Szukaj

Informacje o Mitsubishi Pajero

Lata produkcji: 1982 – teraz
Segment: Crossovery/SUVy/Terenowe
Mitsubishi Pajero to produkowany od 1982 r. samochód terenowy (segment I). Model okazał się rynkowym sukcesem Mitsubishi – na całym świecie znalazł już prawie 3 mln nabywców. Pierwowzorem koncepcyjnym Pajero był prototyp PX33. Pierwsza generacja Mitsubishi Pajero wzorowana była na prototypach z roku 1973 oraz 1978 o tej samej nazwie. Słowo Pajero pochodzi od łacińskiej nazwy dzikiego Kota Pampa z Ameryki Południowej. Model, w krajach, w których mówi się w języku hiszpańskim, oferowany jest jako Montero, ponieważ słowo „pajero” w tym języku jest slangowym epitetem („idiota” lub „onanista”).
Powagosław
Pajero to żywa legenda wśród aut terenowych. Prestiż modelu zbudowały niezliczone zwycięstwa w najtrudniejszych rajdach świata. Cywilny model tylko wygląda jak wyczynowy, ale i tak nie zawodzi. ~Powagosław
Luzacjusz
Ostatnie Pajero wygląda jak Range Rover z wyszlifowanymi kantami. Szkoda, że projektanci zapomnieli wyszlifować topornego designu wnętrza. Szkoda, ale ja i tak kupuję tę toporność. ~Luzacjusz

Mitsubishi Pajero – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Nowy Mitsubishi Pajero

Cena od: 217 990 PLN

Oceny Mitsubishi Pajero

Liczba ocen: 265
Ogólna ocena
4,2 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(85%)

Zalety

+ Widoczność + Skrzynia biegów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Karoseria - Wyciszenie - Koszty utrzymania

Wybrane oceny

4,8
~ls
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Mitsubishi Pajero IV
Auto jest super, bardzo niezawodne, świetnie się prowadzi, najlepszy napęd na świecie ;-). Mało spala, silnik 200KM w trasie pozwoli jechac na spalaniu około 7 i coś L/100km , niecałe 8 litrów. To zasługa silnika 200KM i automatu zestopniowanego lepiej niż roczniki do 2008. Oczywiście jak się ciśnie to spali więcej. Ale ma jeden mankament: rdza ruda ale z małym apetytem na pajero, która jakby go nie zabezpieczać, to by go jadła powoli. I troszkę głośne auto w porównainu z kombi klasy premium, z tym ż eto raczej trzeba porównywać z podobnymi ciezkimi autami o geometrii kostki rubika.
4,9
~Maciej
Terenowy 3.8 V6 219KM 161kW
Mitsubishi Pajero III
Montero (USA) z silnikiem 3.8 MIVEC 255KM, jeżdżę już 11 lat i nie potrafię znaleźć powodu żeby wymienić na nowszy. Może tylko że dzieci już duże i nie muszę wozić wózka i wanienki. Auto bezawaryjne, niezwykle komfortowe, niezwykle obszerne, dobre w teren ale bez przesady bo to długa wersja i opony szosowe. Z Pajero jest tak, że trzeba dobrze przemyśleć czego chcemy zmiast potem narzekać że bokser wagi ciężkiej nie jest baletnicą, ale Pajero znakomicie łączy wiele zalet, doskonałe jako wielkie rodzinne kombi, świetne jeśli masz domek w lesie lub górach, super zimą, i po autostradzie pojedzie bez problemu, powiedzmy, bardzo szybko. Dobre na miasto wppbrew pozorom, bo pokona każdy krawężnik, nawet te pómetrowe na Wilczej w Warszawie, a siedzisz wysoko i masz naprawdę super widoczność. Moc i kultura pracy silnika - super. Hamulce - super. Prowadzenie jak na 2 tonową terenówkę zaskakująco dobre.
4,5
~Khedron
SUV 5d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Mitsubishi Pajero IV
Wspaniały samochód, spełnienie marzeń, ale tylko dla wiedzących czego chcą. Jeśli ktoś oczekuje osiągów GTI, rozczaruje się, spalania małęgo diesla, rozczaruje się, komfortu rodem z C6 - rozczaruje się. Pajero to rewelacyjny samochód z ogromną przestrzenią wewnątrz. Wózka dziecka nie trzeba składać, martwienie się o miejsce na bagaż dla rodziny przestaje istnieć. Samochód zachęca raczej do dostojnej jazdy, ale daje pewność, że dojedzie wszędzie i w każdych warunkach. Przestrzeni wewnątrz nigdy nie brakuje. W terenie może wszystko, ale pod warunkiem, że się wie jak korzystać z oferowanych przez niego możliwości - tutaj trzeba używać mózgu bo nie wyręczy nas komputer. Jak na swoją masę i rozmiary na trasie i w zakrętach prowadzi się znakomicie. Niestety, wspaniałe wrażenie jazdy czołgiem znika już po kilkunastu dniach, zastępowane przez przeświadczenie, że jeździmy normalnym samochodem, za to niemal wszystkie pozostałe są zbyt małe, nieporadne i ciasne.

