Generalnie auto jest świetne i jestem bardzo zadowolony z jego wyboru. Materiały, spasowanie - klasa. Napęd quattro - fajnie to jeździ, boksowania kół tutaj nie ma przy depnięciu na światłach, jest efekt katapulty. Zawieszenie sprawnie wybiera nie równości. Jest cicho przy każdej prędkości. Waga prawie 1.6 tony powoduje że auto nie jest czułe na podmuchy wiatru przy szybszej jeździe. Asystenci działają sprawnie. Bagażnik pojemny ~ 500 l - na święta udało się zmieścić 2.5 metrowa choinkę opuszczając oparcia tylnych foteli. Spalanie jak na auto ważące prawie 1.6 tony i posiadające dołączany nąpęd na wszystkie koła myślę że jest ok. Warszawa spokojna jazda wieczorem - 8l, spore korki 12l. Trasa 120 km/h - 6l, 140km/h - 7l. Średnia wychodzi mi 8.5 gdzie jeżdzę tylko po mieście.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik prezentuje bardzo dobra kulturę pracy
5,0
Skrzynia biegów
Automat zmienia biegi wręcz niezauważalnie. Ma delikatnego laga, ale to nie przeszkadza w jeździe i już dawno się przyzwyczaiłem
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Blacha konkret. Czuć to przy zamykaniu maski. Generalnie nic się nie dzieje.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działają jak trzeba. Ogrzewania foteli działa bardzo sprawnie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mogło by być ciut więcej miejsca ale na to już można liczyć dopiero w A6
5,0
Wyciszenie
Auto jest bardzo dobrze wyciszone, Nie ma podwójnych szyb a czuć że świat zewnętrzny jest dobrze odizolowany. Można spokojnie rozmawiać przy każdej prędkości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na markę premium myślę że jest ok
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
[l/100km]