Szukaj

Informacje o Audi A6 C7 Limousine

Lata produkcji: 2011 – 2014
Segment: Wyższa klasa średnia
Czwarta, najnowsza i obecnie produkowana generacja modelu (w wewnętrznym nazewnictwie: Typ 4G). Na rynku debiutowała w 2011 roku. Stylistycznie samochód kontynuuje koncepcje stosowane w poprzednich generacjach A6, jednak model zyskał bardziej drapieżny design. Z zewnątrz inspirowany jest Audi A7, we wnętrzu znajdziemy również szereg zapożyczeń z najnowszego Audi A8. A6 dzieli z nimi również płytę podłogową Volkswagen Group MLB platform (także m.in. Audi Q5 i Bentley Continental). Od 2012 roku dostępny też w wersji C7 Allroad quattro.
czytaj więcej
Powagosław
Byli tacy, dla których poprzednie A6 wyglądało jak marzenie, choć częściej na pytanie o stylistykę tego modelu, mówiło się: „Ok, ale to Audi”. Nowemu A6 wyrosły pazury. I ciągle to jest Audi. ~Powagosław
Luzacjusz
Jeden z niewielu w motoryzacji przykładów wprowadzania kolejnych generacji modelu na zasadzie niekończącego się faceliftingu. Ten, trzeba przyznać, jest chyba najbardziej udany z dotychczasowych, jakkolwiek A6 wciąż pozostaje obrzydliwie akuratny. ~Luzacjusz
Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Średnica zawracania 11,9 m
Promień skrętu 5,95 m
Długość 4915 mm
Szerokość 1874 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2086 mm
Wysokość 1455 mm
Rozstaw osi 2912 mm
Rozstaw kół - przód 1627 mm
Rozstaw kół - tył 1618 mm
Zwis przedni 912 mm
Zwis tylny 1091 mm
Prześwit 144 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 1046 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 962 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1460 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1429 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1527 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1491 mm
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 530 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 1050 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1176 mm
Wysokość progu załadowczego 674 mm
Drzwi tylne - szerokość 949 mm
Ogólna ocena
4,5 /5 Średnia dla segmentu 4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(87%)

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Silnik

Wady

- Widoczność - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wybrane oceny

4,1
~Dariusz
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TFSI 310KM 228kW
Ten model kupiłem po przejechaniu się autem znajomego i użytkowaniu ponad 3 lat w A6 C6. Stwierdzenie było krótkie tylko A6 i tylko 3.0 tfsi, wybrałem wersję ze stanów. Auto naprawdę świetnie wizualnie, i dopieszcza swoim wyposażeniem sam dołożyłem android auto. Ze spalaniem się liczyłem, że nie będzie niskie. W dłuższych trasach drogami krajowymi, przy średnio ciężkiej nodze da się uzyskać 10l/100. Jeżdżąc po Poznaniu w godzinach szczytu bez szaleństw często jest ciężko zejść poniżej 14l/100.
4,1
~max
Audi A6 C7
Limousine 2.8 FSI 204KM 150kW
Auta super ciche, świetne prowadzenie i dość duże spalanie 9-10 l w trasie ( 5 osób 120 km/h ) Miasto 14-20 l na 100 km. Wygodne auto dla 2+2 osoby. Z trójką dzieci zbyt mały ( foteliki ). Bagażnik na lato jest ok, zima- narty, jest zbyt mało miejsca. Usterki przez 6 lat ( tylny kierunkowskaz - wilgoć, wymiana płytki sterującą zmianą biegów 4000 pln, wyciek oleju 100 % ze skrzyni podczas jazdy 2000 pln ). Zdziwiłem się tą ostatnią usterką, gdyż nawet Vectra nie zrobiła mi takiego psikusa. Na szczęście zdążyłem na lotnisko swoim busikiem Boxerem za 70,000 pln :)
4,6
~bouri
Audi A6 C7
Limousine 3.0 TDI 204KM 150kW
Żeby zrozumieć fenomen tego modelu trzeba mieć jako takie doświadczenie w eksploatacji różnych samochodów. Zanim trafiłem do tej półki jeździłem używaną a6 z 2007 rok 2.7 tdi quatro, Passatem B6, B5 oraz Mondeo Mk III. Żaden z tych samochodów włącznie z poprzednim modelem A6 nie dorównuje C 7 pod względem wyciszenia, ergonomi czy jakości wykonania. Audi A6 C7 to auto zaprojektowane perfekcyjnie począwszy od szerokiego roztawu kół dzięki czemu doskonale zachowuje się w łukach na autostradzie, świetnych świateł LED (I to ile lat temu przed konkurencją która dzisiaj nieudolnie zżyna ze starszych juz modeli Audi), doskonałej ergonomii kabiny - pokrętła, rozmieszczenie, kształt drzwi które są wklęsłe dzieki czemu mamy więcej miejsca na szerokość oraz doskonałego układu kierowniczego. Co najważniejsze- samochód jest solidny ma prostsze ale bardziej komfortowe zawieszenie od poprzednika które spokojnie przy prawidłowej eksploatacji wytrzymuje polskie drogi. Należy uważać jedynie na napinacze łańcucha rozrządu koszt w ASO ok 6-7 tys. Trzeba wyjąć silnik i skrzynię. Z mojego doświadczenia padają w okOlicy 150000 tys km. W zasadzie to jedyna wada/naprawa za to dość problematyczna. Ważna uwaga: najnowsze modele konkurencji wcale nie oferują nic na tyle ciekawego żeby przesiąść z tego modelu na coś nowszego. To najdłużej eksploatowane przeze mnie auto i najbardziej udane.
Średnie spalanie dla Audi A6 C7 Limousine
8,9 – 11,2
l/100 km
6,6 – 10,1
l/100 km
12,0
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

