Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Avant

maniak, 11 lat temu
Silnik 3.0 TDI 313KM 230kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 40 tys. km
Audi A6 C7 Avant 3.0 TDI 313KM 230kW 2012-2014 - Oceń swoje auto
4,69
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Wydaje się, że najpierw urwie mi głowę, a dopiero potem auto straci przyczepność - niesamowite.
5,0
Całokształt
Jedyne co możnaby poprawić to design, auto jest tak dobre, że aż nudne. To wspaniały samochód, jednak nie jego widok, mimo że przyjemny nie powoduje wrzenia krwi. Podsumowując jednak, to samochód bliski ideałowi, o niesamowitym komforcie jazdy, dostarczający niesamowitej przyjemności z jazdy i jak dotąd całkowicie niezawodny. Mimo, że wymieniłem kilka szczegółów które mnie denerwują w każdym innym aucie mógłbym ich wskazać 10 razy więcej.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc dostępna dzięki biturbo od 1000 obr/min do czerwonego pola. Duuuużo mocy, harmonijnie dostarczanej na cztery koła, prawie każde inne auto wydaje mi się być popsute :)
5,0
Skrzynia biegów
Do tego silnika dostarczana jest specjalnie skontruowana skrzynie Tiptronic, która jest 8 biegowa (a nie 7 biegowa jak w pozostałych wersjach) i nie jest sprzynią dwusprzęgłową, ponieważ ta nie była w stanie wytrzymać momentu obrotowego 700 nm. Za samą skrynię w mojej opinii Audi powinno dostać nagrodę, najlepsza z tych jakie znam, a trochę znam, no może najnowsza skrzynia BMW jest porównywalna.
5,0
Układ jezdny
Tylko pod warunkiem zamówienia zawieszenia sportowego, pozwala jechać szybko i pewnie przy zachowaniu przyzwoitego komfortu. Zapomnijcie o pneumatycznym, to nieporozumienie, ponton nie samochód, natomiast standardowe tradycyjne zaiweszenie w mojej opini jest za miękie chociaż bardzo wygodne - rzecz gustu. Jeżeli zwykłe zawieszenie, to 2.0 tdi wystarczy.
Komfort
4,0
Widoczność
wszystko ok. standardowo
4,0
Ergonomia
Ergonomia jest super. Denerwuje mnie jednak brak uchwytów na napoje w desce rozdzielczej nawet za dopatą (są dostępne w BMW) oraz bardzo niewygodne miejsce podłączenia iPhone\'a w podłokietniku na oryginalnym kablu o długości 10 cm. Głupie oszczędności.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie wyobrażam sobie, żeby było inaczej. trzeba jedynie w zimie pamiętać, że zanim nagrzeje się 3 litrowy diesel zdążymy zmarznąć. Żałuję, że nie kupiłem webasto.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jakość wykończenia i stylistyka wnętrza są po prostu znakomite. Dla mnie to jedna z najfajniejszych rzeczy w tym aucie, poprostu lubię w nim być, a jestem często i długo.
5,0
Wyciszenie
Świetny pomysł z ustawieniem dynamic, które zmienia dźwięk wydechu jakby grała V8 w benzynie. Poza tym jest naprawdę Cicho poza czasem kiedy wypala się DPF, auto przez ok. 30 min buczy w dość denerwującej tonacji.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z ostatnich 10000 km średnie spalanie na komputerze to 7,7 l !!!! Co tu jeszcze komentować, to między innymi efekt zestrojenia skrzyni przy 2000 obr na 8 biegu jedziemy 170 km/h
3,0
Stosunek jakość/cena
Ceny dodatków są abstrakcyjne, ale decydując się na auto tego segmentu trzeba się z tym liczyć, że na wyposażenie trzeba wydać równowartość średniej klasy kompaktu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie 40 tkm - brak uwag
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na razie 40 tkm - brak uwag

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TDI 313KM 230kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Avant