Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero II Standard

Lata produkcji: 1990 – 2000
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
czytaj więcej
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Długość 4725 mm
Szerokość 1775 mm
Wysokość 1900 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Rozstaw kół - przód 1465 mm
Rozstaw kół - tył 1480 mm
Zwis przedni 720 mm
Zwis tylny 1280 mm
Prześwit 205 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 2050 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 1080 l
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(92%)

Zalety

+ Widoczność + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Skrzynia biegów

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria

Wybrane oceny

3,7
~Szatanicki
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 24V 181KM 133kW
Po 2 latach moge cos powiedzieć, po zakupie powymieniałem co trza było(oleje filtry itp) no i nic.....zadnej awarii , choc auto stare wszystko w nim działa jak w zegarku , Auto solidne jak czołg , proste w budowie , naprawde solidne , w dzisiejszych czasach takiego auta juz nie kupisz , dosc wygodne jak na kredens i obszerne w srodku , przy parkowaniu trza uwazac zeby nie wjechac przypadkiem na dach jakiegoś seicento, spalanie zdecydowanie nie na te czasy , wpierdziela benzyne jak diabeł gwożdzie , nie da sie wyrobić dlatego zalozyłem gaz i juz jest dobrze. Zamierzam dbać i jeżdzić nim długie lata , jestem 100% zadowolony z auta. Polecam
4,8
~Kuba
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Pajero 2 to takie auto na pograniczu 2 kategorii: całkiem solidny i dzielny samochód terenowy a jednocześnie doskonale prowadzi się po asfalcie. Żaden inny samochód 4x4 którym jeździłem(a było tego trochę) nie łączy tak dobrze tych dwóch mocno przeciwstawnych zalet. Do terenowych wycieczek(bez topienia samochdu po klamki w błocie) Pajero 2 jest wyborem bardzo rozsądnym. Oczywiście są samochody które radzą sobie w terenie lepiej(Patrol, Mercedes G, czy Toyota Land Cruiser serii J7) ale z kolei dożo gorzej jeździ się nimi po asfalcie.
3,8
~loocyfer@wp.pl
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Bardzo duza przyjemność z jazdy po terenie - szczególnie błocie .Auto wjedzie chyba wszedzie .Nie wykorzystuje nawet połowy jego mozliwosci. Jako weterynarz "wiejski" dzieki mojemu Pajero dostane sie do kazdego klienta niezaleznie od tego w jakiej pypiduwie mieszka. Kiedys chlopi wyjezdzali po mnie traktorem a osobowke zostawialem na asfalcie.Teraz dojade wszedzie gdzie chce . Oczywiscie osczedzam auto bo czesci niezbyt tanie Chwała za zamienniki 30 % ceny czesci japonskiejDobrze wspominam mój wypad na dawny cross motorowy - super było - przekoziolkuje na dach czy nie ? Czy nuie przesadzam ? Czy tu podjade ? Jak teraz zjade ? Co ja robie ? Przesadzam ? Jednak udalo sie nie rozbic auta i pokonac wszelkie wertepy :) Alez sie rozpisalem . Podoba mi sie ta ankieta .Sam zskorzystalem z opinii innych uzytkownikow pajero .
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero II Standard
11,5 – 15,4
l/100 km
10,7 – 11,5
l/100 km
14,8 – 17,5
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Super auto. Nie jest to demon szybkości ani bulwarówka. Automat 4 biegi. 125KM. Nie da się tym ścigać ale wygoda jazdy jest super. Na autostradzie 130 OK, 140 da się, wyżej nie bardzo. Przestrzenny, przemyślany. Wcale nie taki wielki jeśli chodzi o parkowanie ale owszem promień skrętu duży. W terenie do jazdy nie rajdowej a użytkowego 4x4 OK. Standardowy prześwit wystarczy. Płyty ochronne podwozia są. Dwie blokady są. Miejsce na nieco większe opony jest. Spalanie generalnie po kilkunastu tyś km stałe na poziomie 13,5. Być może mógłbym spojrzeć na wtryskiwacze bo powinien być o litr mniej. Bak 92l co przy cenie paliwa na dziś jest lekko przerażające przy dystrybutorze. Auto polecam. Jedyna wada to spalanie, nie jest to 5/100 i nie będzie nawet blisko. Polecam.
16,1
Mitsubishi Pajero II
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Wersja modelu shogun - anglia automatyczna skrzynia biegów wersja wyposazenia GLS bez klimy blokada tylnego dyferencjalu 3 dzwiowe nadwozie kola 31cali spalanie na trasie 10l tak do 100km/h powyzej juz ciagnie duuzo wiecej , mieszany 22 z kawalkami pola lasow itp miasto bardzo ciasne angielskie 19l nie ma tragedii jak na taki typ samochodu zaskoczony jestem komfortem i prowadzeniem naprawde niezly typ mysle o zmianie na pajero sport challenger 3.5 lub 3.0 z gazem podobno niezle auto wyprawowe
9,8
Mitsubishi Pajero II
Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW
Ceny części nowych w ASO są wysokie - na szczęście wszystko da się kupić w normalnych sklepach lub jako używkę. Ceny części są na poziomie innych samochodów tej klasy - bardzo dużo części można kupić jako zamienniki niezłej jakości. Samochód nie ma praktycznie żadnych elektronicznych wynalazków - przeglądy i naprawy więc są dosyć tanie i nie trzeba szukać żadnych specjalistów. Wystarczy myślący mechanik - najlepiej taki co naprawia prawdziwe samochody a nie jakieś plastikowe wydumki dla "bananowej młodzieży" :D
Mitsubishi Pajero II Standard