Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Mitsubishi Lancer III 1.4 Turbo 105KM 77kW 1983-1987

Mitsubishi Lancer III 1.4 Turbo 105KM 77kW 1983-1987
Lata produkcji: 1983 - 1987
Segment: Niższa klasa średnia
Trzecia generacja modelu została zaprezentowana w 1982 roku. Technicznie samochód oparty był na czterodrzwiowym sedanie Mitsubishi Mirage, a w większości krajów sprzedawano go pod nazwą Mitsubishi Lancer Fiore. Nazwa Fiore funkcjonowała również samodzielnie na niektórych rynkach. Na innych, w tym w Japonii oferowano go także jako Mitsubishi Mirage. Z czasem Mirage i Lancer zostały ujednolicone i stały się de facto tym samym modelem. Produkcja Lancera III została zakończona w 1984 roku.
Powagosław
Większość konkurencji wyprzedza o klasę, jeśli chodzi o poziom stylistyczny, pomysłowość i werwę w projektowaniu nadwozia. To samo można powiedzieć, gdyby porównać tego Lancera z jego poprzednikami. Ta dziewiątka przejdzie do historii. ~Powagosław
Luzacjusz
Można mieć Lancera, można też mieć Lancera Evo. Różnica jest mniej więcej taka, jak w posiadaniu myszy i myszołowa. Ale akurat ta mysz to pancerna mysz, przestraszy kota. ~Luzacjusz

Dane techniczne Mitsubishi Lancer III 1.4 Turbo 105KM 77kW 1983-1987

Podstawowe parametry Mitsubishi Lancer III 1.4 Turbo 105KM 77kW
Produkowany od 1983 do 1987 roku
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM (77 kW)
Stopień sprężania 0,0 : 1 : 1

Autorentgen Mitsubishi Lancer III

Liczba wpisów: 20

Obroty silnika spadają zbyt wolno

dodał: ~Janusz, 7 lat temu
Podczas jazdy gdy silnik nie jest rozgrzany w czasie zmiany biegów bardzo wolno schodzi z obrotów a nawet po zamknięciu gazu i wciśnięciu sprzęgła obroty zwiększają się co jest bardzo denerwujące-krótkie wycie silnika przy zmianie biegów.Jeździłem wieloma autami osobowymi ale z takim przypadkiem spotkałem się po raz pierwszy.W serwisie mówią,że nic się nie da zrobić.

Podatność lakieru na zarysowania i inne uszkodzenia

dodał: ~gzesiolek, 7 lat temu
jestem posiadaczem czerwonego lancera rocznik 2010, jestem po oficjalnym zgloszeniu reklamacji, oczywiście mitsubishi od ponad pół próbowało mi wmówić, że uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji. Na dniach poszukam rzeczoznawcy, który może wskarze mi jakąś konkretną drogę dochodzenia moich praw. Samochód ma odpryski praktycznie wszędzie, nie tylko na masce, ale też na drzwiach i krawędziach . Macie jakieś pomysły, jak sie do tego zabrać? Proszę o pomoc, mój e-mail modzelewski@wp.eu

ECU

dodał: ~Eluzo, 9 lat temu
Szybko padające kondensatory ECU, to zmora właścicieli tej generacji Lancera (jak również Colta, z tego samego okresu produkcji). Koszt wymiany kondensatorów - około 30zł i mamy święty spokój. Koszt i szukanie nowego ECU... cóż... lepiej nie pisać. Radzę się nad tym zastanowić. Więcej informacji znaleźć można na forum Mitsubishi - forum.mitsumaniaki.pl

Publikacje o Mitsubishi Lancer

Newsy o Mitsubishi Lancer