Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero II

Lata produkcji: 1990 – 2000
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz

Mitsubishi Pajero II – wybierz wersję

Pokaż wersję z silnikiem:
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(90%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,7
~Szatanicki
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 24V 181KM 133kW
Po 2 latach moge cos powiedzieć, po zakupie powymieniałem co trza było(oleje filtry itp) no i nic.....zadnej awarii , choc auto stare wszystko w nim działa jak w zegarku , Auto solidne jak czołg , proste w budowie , naprawde solidne , w dzisiejszych czasach takiego auta juz nie kupisz , dosc wygodne jak na kredens i obszerne w srodku , przy parkowaniu trza uwazac zeby nie wjechac przypadkiem na dach jakiegoś seicento, spalanie zdecydowanie nie na te czasy , wpierdziela benzyne jak diabeł gwożdzie , nie da sie wyrobić dlatego zalozyłem gaz i juz jest dobrze. Zamierzam dbać i jeżdzić nim długie lata , jestem 100% zadowolony z auta. Polecam
4,8
~Kuba
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Pajero 2 to takie auto na pograniczu 2 kategorii: całkiem solidny i dzielny samochód terenowy a jednocześnie doskonale prowadzi się po asfalcie. Żaden inny samochód 4x4 którym jeździłem(a było tego trochę) nie łączy tak dobrze tych dwóch mocno przeciwstawnych zalet. Do terenowych wycieczek(bez topienia samochdu po klamki w błocie) Pajero 2 jest wyborem bardzo rozsądnym. Oczywiście są samochody które radzą sobie w terenie lepiej(Patrol, Mercedes G, czy Toyota Land Cruiser serii J7) ale z kolei dożo gorzej jeździ się nimi po asfalcie.
4,6
~Walerian
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.5 i V6 24V GLS 194KM 143kW
Swietna relacja ceny zakupu do oferowanego wyposażenia . Cena nowego PAJERO GLS 3.5 w 97" ponad 200000PLN nie była wyssana z japońskiego palca...a obecnie za15000-20000zl .Bezpieczne ,szybkie , komfortowe auto za 1/4 ceny Mercedesa G
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero II
8,3 – 15,4
l/100 km
9,8 – 11,5
l/100 km
14,8 – 17,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Super auto. Nie jest to demon szybkości ani bulwarówka. Automat 4 biegi. 125KM. Nie da się tym ścigać ale wygoda jazdy jest super. Na autostradzie 130 OK, 140 da się, wyżej nie bardzo. Przestrzenny, przemyślany. Wcale nie taki wielki jeśli chodzi o parkowanie ale owszem promień skrętu duży. W terenie do jazdy nie rajdowej a użytkowego 4x4 OK. Standardowy prześwit wystarczy. Płyty ochronne podwozia są. Dwie blokady są. Miejsce na nieco większe opony jest. Spalanie generalnie po kilkunastu tyś km stałe na poziomie 13,5. Być może mógłbym spojrzeć na wtryskiwacze bo powinien być o litr mniej. Bak 92l co przy cenie paliwa na dziś jest lekko przerażające przy dystrybutorze. Auto polecam. Jedyna wada to spalanie, nie jest to 5/100 i nie będzie nawet blisko. Polecam.
16,1
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Wersja modelu shogun - anglia automatyczna skrzynia biegów wersja wyposazenia GLS bez klimy blokada tylnego dyferencjalu 3 dzwiowe nadwozie kola 31cali spalanie na trasie 10l tak do 100km/h powyzej juz ciagnie duuzo wiecej , mieszany 22 z kawalkami pola lasow itp miasto bardzo ciasne angielskie 19l nie ma tragedii jak na taki typ samochodu zaskoczony jestem komfortem i prowadzeniem naprawde niezly typ mysle o zmianie na pajero sport challenger 3.5 lub 3.0 z gazem podobno niezle auto wyprawowe
9,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Ceny części nowych w ASO są wysokie - na szczęście wszystko da się kupić w normalnych sklepach lub jako używkę. Ceny części są na poziomie innych samochodów tej klasy - bardzo dużo części można kupić jako zamienniki niezłej jakości. Samochód nie ma praktycznie żadnych elektronicznych wynalazków - przeglądy i naprawy więc są dosyć tanie i nie trzeba szukać żadnych specjalistów. Wystarczy myślący mechanik - najlepiej taki co naprawia prawdziwe samochody a nie jakieś plastikowe wydumki dla "bananowej młodzieży" :D
Mitsubishi Pajero II