Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A3 8L Hatchback

vallium, 8 lat temu
Silnik 1.6 i 101KM 74kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Audi A3 8L Hatchback 1.6 i 101KM 74kW 1996-2000 - Oceń swoje auto
2,69
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Po marce takiej jak Audi spodziewamy się więcej, niestety auto rdzewieje głównie na drzwiach reszta jakoś się trzyma. Plastiki słabej jakości zaczynają trzeszczeć nie wspominając o łuszczącej się farbie.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik tragedia jedna z wiekszych porażek audi po 180tyś te silniki nadają sie raczej do powaznego remontu, branie oleju i nieszczelności na tłokach brak kompresji, nierówna praca, szarpanie to dopiero początek przygody. jedyny plus to to ze dobrze znoszą zagazowanie.
2,0
Skrzynia biegów
Kolejna porażka wiekszość skrzyń z silnikami 1.6 ma problemy. Standardem są siadające synchronizatory ciężka praca hałas na wstecznym który tylko zapowiada rozpadanie się skrzyni do tego znane wszystkim zrywające się nity przez co skrzynia raczej dla kogoś kto nie używa gazu. Wystarczy spojrzeć na cene regenerowanych skrzyń do 1.6 ,są najdroższe.
3,0
Układ jezdny
Autko na dobrych oponach trzyma sie drogi i raczej nie ma problemów z szybszym pokonywaniem zakrętów. Zawieszenie miękkie jak to w audi buja sie troche.
Komfort
3,0
Widoczność
Lampy w mojej 10lat starszej hondzie świeciły lepiej, niewiem jak poliftowe ale te pierwsze padaka straszna.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Climatronik działa bardzo dobrze po 180tyś siada kompresor, nie dać sie zrobić na nie nabitą klime jak nie jest nabita to znaczy ze kompresor roz*****y i nie nabity żeby nie było słychać jak dogorewa regeneracja 500zł .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest ok miejsce nawet dla większych osób z tyłu niewiem ale jak z przodu siądą dwie wyższe osoby to mało jest miejsca.
3,0
Wyciszenie
Bez rewelacji jak na Audi z silnikiem benzynowym jest głośno niewiem jak z dieslem .
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po zagazowaniu opłaca sie jezdzić nie opłaca się za to remont silnika i skrzyni .
2,0
Stosunek jakość/cena
Nie polecam, lata tych aut juz mineły i nie ma co do tego wracać nie sa to klasyki w które chce sie pakować kase dla samej frajdy poruszania sie nim . Dobry egzemplarz trafi się jeden na 10 .
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pełno czujniczków, elektroniczny termostat, zawór egr, wysoka tem pracy, a jak przyjdzie wymienić sąde to za szerokopasmową można nieźle zabulić. Częste usterki typu coś gdzies nie łączy coś się poluzowało. Kolektor ma udziwnioną konstrukcje często łapie lewe powietrze do tego przełączane klapki sterowane siłowniczkiem z membranka wycięta chyba z lateksowej rękawicy. elektroniczna przepustnica też swoje świruje.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Silnik i skrzynia same w sobie są usterkami.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 101KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Audi A3 8L

Liczba wpisów: 59

Audi A3 8L – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Audi A3 8L Hatchback