Szukaj

Lista ocen Alfa Romeo 166 I 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW 1998-2001 (8) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 14 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Jakub
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Zawieszenie wielowahaczowe z przodu oraz multilink z tyłu robią doskonałą robotę. Pokonywanie zakrętów przy prędkościach rzędu 80-120 km/h to coś pięknego. Jak wiadomo ... drugą stroną medalu jest to, że kompletne zawieszenie przód-tył wg. forumowiczów to wydatek rzędu 2500-3500 zł. Alfiści odradzają poliuretan.
5,0
~Alfisti
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Sztywne i zarazem bardzo komfortowe zawieszenie. Moim zdaniem jedno z najlepszych w klasie. Dość złożone konstrukcyjnie, trzeba więc dbać o stan poszczególnych elementów, wahaczy, tulei, itp...ale warto.
4,0
~scichy58@wp.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
Rewelacja, niespotykanie precyzyjny, odradzam felgi siedemnastki i niskoprofilowe ogumienie na polskie drogi. Zawieszenie nie wytrzymuje wiele. Wygląd super ale coś za coś.
5,0
~peters3
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
baaardzo dobre zawieszenie,nie za miekkie,dosyc skomplikowane i pewnie drogie w utrzymaniu(polskie dziury),pieknie chodzi w zakretach,spory komfort
4,0
~xxx99@interia.eu
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
bardzo dobrze wytlumiony zakrety pokonuje jak przyklejona!! troche slabe na polskie drogi (trza uwazac na dziury )
1,0
~alfa 166 kupiona w Polskim salonie
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
wymiana całych wachaczy bardzo drogi
5,0
~marmel@poczta.onet.pl
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
komfortowy o sportowej charakterystyce
5,0
~sylwiusz
Alfa Romeo 166 I
Sedan 2.0 i 16V T.Spark 155KM 114kW
bardzo precyzyjny
Alfa Romeo 166 I