Szukaj

Mitsubishi Outlander III SUV PHEV Facelifting 2017 – wybierz silnik

Pokaż silniki:

Informacje o Mitsubishi Outlander III SUV PHEV Facelifting 2017

Lata produkcji: 2017 – 2018
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Trzecia generacja Mitsubishi Outlandera zadebiutowała na rynku w 2012 r. Stylistycznym pierwowzorem Outlandera III był prototyp noszący nazwę PX-MiEV II. Trzecia generacja tego SUV-a jest także pierwszym modelem w katalogu japońskiego producenta, który odcina się od filozofii stylistycznej „jet fighter” i inicjuje nowy język designerski marki. Samochód powstał na zmodernizowanej platformie podłogowej swego poprzednika – Mitsubishi GS platform. Dostępny jest także w wersji z napędem hybrydowym Plug-in Hybrid EV, stając się pierwszym SUV-em na świecie z technologią hybrydową typu plug-in.
czytaj więcej
Powagosław

Nowy Outlander jest jak dobra piosenka, z którą trzeba się oswoić, by później polubić. I nawet warto, bo to niebrzydkie dzieło. Jest tylko jeden istotny szczegół, którzy burzy harmonię – cena. Zaporowa jak płyta z autografem Elvisa.

~Powagosław
Luzacjusz

Mitsubishi porzuca „jet fightera”? Ok, świat się zmienia. Ale to zmiana na gorsze. Poprzedni Outlander miał znacznie więcej ikry niż nowy model. Ten jest jakimś ugrzecznionym elegancikiem z dziwnymi proporcjami.

~Luzacjusz
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 10,6 m
Promień skrętu 5,3 m
Długość 4695 mm
Szerokość 1800 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1703 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Rozstaw kół - przód 1540 mm
Rozstaw kół - tył 1540 mm
Prześwit 184 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 451 l
Kąt natarcia 21 stopnie
Kąt rampowy 19 stopnie
Kąt zejścia 22,5 stopnie
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Skrzynia biegów

Wady

- Układ jezdny - Wentylacja i ogrzewanie - Ergonomia

Wybrane oceny

4,7
~phev2017
Mitsubishi Outlander III
SUV PHEV Facelifting 2017 2.0 203KM 149kW
Outlander PHEV to moje 4 auto na wlasnosc, pierwsze nowe z salonu. Natomiast mialem okazje jezdzic wieloma autami, od najnowszego hybrydowego Aurisa, przez RAV4, do najnowszego Dodge RAMa. Na wstepie chcialbym napisac, ze samochod ten nie istnieje na polskim rynku, w przeciwienstwie do rynkow Europy Zachodniej, gdzie jest jednym z najpopularniejszych miejskich SUVow (Wielka Brytania, Holandia, Norwegia, Szwecja, Finalandia, Islandia). I wcale nie chodzi tylko o ulgi podatkowe, bo kto kupuje samochod warty 50 tys euro dla ulgi podatkowej wartosci 4 tys euro? Owszem moze to byc jakis argument "za", ale gwarantuje, ze jeden z wielu. W Polsce pod artykulami w Internecie jest fala hejtu odnosnie tego auta, chociaz nikt nie jezdzil, nikt nie siedzial w srodku i nikt tak naprawde dobrze nie widzial. Przeciez wszyscy od lat wiemy, ze w Polsce najlepsze jest VW, Audi i Skoda i nie przekonamy fanatykow :) Ja mieszkam za granica, w kraju gdzie mam dostep do ladowarek typu " Super Charge Chademo" i mysle, ze niebawem mozemy spodziewac sie rozbudowy tego typu infrastruktury w kraju, bo nie ulega watpliwosci, ze to jest przyszlosc motoryzacji. Auto jest super, po tych 5000 km zastanawiam sie do czego moglbym sie przyczepic, na pewno dziala jeszcze efekt nowego auta, ale nie omieszkam dodac kolejnego komentarza po 20-30 tys km. Zapraszam do zapoznania sie z opinia :)
Dodane 8 lat temu
Mitsubishi Outlander III SUV PHEV Facelifting 2017

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów