Szukaj

Ocena kierowcy - Audi A6 C7 Limousine

lukaswu@go2.pl, ponad rok temu
Silnik 2.0 TDI 177KM 130kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,71
9% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : To jest to za co placi sie w prawdziwym premium (nie mowie o A1-A3 :), sorry)
4,0
Całokształt
Daje cztery gwiazdki z uwagi na silnik i kilka niedorobek funkcjonalnych. Ogolnie byla to dosc biedna sztuka jesli chodzi o wyposazenie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Podstawowa jednostka VW w tamtym okresie, raczej nie sprawiajaca problemow, ale nijak nie pasuje do auta tej wielkosci o tej masie. Jak tylko zacznie sie to mocniej cisnac spalanie idzie pod niebiosa- chcesz oszczedniej jezdzic? Wybieraj wersje 3.0L z quattro :).
5,0
Skrzynia biegów
Super sprawa, nigdy nie myslalem, ze zostane fanem skrzyni CVT ale tutaj dzwiek (nawet przy tym malym dieslu) nie denerwuje i nie meczy.
5,0
Układ jezdny
Wzorcowy- jedyny mankament jaki zauwazylem (ale to raczej kwestia niskiego profilu opon) auto ciagnie na boki na nierownosciach i trzeba sie pilnowac, zeby jednak miec rece na kierownicy. Hamulce pewne i dobrze wspolpracujace, sila hamowania bardzo dobrze wyczuwalna.
5,0
Karoseria
Aluminium. U mnie kolor slaby bo czarny z brazowa nuta, wiec wiadomo, kazda ryske natychmiasst widac. O dziwo nie widac brudu az tak szybko jak na klasycznym czarnym.
Komfort
5,0
Widoczność
W/g mnie dobra i bardzo dobra.
4,0
Ergonomia
Tylko dobrze- w porownaniu do VW Passat znalazlem kilka zgrzytow funkcjonalnych typu zamykanie drwi od wewnatrz, przycisk jest o gory zamiast na dole, nie ma gdzie polozyc telefonu, tak zeby byl widoczny. Drobiazgi wnerwiajace, ale mozna z nimi ostatecznie zyc. Kokpit i liczniki swietnie zrobione poza prymitywna linijka LEDowa pokazujaca ilosc paliwa w zbiorniku :D. Brak otworu na narty w tylnej kanapie. Zasieg- tutaj dla mnie totalna porazka jak na diesla, przy muskaniu gazu udaje sie dobic do 1000km na tankowaniu, ale raczej trzeba liczyc 800km
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem czy tylko moja sztuka tak miala, ale mialem wrazenie, ze silnik caly czas jest niedogrzany- dopiero jazda po autostradzie ustawiala temperature na 90C, tak zwyczajnie to jednak w okolicach 70 bylo. Brak podrzewacza wewnetrznego powodowal, ze zima mogloby sie cieplej jednak w kabinie robic.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest wystarczajaco, chociaz kanapa z tylu dosc twrda a siedzenie dla piatej osoby to tylko za kare.
5,0
Wyciszenie
Super sprawa- na poczatku bardzo bylem dziwiony jak predkosc przekraczam, zwlaszcza na zjazdach z autostrady- wyciszenie i prowadzenie bylo tak dobre, ze czlowiek mogl sie zapomniec. Co ciekawe, z poczatku draznil mnie dosc glosny odglos pracy silnika na wolnych obrotach, ale widocznie tak mialo byc, bo przy predkosciach ~200km/h bylo dalej cicho w kabinie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To bylo nowe auto, to poza tym co konieczne nie musialem nic robic.
5,0
Stosunek jakość/cena
W porownaniu do obecnych generacji to jest super, chociaz czuc juz byo miejscaminadciagajace oszczednosci w jakosci wykonania, uzytych materialow itp itd.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie mialem sie na co skarzyc.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Audi A6 C7 Limousine