Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A3 8P Hatchback 3d

Maniek, 8 miesięcy temu
Silnik 2.0 FSI 150KM 110kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: ponad 6 lat
Audi A3 8P Hatchback 3d 2.0 FSI 150KM 110kW 2003-2007 - Oceń swoje auto
3,79
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Jak kupować to tylko polifta z silnikiem 1,6 MPI Jeżeli oczywiście reflektuje my 100 koni i 140Nm Oraz skrzynie 5 biegowa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Silnik
Silnik
3,0
Całokształt
Auto ogólnie dobrze zaprojektowane pod względem estetyki i funkcjonalności. Bardzo trwała powłoka lakiernicza , mimo ponad 20 lat zero rdzy ! ( Auto w 100 procent bezwypadkowe ) Dobrze spasowane wnętrze, nic nie trzeszczy itp. Zawieszenie sztywne ale dość komfortowe . To jedyne plusy tego auta Wilki minus SILNIK , porażka Auto kupione z przebiegiem 120 tys. z salonu Audi w Niemczech , problemy zaczęły się przy przebiegu ok 180 tys. nagar na tłokach, przepustnicy , kolektorze i jego klapach , ciągły błąd czujnika nox ( koszt nowego ponad 4 tys. ) . Kupując z tym silnikiem przygotuj się na spore wydatki . Kolejny problem to tylna klapa bagażnika, wiązka kabli w tylnej klapie , zardzewiały silniczek wycieraczek , silniczek otwierania bagażnika , oświetlenie rejestracji . Mimo czyszczenia odprowadzenia wody ... Kolejny problem padający centralny zamek z pilota , boczna szyba w drzwiach . Wycierające się klawisze , świateł , klimy itp. Ogólnie znaleźć dobrze wyposażone wnętrze a3 graniczy z cudem ... Norma w większości oglądanych aut z rocznika 2004-2009 bieda aż piszczy , brak komputera pokładowego ,FIS, czujników cofania, wielofunkcyjnej kierownicy, tempomatu itp. Głównie chyba się płaci za pancerna blachę i 4 koła masce ... Sprzedałem bez bulu. Problem zaczyna się robić gdy łączne koszty eksploatacji napraw zaczynają się zbliżać do wartości auta . Kupił bym ponownie zadbany egzemplarz ale tylko z silnikiem 1,6 MPI .
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak silnik jest sprawny to całkiem OK choć szału nie ma... Do 150 tys. Przebiegu było OK później same problemy , nagar w silniku, przepustnicy , w kolektory, na klapach , padające czujniki , sonda szerokopasmowa nox , wtryski itp. Auto mimo dobrego serwisu i lania 98
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to chyba jedyny plus tego układu napędowego , poezja i precyzja !
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy pada po 150 tys. Winny jest czujnik skrętu , wysiada kompletnie wspomaganie , poprawione ponoć po lifcie . Trzeba wymieniać cały magiel na nowsza wersje lub od golfa+ Sam układ zawieszenia bardzo dobry , sztywny ale dość komfortowy. Przy przebiegu ok 200 tys. wymieniłem tylko 2 tuleje reszta była w bdb stanie !
5,0
Karoseria
Ideał, konkurencja może brać przykład 20 lat i zero rdzy ! Jedynie kilka odprysków od kamieni
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu OK , cofanie gorzej szerokie tylne słupki , zagłówki na fotelach i stosunkowo mała tylna szyba robi swoje . Brak czujników cofania :-(
4,0
Ergonomia
W środku panuje bura i ponura stylizacja ale ja tak lubię :-) wszystko dobrze poukładane . Wielki minus za brak kierownicy wielofunkcyjnej , komputera pokładowego to jedyne rzeczy których mi brakowało :-(((
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze , klimatyzacja mimo 20 lat zero problemów, używam klimy cały rok nawet zimą przy włączonym ogrzewaniu . Żadnych problemów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok , mam 184 i spokojnie się mieszczę, tył raczej dla ludzi drobnych ( mały komfort wsiadania )
4,0
Wyciszenie
Jak na auto kompaktowe jest bardzo dobrze nawet powyżej 160/180 na godzinę jest wystarczająco cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 koni bez turbo ... W mieście 12-14 litrów Na trasie przy prędkości ok 120 7 litrów Na autostradzie powyżej 140 10 litrów Części stosunkowo drogie ale można powiedzieć powyżej normy , główne koszty generuje osprzęt i naprawa felernej jednostki FSI
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby Audi było bez dupnych silników FSI, TFSI, TFSI Było by 4-5 gwiazdek a tak daje tylko 3 i to naciągane Jedyny silnik w tym modelu to 1,6 MPI Audi moglo śmiało zmodyfikować ten silnik stworzyć 2,0 MPI ale wolało ładować syficzne silniki eko-lipy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka tylnej klapy bagażnika Centralny zamek Osprzęt silnika
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SILNIK to największa porażka tego auta :-((( Powyżej 200 tys. uciekać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A3 8P Hatchback 3d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów