Szukaj

Informacje o Audi A4 B9 Limousine Facelifting

Lata produkcji: 2019 – teraz
Segment: Klasa średnia

Piąta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu, wprowadzona na rynek w 2015 roku. Model B9 znów nieco powiększył swoje rozmiary, choć dzięki lżejszym materiałom, jego waga spadła o 120 kg. Od strony stylistycznej znów mamy do czynienia z łagodną ewolucją względem poprzedniej generacji, natomiast zmiany w kształcie nadwozia doprowadziły do osiągnięcia najniższego w klasie współczynnika oporu powietrza, który wynosi 0,23. A4 B9 zbudowano na nowej płycie podłogowej VW Group MLB 2 B9 Platform, którą dzieli m.in. z Audi Q7.

czytaj więcej
Powagosław

Zwycięskiego składu nie zmienia się w piłce nożnej. W Audi nie zmienia się tego, co od lat działa, doskonale się sprzedaje i podoba się kierowcom. A4 to od lat punkt odniesienia dla całej konkurencji w tym segmencie. Może właśnie dlatego, że od zawsze wygląda tak samo.

~Powagosław
Luzacjusz

Trzy rzeczy są w życiu pewne: śmierć, podatki i kolejna edycja „Tańca z gwiazdami”. Jest jeszcze czwarta: to nieśmiertelny wygląd A4. Usłyszycie to kiedyś od swoich wnuków, którzy przyjdą ponarzekać, że nowe Audi znowu wygląda jak stare. Przyzwyczailiśmy się, że narzekają wszyscy i wszyscy chcieliby mieć.

~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,6 m
Promień skrętu 5,8 m
Długość 4762 mm
Szerokość 1847 mm
Wysokość 1428 mm
Rozstaw osi 2820 mm
Rozstaw kół - przód 1572 mm
Rozstaw kół - tył 1555 mm
Zwis przedni 899 mm
Zwis tylny 1043 mm
Prześwit 120 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1039 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 953 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1476 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1446 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1421 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1384 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 480 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1000 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1080 mm
Wysokość progu załadowczego 684 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 90 kg
Ogólna ocena
4,3 /5 Średnia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(73%)

Zalety

+ Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Filip
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Auto prezentuje się naprawdę dobrze. Niestety żeby było naprawdę na poziomie musi być dobrane prawie wszystko z opcjonalnego wyposażenia co daje nam zawrotną kwotę prawie 300 tyś PLN. I tutaj pojawia się pytanie - czy warto? Odpowiedz na to pytanie zależy tylko i wyłącznie od preferencji oraz naszego portfela. Auto w maksymalnej konfiguracji wyposażone jest we wszelką możliwą elektronikę, światła w technologii MATRIX naprawdę "robią robotę". Pakiet Sline z dodatkiem Competition Plus sprawia że auto wygląda jak S4 (różnica zewnętrzna tkwi jedynie w końcówkach wydechów). Wszelakiego rodzaju dodatki takie jak nagłośnienie, podświetlenie Ambiente czy projektory z logiem S przypominają nam że siedzimy w samochodzie "premium". Ogromnym plusem jest wyjątkowo niskie spalanie które jak na moc 204 koni mechanicznych oscyluje w granicach 5-8 litrów (w zależności od jazdy w trasie lub po mieście). Podsumowując - uważam że Audi wykonało naprawdę kawał dobrej roboty aczkolwiek dla rodziny z dziećmi w tym poziomie cenowym lepiej sprawi się A6 w górę lub model z serii Q5 (w górę). W przypadku gdy nie ma kogo wozić na tylnych siedzeniach dużo lepiej jednak celować w modele A3, A4. Dlatego też punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.
4,8
~Michał
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TFSI 204KM 150kW
Auto bardzo dobrze się prowadzi. Tryby jazdy (drive select) to świetna sprawa. W trybie comfort czysta przyjemność z jazdy, dynamic działa jak z nazwy ;) Tryb efficiency niestety jazda dziadkowa ale na czymś oszczędzić trzeba. Spalanie średnio na poziomie 8,5L, jazda dość dynamiczna (ale spada, co potwierdza słowa sprzedawcy, który wskazał, że po ok 4-5 tyś km spalanie o ok. 1L powinno się zmniejszyć. Sportowe fotele bardzo wygodne. Drobny minus - widoczność do tyłu (kamera cofania robi robotę ale brakuje mi w niej trybu panoramy jak w H civic Xgen).
4,8
~Michał
Audi A4 B9
Limousine Facelifting 2.0 40 TDI 204KM 150kW
Auto bardzo dobrze się prowadzi. Tryby jazdy (drive select) to świetna sprawa. W trybie comfort czysta przyjemność z jazdy, dynamic działa jak z nazwy ;) Tryb efficiency niestety jazda dziadkowa ale na czymś oszczędzić trzeba. Spalanie średnio na poziomie 8,5L, jazda dość dynamiczna (ale spada, co potwierdza słowa sprzedawcy, który wskazał, że po ok 4-5 tyś km spalanie o ok. 1L powinno się zmniejszyć. Sportowe fotele bardzo wygodne. Drobny minus - widoczność do tyłu (kamera cofania robi robotę ale brakuje mi w niej trybu panoramy jak w H civic Xgen).
Audi A4 B9 Limousine Facelifting