Szukaj

Lista ocen Audi A3 8L Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW 1996-2003 (50) - Silnik

Na liście zabraknie 48 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~adam
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
sorki wiem jak wielu jest miłosnikow niemieckich aut i dlatego dalem sie skusic wpierw na audi teraz na golfa. i juz nigdy wecej , no moze na starosc, bo fakt sa wytrzymałe jesli chodzi o karose, bo podzespoly sie sypia ja nic. mam 34 lata i jednak teraz albo wroce do alfy lub przejde na mazde tym przynajmniej jeszcze poszaleje. wierzcie mi mialem alfe bardzo dlugo i niemialom z nia tyl problemow co teraz z tym golfem, a radocha z jazdy niebo...
3,0
~Aro1
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Auto sprzedałem już dawno, bo to niestety szrot. Auto od 1-go właściciela, kupione w Polsce, serwisowane, z udokumentowanym przebiegiem. A niestety to totalna porażka, chociaż jak go kupiłem miało niecałe 4 lata. Żeby nie było, to oczywiście sprawdzony, czy nie miał przygód... miał jedynie jedne drzwi naprawiane, więc nic strasznego. Do rzeczy: silnik to jedna z niewielu rzeczy w tym aucie, która cieszyła. Kultura pracy i elastyczność bez...
5,0
~Ferraudi
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Silnik dynamiczny, wystarczający do płynnego i zwinnego poruszania się w mieście jak i w trasie, Nie ma najmniejszego apetytu na benzynę czy LPG ale nie jest źle. W cyklu mieszanym butla gazu 40l wystarczy spokojnie na 360km, w trasie natomiast przy prędkościach 90km/h - 160km/h LPG starczyło na 400km. Po przejechaniu 39tys. km tak przyzwyczaiłem się do przyspieszenia i mocy, że nie robi już na mnie żadnego wrażenia.
3,0
~Robert
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Silnik pracuje równo i po 20 latach wciąż ma pełną moc (samochód na autostradzie osiąga katalogową prędkość maksymalną a nawet ją przekracza). Niestety pracuje bardzo głośno powyżej 90 km/h i wymiany wydechu nic nie dają. Na zamiennikach jest tak samo. Trzeba znaleźć oryginalny tłumik końcowy z samochodu z przebiegiem poniżej 100 tyś. lub jakimś cudem znaleźć nowy oryginalny na rynku wtórnym :P
5,0
~gucio
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Gdy pierwszy raz przejechałem się tym samochodem to się w nim zakochałem. Samochód miał na liczniku pomnad 180tys km, a silnik pracował i do tej pory pracuje (240tys) z wielką kulturą. Jest naprawdę zrywny i mocny. Inne marki z silnikami 1.8 nie dorastają do pięt audi. Silnik bez problemu kręci do 6500obr/min. zabawa zaczyna się powyżej 3500 obr
4,0
~Suchy
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Na początku wydawało mi sie ze 125 KM wystarczy swobodnie do sprawnego przemieszczania sie ale w miare jedzenia apetyt rośnie no i jak do masy 1280 kg to mogło by być troche wiecej tej mocy. Dużym plusem jest system zmiennej fazy rozrzadu w silniku AGN wkreca sie nagle na obroty podobnie jak turbina
4,0
~maciexxx001@wp.pl
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Właśnie dzisiaj silnik w moim aucie odmówił posłuszeństwa.Nastąpił wyciek oleju nad filtrem i jednocześnie pojawiły się odgłosy chrobotania.Wcześniej miałem sporo mniejszych usterek.Kulturę pracy oceniam zadowalająco.Auto z niezłą dynamiką i sporym apetytem na paliwo.Ogromne BMW paliło niewiele więcej.
4,0
~Err0r
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Na start wymiene wszystkie filtry, plyny, rozrząd itd. Mechanik twierdził, że nie wymaga dalej wkładu.. Jednak po pol roku wszystko zaczęło się sypać w tym samym momencie.. Ogólnie naprawy nie są przerażająco drogie, ostatecznie padł cylinder - silnik do wymiany.
4,0
~sma44pl
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
mimio tego, ze juz ma calkiem spory przebieg znakomicie sie sprawuje czasem podryguje i skacze ale to prawdopodobnie jest wina swiec i po czesci wydechu ktory bede musial wkrotce wymienic moja ocena bdb potrafie jezdzic by spalil okolo 8l
Dziennik kosztów dla Audi A3 8L Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,67 zł
10,0
l/100km
17,0
l/100km
10,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Maxu
Audi A3 8L
Hatchback 1.8 20V 125KM 92kW
Z opóźnieniem chodzi pedał gazu. Idzie się do tego przyzwyczaić, na początku ma się jednak wrażenie, że przeciągamy na sprzęgle. Fajnie mruczy dzięki tłumikowi basowemu, choć na dłuższej trasie może troche wkurzać :)
Audi A3 8L Hatchback