Szukaj

Lista ocen Audi A6 C5 (24) - Karoseria

Na liście zabraknie 814 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Sylwek
Audi A6 C5
RS6 Avant 4.2 V8 biturbo 450KM 331kW
Poszerzane nadkola, niższe zawieszenie, wloty powietrza w zderzakach, ogromne tarcze hamulcowe i dobrze dobrane felgi sprawiają, że 15-letnie dziś auto potrafi wyglądać zjawiskowo. Przykuwa ono jednak wzrok wprawnego obserwatora, wiedzącego o wilczej naturze naszego poczciwego kombi. Dodać należy, że wszystkie z wymienionych "smaczków" kosztują krocie i jest ich na rynku jak na lekarstwo. Jakakolwiek kolizja może sprawić, że z powodu braku...
5,0
~Daro
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 170KM 125kW
Należy sprawdzać auto przy zakupie w paru miejscach: - rynienki na dachu - pod listwami na drzwiach - na łączeniu tylnego zderzaka z karoserią (błotnikiem tylnym) - błotniki przednie mają wstawioną gąbkę usztywniającą w najywższym punkcie nad kołem należy ją usunąć nie będzie korozji w tym miejscu To są najczęstsze miejsca korozji
4,0
~Klodex
Audi A6 C5
Avant 1.9 TDI 130KM 96kW
Audi A6C5 w nadwoziu Avant ma ładną linię nadwozia, która do dzisiaj jest całkiem atrakcyjna. Podatność na korozję nie jest wysoka dzięki czemu po 15 latach pojawiły się jedynie małe ogniska korozji na przednich drzwiach kierowcy i pasażera. Generalnie nie ma się do czego zbytnio przyczepić.
3,0
~Blazej
Audi A6 C5
S6 Avant 4.2 V8 340KM 250kW
Mimo ocynku lubi je brać korozja, zwłaszcza od spodu i co dziwne - pod uszczelką przedniej szyby co powoduje lanie się wody do auta. Poza tym standardowo dla Audi z tych lat: ranty drzwi i nadkola. Na plus: aluminiowa maska i przednie błotniki.
3,0
~Andrzej
Audi A6 C5
Sedan 2.7 V6 biturbo 250KM 184kW
misusem są przednie błotniki, które po prostu gniją przez pieprzone gąbki wciśniete przez fabyrke od strony silnika. Zostały błotniki wymienione na nowe. koszt dwóch z lakierowaniem i cieniowaniem 700zł. Reszte auta dobrze zabezpieczone.
4,0
~Witold
Audi A6 C5
Avant 2.4 V6 165KM 121kW
tutaj największym minusem jest nie rdza tylko odpryskujący o cynk ,dół drzwi pasażer i kierowca przednie błotniki i dach przy listwach . Ale dobry lakiernik i jest ok :)
3,0
~Artur
Audi A6 C5
Sedan 2.0 130KM 96kW
Jak pisał poprzednik. Rdzewieje w ocynku. Haha wiadomo błotniki to można wybaczyć (sól, kamienie) ale purchle na dachu to sroga przeginka. Lakier oczywiscie oryginalny.
3,0
~Artur
Audi A6 C5
Sedan 2.0 130KM 96kW
Jak pisał poprzednik. Rdzewieje w ocynku. Haha wiadomo błotniki to można wybaczyć (sól, kamienie) ale purchle na dachu to sroga przeginka. Lakier oczywiscie oryginalny.
5,0
~Dario
Audi A6 C5
S6 Sedan 4.2 V8 340KM 250kW
Jeżeli chodzi o korozję to dobrze się trzymają egzemplarze bezwypadkowe ale auta te mają już swoje lata więc ruda szmata gdzieś może się pojawic
4,0
~Mati
Audi A6 C5
Sedan 2.4 V6 165KM 121kW
Lakier wytrzymały lecz te A6 mają straszny problem z rdzą. Wychodzi praktycznie wszędzie. Za uszczelkami, listwami, na błotnikach.
Audi A6 C5