Inne
: Jak kupować to tylko polifta z silnikiem 1,6 MPI
Jeżeli oczywiście reflektuje my 100 koni i 140Nm
Oraz skrzynie 5 biegowa
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Silnik
Silnik
3,0
Całokształt
Auto ogólnie dobrze zaprojektowane pod względem estetyki i funkcjonalności.
Bardzo trwała powłoka lakiernicza , mimo ponad 20 lat zero rdzy ! ( Auto w 100 procent bezwypadkowe )
Dobrze spasowane wnętrze, nic nie trzeszczy itp.
Zawieszenie sztywne ale dość komfortowe .
To jedyne plusy tego auta
Wilki minus SILNIK , porażka
Auto kupione z przebiegiem 120 tys. z salonu Audi w Niemczech , problemy zaczęły się przy przebiegu ok 180 tys. nagar na tłokach, przepustnicy , kolektorze i jego klapach , ciągły błąd czujnika nox ( koszt nowego ponad 4 tys. ) . Kupując z tym silnikiem przygotuj się na spore wydatki .
Kolejny problem to tylna klapa bagażnika, wiązka kabli w tylnej klapie , zardzewiały silniczek wycieraczek , silniczek otwierania bagażnika , oświetlenie rejestracji .
Mimo czyszczenia odprowadzenia wody ...
Kolejny problem padający centralny zamek z pilota , boczna szyba w drzwiach .
Wycierające się klawisze , świateł , klimy itp.
Ogólnie znaleźć dobrze wyposażone wnętrze a3 graniczy z cudem ...
Norma w większości oglądanych aut z rocznika 2004-2009 bieda aż piszczy , brak komputera pokładowego ,FIS, czujników cofania, wielofunkcyjnej kierownicy, tempomatu itp. Głównie chyba się płaci za pancerna blachę i 4 koła masce ... Sprzedałem bez bulu. Problem zaczyna się robić gdy łączne koszty eksploatacji napraw zaczynają się zbliżać do wartości auta . Kupił bym ponownie zadbany egzemplarz ale tylko z silnikiem 1,6 MPI .
Wrażenia
3,0
Silnik
Jak silnik jest sprawny to całkiem OK choć szału nie ma...
Do 150 tys. Przebiegu było OK później same problemy , nagar w silniku, przepustnicy , w kolektory, na klapach , padające czujniki , sonda szerokopasmowa nox , wtryski itp.
Auto mimo dobrego serwisu i lania 98
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to chyba jedyny plus tego układu napędowego , poezja i precyzja !
4,0
Układ jezdny
Układ kierowniczy pada po 150 tys. Winny jest czujnik skrętu , wysiada kompletnie wspomaganie , poprawione ponoć po lifcie .
Trzeba wymieniać cały magiel na nowsza wersje lub od golfa+
Sam układ zawieszenia bardzo dobry , sztywny ale dość komfortowy.
Przy przebiegu ok 200 tys. wymieniłem tylko 2 tuleje reszta była w bdb stanie !
5,0
Karoseria
Ideał, konkurencja może brać przykład
20 lat i zero rdzy !
Jedynie kilka odprysków od kamieni
Komfort
4,0
Widoczność
Z przodu OK , cofanie gorzej szerokie tylne słupki , zagłówki na fotelach i stosunkowo mała tylna szyba robi swoje .
Brak czujników cofania :-(
4,0
Ergonomia
W środku panuje bura i ponura stylizacja ale ja tak lubię :-) wszystko dobrze poukładane .
Wielki minus za brak kierownicy wielofunkcyjnej , komputera pokładowego to jedyne rzeczy których mi brakowało :-(((
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze , klimatyzacja mimo 20 lat zero problemów, używam klimy cały rok nawet zimą przy włączonym ogrzewaniu . Żadnych problemów
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok , mam 184 i spokojnie się mieszczę, tył raczej dla ludzi drobnych ( mały komfort wsiadania )
4,0
Wyciszenie
Jak na auto kompaktowe jest bardzo dobrze nawet powyżej 160/180 na godzinę jest wystarczająco cicho
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
150 koni bez turbo ... W mieście 12-14 litrów
Na trasie przy prędkości ok 120 7 litrów
Na autostradzie powyżej 140 10 litrów
Części stosunkowo drogie ale można powiedzieć powyżej normy , główne koszty generuje osprzęt i naprawa felernej jednostki FSI
3,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby Audi było bez dupnych silników FSI, TFSI, TFSI Było by 4-5 gwiazdek a tak daje tylko 3 i to naciągane
Jedyny silnik w tym modelu to 1,6 MPI Audi moglo śmiało zmodyfikować ten silnik stworzyć 2,0 MPI ale wolało ładować syficzne silniki eko-lipy
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elektryka tylnej klapy bagażnika
Centralny zamek
Osprzęt silnika
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SILNIK to największa porażka tego auta :-(((
Powyżej 200 tys. uciekać
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 FSI 150KM 110kW
[l/100km]