostępna jest od roku 2015. Mitsubishi L200 jest od lat jednym z najpopularniejszych samochodów w klasie aut łączących cechy pojazdów dostawczych i terenowych – do dnia dzisiejszego sprzedano ponad 3 mln egzemplarzy auta.
czytaj więcej
Powagosław

Niech się Mitsubishi uczy od Niemców, bo w L200 zrobili duże zmiany tylko po to, by jakieś zmiany zrobić. Poprzednia generacja – świetna, widać było ducha Mitsubishi i nienaganny design. A teraz? To jakieś podszywanie się pod Toyotę? 

~Powagosław
Luzacjusz

Wół roboczy Mitsubishi dostał nowe oblicze – stał się bardziej przysadzisty i monumentalny. Czy to jest sposób na to, by wygrać z Hiluxem i Navarą? I czy L200 stać na coś więcej oprócz tego nowego, groźnego spojrzenia?

~Luzacjusz
Produkowany od 2006 do 2014 roku
Pojemność skokowa 2477 cm3
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM (100 kW) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 314 Nm przy 2000 obr/min
Montaż silnika z przodu, podłużnie
Doładowanie intercooler
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 18,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 91,1 x 95,0 mm
Typ wtrysku bezpośredni Common Rail
Rodzaj skrzyni Manualna
Napęd na przednią oś Dostępny
Liczba biegów 5
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Ogólna ocena
3,8 /5 Średnia dla segmentu 4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(59%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Widoczność + Układ jezdny

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria

Wybrane oceny

1,2
~ChrisRoad
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Przejechałem tym autem 70 tys. km , 2.5TD - ogólnie nie polecam. Ale od początku: karoseria auta wykonana z miękkiego i bardzo cienkiego żelaza .Byle grubsza gałąź - i dziura w karoserii - nie da się tego spawać :spaw się pali a metal bąbluje - opinia znajomego blacharza. Konstrukcja zderzaka przedniego jak w aucie osobowym - miękka i rozlatuje się cały przód przy byle uderzeniu a przecież to pick-up.. Zderzaka tylnego nie ma - w standardzie. Widoczność kierowcy - tragiczna, Źle zaprojektowana elektryka - ciągle się psuje. Silnik źle sparowany ze skrzynią biegów - auto ma spore zakresy bezmocy. silnika .szczególnie poniżej 2000 obr/min Zawieszenie tylne - tragiczne - pękające od niczego pióra resorów Wykonanie wnętrza - bez szacunku dla użytkownika po prostu chamskie - praktycznie zero schowków twarde plastiki i ciasno. Siłowniki przełożenia napędu 2WD/4WD awaryjne i bardzo drogie. Auto nie japońskie Przestrzegam wszystkich przed zakupem tego bubla
4,4
~M
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Auto polecam tylko i wylacznie osobom ktore potrzebuja tego typu pojazd. Ja jestem mysliwym i wybralem mitsubishi po pierwsze ze wzgldu na uklad super select dzieki ktoremu mozna cztery na cztery jezdzic po asfalcie[przypominam ze jest to jedyne tego typu rozwiazanie na rynku, posiadacze navarry i hiluxa moga sie przejechac 4x4 tylko w blocie bo na asfalcie nie mozna!!!!], oddzielna przestrzen ladunkowa jest bardzo przydatna bo w kabinie kierowcy nic nie smierdzi i jest czysto a na pace moze byc wszystko... Nie polecam tego auta ludziom ktorzy nie jezdza w terenie i tym ktorym nie potrzebna jest paka, gdybym nie byl mysliwym to kupil bym zwyklego SUVa bo mozna nim rozwijac wyzsze predkosci i zakupy mozna polozyc na welurowych dywanikach a nie w plastikowej wannie. Auto jest wiec przeznaczone do waskkej grupy odbiorcow. Ja osobiscie czekam na nastepce l200 bo innego auta sobie nie wyobrazam
4,2
~misiek6336
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
W klasie pick-up nie jest może doskonałym ale napewno bardzo dobrym pojazdem. W zależności od rzeczywistego przeznaczenia należy dobierać właśiwą opcję napędu. Jeżeli ma być wołem roboczy w terenie to nie należy kupować wersji Super Select. Jeżeli ma jeździć przede wszystkim po szosie to tylko Super Select. Jak na tej klasy pojazd jest wystarczająco wygodny i wyposażony. Na szczęście Mitsubishi nie starało się zrobić \"wypasionego\" SUV\'a ze skrzynią ładunkową zamiast bagażnika jak to jest w Nissanie.
Średnie spalanie dla Mitsubishi L200 IV Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW od 2006
9,3
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

10,7
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Wiele zależy jak już wskazali przedmówcy od nogi kierowcy. Ja użytkuje L200 głównie na krótkich trasach, zauważam że na zimnym silniku pali zdecydowanie więcej niż przy jeździe ciągłej. Mimo tego bardzo lubię to auto. Świetnie przyspiesza (wersja 136) do 60 km/h i dobrze do 90 km/h.
7,6
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Po zlikwidowaniu fabrycznego chipa autko stało się nieco mniej dynamiczne ale spalanie spadło znacząco. Minimalne spalanie jakie udało mi się osiągnąć to 6,5L przy jeżdzie do 90km\h - typowy ecodriving. średnie spalanie wg komputera z odcinka ok 20tyś km 7,4l/100 Ale jeśli ktoś ma ciężką nogę to wynik 12-13l nie będzie zaskoczeniem
10,1
Mitsubishi L200 IV
Double Cab 2.5 DOHC 136KM 100kW
Tu trudno jednoznacznie określić. wszystko zależy od nogi kierowcy, od opon na jakich aktualnie jeździ. Spokojnym stylem jazdy nie przekraczając 90 na jednej osi na oponach Bridgstone h/t najmniej spalił na trasie 7,8 to na tak duże auto jest mało. Teraz jeżdże na zimowych Cooper Discoverer ms (polecam na głęboki śnieg, błoto super sie wgryzają a zarazem dobre na asfalt) mimo że stram sie nie przekraczac 100 spalanie jest na poziomie 9-10. W terenie nie podaje spalania bo nie ma ograniczeń.
Mitsubishi L200 IV Double Cab