AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Audi
A6
C7
Allroad quattro
3.0 TFSI 310 KM 228 kW
Wady i zalety
Wady i zalety
Oceny
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Podsumowanie 1 oceny
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2012
2013
2014
2012
2013
2014
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,85
średnia ocena z
1 oceny
12%
lepiej od średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
5,00
Wrażenia
Silnik
5,00
Skrzynia biegów
5,00
Układ jezdny
5,00
Komfort
Widoczność
5,00
Ergonomia
5,00
Wentylacja i ogrzewanie
5,00
Wyciszenie
5,00
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,00
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,00
Stosunek jakość/cena
4,00
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,00
Bezawaryjność (poważne usterki)
5,00
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
Zwiń
podsumowanie
Wady i zalety
– Silnik
(1)
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najbardziej przydatnych
od najbardziej przydatnych pozytywnych
od najbardziej przydatnych negatywnych
od najnowszych
Kategoria komentarza:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Silnik
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
Zawieszenie
Inne
Filtruj
wyniki
4,9
~Maciej T Warszawa
Audi A6 C7
Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW
3,0 TFSI to silnik marzenie, podobno jeden z lepszych w palecie Audi, ciągnie jak burza w całym przedziale prędkości (nie sugerujcie się 315 KM w TDI, który jest 4 sek. szybszy do setki ale, mam takie przeczucie (TDI jeździłem tylko na jazdach próbnych), w okolicy 200 km/h auto już nie jest tak zrywne jak benzyna
Dodane
12 lat temu
Poprzednia
1
Następna
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
4,9 (1 ocena)
Sprawdź oferty Audi A6
Wybierz inny silnik
3.0 TDI 204 KM
3.0 TDI 245 KM
3.0 TDI 313 KM
3.0 TDI clean Diesel 245 KM
3.0 TFSI 310 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Audi A6 w pigułce
Audi A6
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Audi A6
Dane techniczne
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Raporty zużycia paliwa
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Opinie
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Usterki
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Publikacje
Audi A6
Newsy
Audi A6
Galerie
Audi A6
Nasze pomiary
Audi A6
Filmy
Audi A6
Ogłoszenia
Audi A6
Ceny aut używanych
Audi A6
Dziennik kosztów
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Opinie o instalacjach LPG
Audi A6 C7 Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW 2012-2014
Testy zderzeniowe
Audi
Aktualnie przeglądasz
Audi A6 C7 Allroad quattro
Dane techniczne
12 raportów
zużycia paliwa
713 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
27 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Audi A6
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy