Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Allroad quattro

Lata produkcji: 2012 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz

Audi A6 C7 Allroad quattro – wybierz silnik

Dane techniczne Audi A6 C7 Allroad quattro

Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4940 mm
Szerokość 1898 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2084 mm
Wysokość 1512 mm
Wysokość z relingami dachowymi 1534 mm
Rozstaw osi 2905 mm
Rozstaw kół - przód 1631 mm
Rozstaw kół - tył 1596 mm
Zwis przedni 920 mm
Zwis tylny 1115 mm
Prześwit 185 mm
Prześwit 4x4 210 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 985 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1527 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1491 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1460 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1491 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 1632 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 565 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1181 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1966 mm
Wysokość progu załadowczego 684 mm
Drzwi tylne - szerokość 1031 mm
Drzwi tylne - wysokość 702 mm
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg

Oceny Audi A6 C7 Allroad quattro

Liczba ocen: 7
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(86%)

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Drobne usterki - Poważne usterki - Stosunek jakość/cena

Wybrane oceny

3,8
~fan+
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Audi A6 C7
Jest to kolejna ocena ,,fana", tym razem po 120 000 km. Cena samochodu mocno zawyżona w stosunku do jakości!!! W tym modelu nie mam zastrzeżeń do silnika i układu jezdnego. Jakość wykonania i trwałość pozostałych elementów (elektronika, materiały wykończeniowe) NA POZIOMIE KRAJÓW TRZECIEGO ŚWIATA !!!!!!!! Fachowość serwisantów i trafność diagnoz na poziomie ,,minus zero". Dwa cytaty z serwisu: ,, bo wie pan przy różnicy temperatur klimatycznych jakie mamy w Polsce taki problem może występować" i ,, skóra na kierownicy jest nadmiernie zużyta na skutek dotykania jej dłońmi". CZY WARTO TYLE PŁACIĆ TYLE, ŻEBY WYSŁUCHIWAĆ TAKICH OCEN ??? Po Q5 która stała w sumie 3 m-ce w serwisie MÓWIĘ STANOWCZE NIE, NIE, NIE DLA AUDI !!!!!!!
4,4
~Multi
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Audi A6 C7
Samochód Audi A6 allroad zakupiłem nowy w polskim salonie w 2014 roku. Przez okres 5 lat i przebiegu 161.000 km samochód miał jedną poważniejszą naprawę - niewielki wyciek oleju. Na szczęście ustrka naprawiona w ramach gwarancji. Poza tym auto bezawaryjne, poza zwykłymi standardowymi przeglądami (wymiany oleju co 15.000 km). Komfort, uniwersalność, jakość wykonania na najwyższym poziomie.
4,5
~fan
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Audi A6 C7
Można określić jednym słowem BAJKA! Autko dopracowane perfekcyjnie. Dla singla i dla rodzinki. Najszybsze standardowe kombi. Trudno porównać do innej marki, bo jest jedyny w swoim rodzaju. Asfalt zwija, bezdroża niestraszne(regulowana wysokość zawieszenia w standardzie).

Raporty spalania Audi A6 C7 Allroad quattro

Liczba raportów: 8
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Allroad quattro
11,0
l/100 km
8,4 – 9,7
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,0
Liczba komentarzy: 1
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Audi A6 C7
Jeśli chodzi o spalanie , to jestem w szoku . Rano jadąc do pracy w mieście przy umiarkowanym ruchu , nie śpiesząc się na czerwone światła potrafi pokazywać mi 5,9 l/100km . Ogólnie jeżdżąc po mieście trzymam się średniej 8,7l/100. Jak dobrze pojeżdżę nie przekraczam 10l ! Bardzo ekonomiczne auto , ale podkreślam że oprogramowanie jest zmodyfikowane. Serwis Audi , muszę to pochwalić , że schodzi powoli na naszą planetę . Za ostatni serwis zapłaciłem ludzkie pieniądze . 1200zł za duży przegląd co 30tyś km jest do przyjęcia .
11,0
Allroad quattro 3.0 TFSI 310KM 228kW
Audi A6 C7
Niezłe, starając się czasem jeździć spokojnie :) spalanie średnie po kilku tysiącach mam na poziomie 13 litrów (leję 95). Czyli ok. 1-1,5 litra więcej niż w Accordzie o mocy silnika mniejszej o 100 KM.... no i ważne jest, że nie muszę lać, co robiłem w Hondzie, 98 lub 100, więc koszt paliwa jest porównywalny a auto znacznie mocniejsze i szybsze
8,7
Allroad quattro 3.0 TDI 313KM 230kW
Audi A6 C7
Wiesz co kupiłeś, więc nie marudź. Choć spalanie bardzo mile mnie zaskoczyło i jest lepiej niż w Q5 a 2 t. masy własnej i ponad 2,5 t. całkowitej, to nie kaszka manna.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 6
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Oczekuje na rozwiązanie
Silnik, ukł paliwowy - przy około 1500 obr samochód się dusi, klekocze przy przyspieszaniu
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
Witam, Szukam w sieci info na temat awarii w układzie paliwowym w Audi A6 C7, TDI 177 km (2012) automat multitronic, przebieg 91000km i nie mogę nic znaleźć. Objawy: silnik traci moc (bardziej przy ruszaniu) i przy dodawaniu gazu "klekocze" i dusi się, tak jakby na 3 garach pracował, nie można ujechać. Problem w tym, że nie zawsze się to objawia i nie ma znaczenia czy zimny czy rozgrzany silnik. Stał 2 dni w ASO, podłączony do komputera, z testami przy mnie w warunkach drogowych, z pomiarem wtryskiwaczy (wszystko ok), objawów opisanych wyżej brak. Diagnoza, że może złe paliwo (jeżdżę tylko na vervie z Orlenu) i zalecenie przeczyszczenia układu paliwowego specjalnym preparatem Audi. Tak zrobiłem i przez kilka tankowań był spokój, samochód jeździł płynnie bez zarzutu. Niestety usterka powróciła i jazda jest możliwa tylko z dolewaniem do paliwa uzdatniaczy, czy to jest normalne i jak to naprawić skoro ASO nie wie i nie może zdiagnozować? Do tej pory jeździłem mercedesem c-klasa 204 i nigdy nie miałem żadnych problemów z ukł paliwowym, tankując zwykłe paliwo na różnych stacjach. Pozdrawiam Sebastian Niciński 697970384
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
metaliczny dżwięk podczas odpalania
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 3.0 TDI competition 326KM 240kW 2014-2017
  • silnik
  • 74 tys. km
witam , Mam problem z ustaleniem metalicznego dżwięku podczas odpalania zimnego silnika. zaraz po opaleniu słychać cykanie , które trwa około 4-5 sekund .Póżniej zanika . dzieje sie tak tylko po długim postoju :(
Problem rozwiązany
4 komentarze
Audi A6 C7 Allroad quattro