Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C4 S6 Avant

kamillo-gubin, 15 lat temu
Silnik 2.2 Turbo 230KM 169kW
Rok produkcji 1996
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi A6 C4 S6 Avant 2.2 Turbo 230KM 169kW 1994-1997 - Oceń swoje auto
4,31
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : Wybicie sworzni wahacza przód.
Układ elektryczny : problemy z elektryką silnika - cewki, sondy, czujniki
Inne
5,0
Całokształt
Super auto dla ludzi którzy dużo jeżdzą, a nudzi ich klekot diesla i lubią się szybko przemieszczać. Auto zdecydowanie wymaga zasobnego portfela tzn. przy normlanej eksploatacji na poziomie 30 000km rocznie na eksploatacje nie wliczając kosztów paliwa potrzebujemy około 3500zł.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to największy atut tego samochodu. Ciagnie równo od najniższych obrotów :) Doskonała dynamika... aczkolwiek założenie fitra o większej przepustowości (wkładka lub stozek) znaczaco podnosi dynamike ale zaczynają sie problemy z przepływomierzem. Kultura pracy super. 70 000 km zrobione na gazie bez najmniejszych problemów (instalacja prins).
5,0
Skrzynia biegów
Kolejny mocny atut tej furmanki. Wymiana oleju w skrzyni manulanej co 60 000 gwarantuje bez problemową zmiane biegów. Zestopniowanie wręcz idealne...
4,0
Układ jezdny
Tu już gorzej... Z trwałoscią podzespołów układu jezdengo nie ma problemu jeżeli kupujemy markowe części - najlepiej Lemforder lub dla mniej zasobnych portfeli Febi. Prowadzenie jest bdb w zasadzie tylko na wprost. Na zakretach zdecydowanie auto odstaje i widać przepaść technologiczną wiekowej konstrukcji nad układem wielowahaczowym. Jedyny ratunek to utwardzenie gabloty.
Komfort
3,0
Widoczność
Zdecydowanie to auto trzeba czuć... Nie jest to mikra :)
5,0
Ergonomia
Wszytsko jest na swoim miejscu a obsługa przełączników jest intuicyjna. Zdecydowanie ponad czasowy design deski rozdzielczej, ktora nawet dzisiaj moze się podobać.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik z Audi to wzór w tej kwestii :P
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni nie brakuje dla kierowcy i pasażerów do wzrostu 180cm, zdecydowanie może być ciasno, ale i tak na tle klasowych rywali auto można uznać za bardzo obszerne.
4,0
Wyciszenie
oceniam dobrze, nie zachwyca ale i nie ma powodów do marudzenia.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto jest stosunkowo drogie w eksploatacji. Koszty paliwa jak na moc, mase auto itd. kształtuja sie na wiecej niz przyzwoitym poziomie, natomiast eksploatacja silnika i podzespołów może przyspozyć sporych wydatków.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniadze gwarantuje ze nie dostaniesz auto tej wielkości, z takim bagażnikiem, napedem na 4 koła, 6-cio biegową skrzynia biegów o znosnych kosztach eksploatacji i dynamice iście z rajdów.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Naprawde nic sie nie psuje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nigdy auto nie staneło na drodze.

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.2 Turbo 230KM 169kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
21,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C4 S6 Avant