Raporty spalania Mitsubishi Pajero

Liczba raportów: 254
Średnie spalanie dla Mitsubishi Pajero
8,3 – 18,5
l/100 km
9,5 – 12,1
l/100 km
10,3 – 18,4
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

13,8
Standard 2.8 TD GLX 125KM 92kW
Mitsubishi Pajero II
Super auto. Nie jest to demon szybkości ani bulwarówka. Automat 4 biegi. 125KM. Nie da się tym ścigać ale wygoda jazdy jest super. Na autostradzie 130 OK, 140 da się, wyżej nie bardzo. Przestrzenny, przemyślany. Wcale nie taki wielki jeśli chodzi o parkowanie ale owszem promień skrętu duży. W terenie do jazdy nie rajdowej a użytkowego 4x4 OK. Standardowy prześwit wystarczy. Płyty ochronne podwozia są. Dwie blokady są. Miejsce na nieco większe opony jest. Spalanie generalnie po kilkunastu tyś km stałe na poziomie 13,5. Być może mógłbym spojrzeć na wtryskiwacze bo powinien być o litr mniej. Bak 92l co przy cenie paliwa na dziś jest lekko przerażające przy dystrybutorze. Auto polecam. Jedyna wada to spalanie, nie jest to 5/100 i nie będzie nawet blisko. Polecam.
10,2
SUV 3d 3.2 DOHC 200KM 147kW
Mitsubishi Pajero IV
Jeśli ktoś szuka samochodu do oszczędzania to na pewno nie powinien kupować Pajero. Cudów nie ma a głupoty wypisywane przez sprzedających na portalach aukcyjnych nijak mają się do rzeczywistości. 2,5 tony masy, 200 KM, 3,2 litra pojemności, automatyczna skrzynia, napęd na 4x4 i opony 265 mm muszą swoje zdziałać. W mieście spalanie średnio 14l/100km, w trasie przy spokojnej jeździe koło 9, na autostradzie przy niecałych 110 km/h i na tempomacie poniżej 7, ale wystarczy troszkę powyprzedzać i zaraz wartość idzie mocno w górę. W sumie, jak na swoje parametry to bardzo oszczędny samochód, ale tylko idiota może uwierzyć, że będzie palił jak Octavia 1.9 TDI.
16,1
Standard 3.0 i V6 GLS 150KM 110kW
Mitsubishi Pajero II
Wersja modelu shogun - anglia automatyczna skrzynia biegów wersja wyposazenia GLS bez klimy blokada tylnego dyferencjalu 3 dzwiowe nadwozie kola 31cali spalanie na trasie 10l tak do 100km/h powyzej juz ciagnie duuzo wiecej , mieszany 22 z kawalkami pola lasow itp miasto bardzo ciasne angielskie 19l nie ma tragedii jak na taki typ samochodu zaskoczony jestem komfortem i prowadzeniem naprawde niezly typ mysle o zmianie na pajero sport challenger 3.5 lub 3.0 z gazem podobno niezle auto wyprawowe

Usterki Mitsubishi Pajero

Liczba wpisów: 31
migająca środkowa kontrolka napędu podczas jazdy
  • Mitsubishi Pajero III 3.2 DI-D 165KM 121kW 2000-2006
  • układ napędowy
Mam problem dotyczący migającej środkowej kontrolki napędu podczas jazdy, otóż włącza się ona po przejechaniu około 30 kilometrów i miga przez cały czas jak zaczyna migać to reszta kontrolek to jest jak jadę na napędzie na tylne koła wyłączają się kontrolki i miga ta środkowa na żółto.W czasie jazdy przy migającej kontrolce nic się nie dzieje samochód jedzie normalnie gdy samochodem stanę i wyłącze go to po ponownym zapaleniu i ruszeniu jest wszystko w porządku i kontrolka nie świeci ale po przejechaniu ciągłego odcinka tych około 30 kilometrów znów się zaświeca i tak miga do ponownego zatrzymania się. Proszę jeżeli ktoś coś może wiedziec na ten temat to wyjaśnijcie mi dlaczego może się tak dziać. Pozdrawiam Proszę o zdiagnozowanie opisanej wyżej usterki w moim samochodzie dodam, że samochód jest z 2001 roku na automacie
Problem rozwiązany
10 komentarzy
Samochod nie zapala
  • Mitsubishi Pajero II Standard 2.5 TD GL 99KM 73kW 1991-1999
  • silnik
Jestem kobietom i nie bardzo umie uzywac odpowiednich nazw wiec prosze o wybaczenie. Moje auto kreci ale nie chce zapalic nie wiem co moze byc przyczyna. Tak jakby nie dostawalo iskry. Prosze mi polecic co powinnam najpierw sprawdzic nie zostane oszukana przez mechanika. Z gory dziekuje Motor nie zapala
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Zużywanie się tulei przy dolnym mocowaniu amortyzatorów przód
  • Mitsubishi Pajero II
  • zawieszenie
Występowanie usterki:
Jestem użytkownikiem Pajero II z 1997r 2.5TDIntreculer. Auto ogólnie bardzo wytrzymałe i dobrze radzące sobie w terenie. Nie nadaje się w trasę ponieważ przy 80kM/h robi się bardzo głośno i jest paliwożerny. Tuleje zużywają się w eksploatacji w terenie i nie idzie ich dostać -trzeba kupić nowe amortyzatory co wiąże się z dużym wydatkiem. Pozdrawiam! Przemek
Mitsubishi Pajero