Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW 2007-2015

Lata produkcji: 2007 - 2015
Segment: Auta sportowe
Samochód sportowy (segment G) produkowany od 1992 roku. Powodem powstania Lancera w wersji Evo była potrzeba stworzenia auta rajdowego, zdolnego do sukcesów w rajdowych mistrzostwach świata (ówczesne przepisy wymagały od producenta produkcji modelu seryjnego w ilości 2500 sztuk). Poprzednikiem Lancera Evo był model Galant VR-4 i to właśnie na nim pierwszy Evo bazował. Dotychczas powstało 10 generacji auta, które oprócz osiągnięć wyczynowych, świetnie radzi sobie też na rynku cywilnym, zdobywając wiele nagród i notując sprzedaż na poziomie ok. 150 tys. egzemplarzy.
Powagosław
Można zaryzykować stwierdzenie, że tak piękny Lancer nie był jeszcze nigdy. A bywał wcześniej naprawdę piękny. Jeden z najszybszych i najmocniejszych sedanów na rynku. Czapki z głów! ~Powagosław
Luzacjusz
Piękny, agresywny i bardziej charakterny niż Sylwester Stallone we wszystkich częściach „Rocky’ego” i „Rambo” razem wziętych. Nową Imprezę połyka na śniadanie. Po prostu Lancer. Lancer Evolution. Nie dla idiotów. ~Luzacjusz

Oceny Mitsubishi Lancer Evolution X Sedan 2.0 Turbo MIVEC 295 KM 217 kW

Ogólna ocena
4,19
Średnia dla segmentu 4,21
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK(63%) NIE(37%)
ZALETY + Układ jezdny + Ergonomia + Silnik
WADY - Skrzynia biegów - Koszty utrzymania - Karoseria

Dane techniczne Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW 2007-2015

Podstawowe parametry Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Produkowany od 2007 do 2015 roku
Pojemność skokowa 1998 cm3
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 295 KM (217 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy 366 Nm przy 3500 obr/min
Montaż silnika z przodu, poprzecznie
Doładowanie turbosprężarka ze zmienną geometrią i z intercoolerem
Umiejscowienie wałka rozrządu DOHC
Liczba cylindrów 4
Układ cylindrów rzędowy
Liczba zaworów 16
Stopień sprężania 9,0 : 1 : 1
Średnica cylindra × skok tłoka 86 x 86 mm
Typ wtrysku wielopunktowy (MPI)
Przeniesienie napędu Mitsubishi Lancer Evolution X 2.0 Turbo MIVEC 295KM 217kW
Manualna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba biegów 5
Automatyczna skrzynia biegów
Napęd 4x4 Dostępny
Liczba stopni 6

Publikacje o Mitsubishi Lancer Evolution

Newsy o Mitsubishi Lancer Evolution

Mitsubishi Lancer Evolution X Sedan
Aktualnie przeglądasz Mitsubishi Lancer Evolution X Sedan