Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 Avant (160) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 221 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~D. Laszczka
Audi A6 C5
Avant 2.8 V6 193KM 142kW
ukłąd przedniego zawieszenia przekombinowany, cztery alimuniowe wahacze na stronę, bez możliwości wymiany sworzni ani tulej wahaczy. Co 15 tys. wymieniam jakąś parę wahaczy, koszt minimalny części i robocizny 1000 zł. Przy 130 tys. musiałem regenerować maglownicę i wymienić zatartą pompę wspomagania układu kierowniczego. Koszt 2500 zł. W tym samym czasie musiałem wymienić kompletne sprzęgło (z dwumasowym kołem zamachowym) - koszt części 3000...
3,0
~Jerry
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Jedna, która zadecydowała o pozbyciu się auta. Korozja jej na imię. Po 8 latach eksploatacji auta pojawiły się ogniska na rantach błotników. "Wspaniale" przemyślane i zaprojektowane mocowania nadkoli, pod które dostają się niewielkie kamyczki i robią "swoje" od środka. Potem zima, sól i ruda na wierzchu. Obala to mit o wytrzymałości karoserii. Oczywiście, że są auta znacznie starsze bez śladów korozji. A jaki był z tego...
3,0
~pacox
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
Amortyzatory szmelc i zawieszenie ciagle skrzypi cos pomimo wymiany na nowe. Zeby wymienic napinacz trzeba rozebrac caly przod samochodu. Ogolnie przereklamowany VW i nie wiem kto to tak zachwala - chyba ci ktorzy przesiadli sie z malucha albo golfa do Audi. Ten samochot za ta wygorowana cene nie moze sie nawet rownac z Mercedesem pod kazdym wzgledem, dodaje kazdym. Mialem nawet opla omege 2.5 td i byl 100x lepszy i wygodniejszy i mniej...
1,0
~ea_pajak@poczta.onet.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 TDI 180KM 132kW
Przy przebiegu 121 tys. km pękło koło zębate pod paskiem napędu rozrządu. To zrobiło z silnika "sieczkę". Naprawa bagatela 12,5 tys. PLN. w wyspecjalizowanym warsztacie VW/Audi. W autoryzowanym serwisie Audi ocenili koszt naprawy nawet na ok. 25 tys.PLN - ale nie skorzystałem z tej propozycji. Z tego natomiast, co się dowiedziałem w serwisie Audi, często bywają duże problemy z 2,5 TDI - "sypią się na potęgę". O wiele trwalsze są 1,9 TDI, z...
1,0
~Twister
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Tragedia....Samochod mial przejechane 143 tys km jak go kupilem. NIE BYL BITY a przebieg zostal potwierdzony przez ASO Audi. No i sie zaczelo... przy 160 tys poszla turbina...ale to taki standarcik. Przy 170 tys wtryski... przy 173 sprezarka klimatyzacji... przy 176 tys skrzynia biegow itd itp.... Wsumie przez rok wydalem okolo 20 tys zl na naprawy a samochod byl wart 30... Sprzadalem naprawiony i mam nadzieje ze nastepny wlasciciel bedzie...
5,0
~voen776
Audi A6 C5
Avant 2.8 30V quattro 193KM 142kW
Jedyne usterki tego auta to pocenie się. Uszczelnić dobrze silnik i można latać latami. miałem dziesiątki aut i ten silnik mogę śmiało porównać do legendarnego 1.9tdi tylko w tym przypadku mamy pięknie brzmiące V6 a automatyczna skrzynia biegów i z napędem na cztery koła . Komfort jazdy bije na głowie auta które miałem a miałem ich wiele. Na razie audi bije je wszystkie na kolana. Lać dobry olej + dobre paliwo i cieszyć się jazdą
2,0
~dominiq72@tlen.pl
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 150KM 110kW
Po 8 miesiącach użytkowania bezawaryjnego podczas wizyty u mechanika okazało się że: Turbina pada, wałki rozrządu do wymiany, rozrząd do wymiany, elementy przedniego zawieszenia do wymiany, naprawa 15.000zł. W 2 miesiące później auto raz jeździ szybko, raz jest strasznie wołowate 35s do 100km. Spece rozkładają ręce....a miało być tak pięknie ( szukają i dalej wymieniają różne części) Niedługo wyjdzie mi z tego nowe auto.
4,0
~Jarek_maks
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 110KM 81kW
To co robiłem w aucie zaraz po kupieniu: Uszczelniłem pompę paliwa i oczyściłem skraplacz klimatyzacji. Miałem też nieszczelność jakiejś rurki biegnącej od silnika, ale naprawa kosztowała ok 200 zł więc nie było dramatu. W zasadzie z silnikiem nie dzieje się nic od tamtego czasu. No oczywiście wymieniłem klocki, dwa drążki krótsze, oraz przegub, ale to części eksploatacyjne.
5,0
~Roman
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 180KM 132kW
NIGDY. po 14 latach pojawił się problem z pneumatycznym zawieszeniem na tylnej osi. Zmurszała guma na amortyzatorach i na postoju uchodziło powietrze. Wystarczyło otworzyć drzwi i auto samo się podnosiło. Niestety koszty wymiany w serwisie to jakiś dramat. Wymieniłem na używane gdy i te już nie dawały rady wymieniłem na zwykłe zawieszenie i tyle w temacie!
Dziennik kosztów dla Audi A6 C5 Avant
Średni koszt przejechania 100 km
47,00 zł
8,2
l/100km
12,5
l/100km
14,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Audibus6
Audi A6 C5
Avant 2.5 V6 TDI 163KM 120kW
Tu chciałem napisać pierwotnie to samo, co w poprzedniej kategorii, ale właściwie poważnych usterek nie miałem, by trzeba było mnie n.p. holować z trasy. Tak więc muszę dać w tym przypadku lepszą punktację, niż odnośnie niezawodności drobiazgów. Jak na niemiecki wóz, dość mocno przypomina mi japońską niezawodność, co mi się bardzo podoba!
Audi A6 C5 Avant