Szukaj

Informacje o Nissan GT-R

Lata produkcji: 2007 – teraz
Segment: Auta sportowe
Produkowany od roku 2007 Nissan GT-R to samochód sportowy o nadwoziu dwudrzwiowego coupe (segment G), zaliczany do klasy supersamochodów. Poprzednikiem auta był model Skyline GT-R R34, najmocniejsza odmiana kultowego samochodu sportowego Nissana. Pierwowzorem koncepcyjnym Nissana GT-R był prototyp z roku 2005, o nazwie GT-R Proto. Auto zostało zaprojektowane przez Shiro Nakamurę, który inspirację stylistyczną zaczerpnął z serii anime pod tytułem „Gundam” (natchnieniem były występujące tam gigantyczne roboty). Samochód przyjęto na rynku z entuzjazmem, był laureatem wielu nagród, m.in. Supercar of the Year 2007 według „Top Gear”, International Car of the Year 2009 czy World Performance Car 2009.
czytaj więcej
Powagosław

Dla fanów Skyline’a zmiany (stylistyka, nazwa) mogą być zbyt radykalne. Ale jeśli to jedyna cena, jaką przyszło zapłacić za sportowy samochód na miarę XXI wieku, to było warto. GT-R to opus magnum Nissana w tej dekadzie.

~Powagosław
Luzacjusz

Podobno szybszy od Porsche. Na pewno wygląda na szybszego, na pewno jest tańszy i z pewnością inny. GT-R prowokuje porównania nie tylko z 911. Trudno ścigać się z ikoną stylu, ale to auto ma w sobie ten nerw. Jest tak wulgarne i krzykliwe, że Doda razem z Behemotem przypominają przy nim wieczorek zapoznawczy w sanatorium w Ciechocinku.

~Luzacjusz

Nowy Nissan GT-R

Cena od: 527 000 PLN
Wyszukiwarka samochodów

Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Oceny Nissan GT-R

Liczba ocen: 4
Ogólna ocena
4,7 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(100%)

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Koszty utrzymania - Drobne usterki

Wybrane oceny

4,9
~selihel
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R
Zakup musi być naprawdę dobrze przemyślany i najlepiej poprzedzony jazdą próbną jeśli jest z myślą o jeździe po drogach publicznych. W rękach przeciętnego kierowcy staje się naprawdę trudny w prowadzeniu, ale w przypadku kierowcy czującego zachowanie samochodu i umiejętnościach pozwalających na jego opanowanie ma w zasadzie nieograniczony potencjał. W mojej opinii większy nawet niż pseudo wyścigowe i ekstremalne Lambo Superlaggera. Wbrew temu co twierdzi producent, GT-R nie nadaje się do codziennej jazdy po mieście, nawet w ustawieniach komfortowych Twój kręgosłup doskonale pozna każdą nierówność i studzienkę, poza tym nie każdemu przypadną do gustu odgłosy generowane w czasie jazdy, prześwit podwozia itp. Natomiast jeśli samochód ma pełnić rolę weekendowego relaksu po pracowitym tygodniu, albo do amatorskich wyścigów - to jedna z najlepszych opcji.
4,6
~Baron a
Coupe Facelifting 2014 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R
Nissan na pełnym przelocie po lekkim modzie. Dźwięk i moc (koło 630) nie do opisania. Zdecydowanie przyspieszenie nie do opisania. Jest to coś zupełnie innego niż np: Mustang. GT-R to bardzo poważna maszyna.
4,6
~Kirdan
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R
Najlepszy wybór auta super-sportowego w swojej klasie cenowej.

Raporty spalania Nissan GT-R

Liczba raportów: 14
Średnie spalanie dla Nissan GT-R
15,1 – 18,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

23,0
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R
Zużycie paliwa w stosunku do mocy, osiągów i konkurencji jest na bardzo przyzwoitym poziomie. Oczywiście można zrobić na 70 litrowym zbiorniku ok. 200km, ale jednocześnie na trasie jest w stanie zejść do 8l/100. Ceny części eksploatacyjnych (filtry, płyny) są na przeciętnym poziomie, natomiast pozostałych części np. komplet tarcz i klocków hamulcowych to wydatek rzędu 24k zł, komplet opon letnich Dunlop ok. 8k zł i w przypadku awarii skrzyni biegów, Nissan nie sprzedaje pojedynczych elementów do wymiany, przez co niezbędna staje się wymiana całej skrzyni, co kosztuje ok. 90k zł. Warto więc pomyśleć o naprawdę dobrym ubezpieczeniu w przypadku braku gwarancji.
16,2
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R
Rozważałem zakup starszej f430, albo 997. Podczas jazdy próbnej nowszą Scuderia, Kraków od salonu Mercedesa przy Armii Krakowej do Nowej Huty, spalił 11 litrów benzyny 0_o . Oczywiście but na każdym świetle. Porsche okazało się zbyt twarde, w dodatku strasznie wadziła mi klatka bezpieczeństwa. Oba samochody kosztowały dużo więcej niż GTR na którego się zdecydowałem. Pierwsza jazde odbyłem na fabrycznym roczniku 2010 o mocy 480 koni. Niesamowita maszyna, od 0-100 przyspieszała podobnie do mocniejszych Porsche i Ferrai ale od 100-200 już czuło się pewien niedosyt. Dlatego zdecydowałem się na GTR rocznik 2010 z pakietem od SWITZER´a. 840 koni. Jedyna wada jaką dostrzegłem od kupna to półdupek kierowcy i pasażera które w przeciągu 3 miesięcy dosyć znacznie się wytarły (alkantara). Spalanie jest naprawdę przyzwoite. Na trasie Kraków-Wrocław, przy ciągłej prędkości 220km/h spala 16l. Przy prędkości 260 jest niewiele więcej bo około 19l. Prędkość maksymalna 335, niestety tylko testowo przez 2 minuty spalanie 33l. Po Krakowie przy spokojnej jeździe, pali nie więcej jak 15 litrów, ale jak się wjedzie na Bora, to od McDonalda do kolejnych świateł paliwo schodzi w oczach, przejechanie tego odcinka zajmuje mi około 8,5 sekundy i daje niesamowitą frajdę bo co chwile się jakiś jednoślad przystawia. Tak czy owak, samochód uważam za ekonomiczny w stosunku do frajdy jaką daje.
19,3
Coupe Facelifting 3.8 550KM 405kW
Nissan GT-R
Koszty utrzymania samochodu są wysokie, nie ma co się oszukiwać. Do najmniej przyjemnych należą wymiany klocków i tarcz hamulcowych, przekraczają bowiem kwotę 20kPLN. Jeśli chodzi o zwykłe przeglądy okresowe nie ma tragedii, ceny jak dla aut klasy wyższej.
Nissan GT-R