Szukaj

Ocena kierowcy - Audi 80 B4 Cabrio

GG 1607541, 11 lat temu
Silnik 2.8 E 174KM 128kW
Rok produkcji 1993
Przebieg: 282 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Audi 80 B4 Cabrio 2.8 E 174KM 128kW 1991-2000 - Oceń swoje auto
3,92
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : nadwozie....trzeba sie przejechac zeby zrozumiec..... Jezeli jest sie wymagajacym kierowca, osoba wymagajaca od zycia....to albo wybiera sie \"konie mechaniczne\" albo \"cabrio\" w obu przypadkach po weekendowym wypadzie banan na gebie przez 3 dni :)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : bo lubie zaglebione auta a wroclaw nie sluzy
4,0
Całokształt
Sa lepsze autka ale nawet jak mialbym go sprzedac i wziasc psie pieniadze a wiem ile juz utopilem w tym aucie kasy i nawet gdybym sprzedal autko wyciagajac ciut wiecej niz srednia gieldowa to co kupie za to lepszego ? co bedzie z pod znaku audi, co bedzie autem nietypowym, co bedzie przyciagalo wzrok przechodniow, co bedzie dawalo tyle frajdy w cieple wieczory, co bedzie cultstylowym germanskim wozidlem ;) ????
Wrażenia
3,0
Silnik
Powiem tak, swoj motor oceniam na 5+ byla splanowana jedna i druga glowica, powymieniane uszczelki, olej wymieniany systematycznie na Mobil 1 0W40 - syntetyk najlepszej klasy. Natomiast ogolnie te motory to tak: 1. Nie do zajechania ! 2. Trafialy sie z wada wychodzac z produkcji. 3. Swietne sie nadaja pod LPG. 4. Mają mało momentu obrotowego z dolu. 5. Bardzo sie grzeja !!! norma to ponad 95 stopni 6. Piekny dzwiek a w tunelu jak F1 :) 7. Umiarkowany apetyt, minimalny rekord po trasie benzynka 95 max predkosc na trasie 90km/h spalil 6,5 litra na 100km. !!!! rekord max na 100km spalil 26 litrow :)
3,0
Skrzynia biegów
Za dlugie biegi !!!!!!! kto to projektowal ? Moje testy, poszczegolne biegi: 1. - max 65km/h 2. - max 120km/h 3. - max 180km/h - przegiecie ! ( za dlugi bieg) 4. - max 225km/h 5. - max ???? Jechalem najwiecej 240km/h wiecej juz sie nie dalo wyprosic.
3,0
Układ jezdny
Ta kwestie rowniez mozna dwojako traktowac. Prowadzi sie pewnie i czuc doskonale auto ale to jednak cabrio wiec mocno jest usztywniona konstrukcja bo przeciez dachu nie ma wiec gdyby byly inne drogi to jezdziloby sie pieknie a tak walczy sie z koleinami....jadac mam wrazenie ze przod inaczej pracuje a tyl jeszcze inaczej jakby nie bylo jedna bryla a jakbym prowadzil autobus przegubowy ale to kazdy posiadacz jolki ma te same odczucia.
Komfort
5,0
Widoczność
Jest ok chociaz malutka jest szyba przednia ale mi to nie przeszkadza, xenonki tez robia swoje a jak mam parkowac tylem i nie ma dachu to juz sami wiecie jaka jest widocznosc :D
5,0
Ergonomia
Zero zbednych przyciskow wszystko pod reka.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima perfekt, nawiew w zimie ????? no wlasnie jak myslicie.... oceniam na 6 !!! podwojna nagrzewnica ( jak w audi A8) i elektryncza i zwylka przy -10 stopniowym mrozie wnetrze nagrzalem do 32 stopni!!!!! Silnik moze byc zimny a i tak mam cieplutko w aucie i nigdy nie przyslaniam chlodnicy w zimie. Jak odpale silnik, wyjade przed dom, zamkne furtke i przejade okolo 300m juz odczuwam cieple powietrze w kabinie :)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tu ocena srednia bo przestrzen dla mnie jest ok dla pasazera obok juz troche gorzej a ludziska na tylnim przedziale sie modla :) tam nie ma miejsca moze dla jednej osoby max.
3,0
Wyciszenie
Ocena zrednia bo chociaz silnik idealnie wyciszony przy 1000-1500 obr./min praktycznie nie slyszalny to jednak przy 140km/h szum owiewanego powietrza w okolicach uszczelek jest juz nie do zniesienia a przy ponad 160km/h mozna sobie odpuscic rozmowe z pasazerem :).... no chyba ze jest cieplo i sciagniemy dach wtedy jest bardzo przyjemnie i cichutko pod warunkiem ze dysponuje sie windschottem :)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Znowu srednia ocena bo: zuzycie paliwa oceniam na 5+ bo przeciez mam LPG troche inaczejby bylo jakby nikt gazoliny nie wymyslil. Gaz uklad Lovato, chyba 5 generacja oczywiscie pelen wtrysk, nie ma praktycznie roznicy dol obrotow lekko slabszy tak do 1800obr. pozniej identycznie benzynka gaz male przykichniecie przy pokonywaniu 4200obr (standard V6 audi) i od 6000obr wiecej mocy niz seria. Spalanie gazolina: trasa - 100-110km/h max - 9 litrow 120-140km/h max - 11 litrow jak trasa w ciagu dnia to litr trzeba dodac. miasto wroclaw lato srednio 14-15 litrow wroclaw zima srednio 18-22 zamosc mozna 2 litry odjac przy trybie \"lansowozu\" ;) Tyle plusow teraz minusy, wiec ceny napraw tragedia zero zamiennikow tylko oryginaly utrzymanie cabrio 80 jest drozsze niz A4 zwyklej. przykladowe ceny: -amortyzator bilstein B5 550zl sztuka, -lampa przod jedna 600zl uzywka, -przegub wenwetrzny 350zl -klocki 180zl -nadkole tylnie w ASO 3500zl -zderzak przod 900zl uzywka drobne dlubanie jak robota przy okablowaniu, wymiana czegos zawsze sa komplikacje bo cabrio to nie normalna 80 wiecej je dzieli niz laczy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Hmmm.....te autka jak byly nowe kosztowaly od 40.000 do 75.000 marek w latach 90, teraz kosztuja 7000-15000zl a przeciez ich dusza, wlozona praca i sylwetka sie nie zmienila... Zalet moge wymieniac cale mnustwo jak i pewnie wad ktore sa uzaleznione od grymasow wlasciciela...ale linia nadwozia - klasa - materialy chociazby pelen ocynk karoserii powoduje ze takie autko moze sluzyc wiele lat.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ogolnie wiele rzeczy wykonanych ze starannoscia, duza solidnosc czesci wkoncu to niemiecki samochod.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Psuje sie, jak kazde auto ale jak nabierzaco wychwycone pierdolki sie porobi to mozna byc pewnym wyjazdu i powrotu do domu.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.8 E 174KM 128kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi 80 B4 Cabrio