6,0
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW
Samochód sprowadzony z Francji, jeżdżę nim od 4 miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Biorąc pod uwage, że nie można ufać przebiegom na liczniku, chociaż wyświetla 160tys km postanowiłem wymienić wszystkie podstawowe rzeczy tj. Olej + filtry, olej w skrzyni biegów, kompletny rozrząd - ceny części i serwisu na przyzwoitym poziomie. Jeżeli chodzi o spalanie to codzienne dojazdy do pracy 100km w 2 strony (70% trasa 30% miasto) wychodzi około 5,5 l ON /100km - wynik z wyświetlacza jak i dystrybutora paliwa. Najmniejsze uzyskane spalanie na trasie to 5,1l ON/100km (droga krajowa, prędkości 80-120km/h). Autostrada (140-160km/h) spalanie 5,8-6 l ON /100km. Pełen ogień na autostradzie (180-200km/h) około 7,3 l ON/100km
10,3
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
Jak widzę niektóre komentarze z 6/7 litrów na trasie to mnie śmiech ogarnia. Przejeździłem tym autem dość sporo i zejść na trasie do 8 litrów to graniczy z cudem. Musiałbym chyba jechać 80km/h na tempomacie przy szybszej jeździe wyprzedzaniu itp bez problemu na trasie pali 10l. Miast to duża niewiadoma muskając gaz na mieście wyjdzie nam z 11 litrów normalna jazda to 12/13l a jak lubimy się bawić deptać hamować itp to i nawet 18l pokaże. Wszystko zależy od jazdy, ale te 6/7 litrów to włóżcie sobie między bajki :)
9,5
Audi A6 C7
Limousine 2.0 TFSI 180KM 132kW
Mam ten samochód od niedawna tak więc mogę się tylko pochwalić zużyciem z mojej ostatniej trasy. Auto spaliło dokładnie 7,7 litra. Przejechałem 540km z czego 180km z prędkością 150km/h, 200km z prędkością 120km/h i 160km z prędkością 60km/h. Tak więc jestem bardzo zadowolony ponieważ w poprzednim modelu C6 było to nie do osiągnięcia.

Usterki Audi A6 C7

Liczba wpisów: 21
Przerywanie pracy silnika
  • Audi A6 C7 Avant Facelifting 2.0 TDI ultra 190KM 140kW 2014-2017
  • silnik
  • 1000 tys. km
A6C7 2.0 190KM.250000tyś. Krótko po zagrzaniu silnika (około 10 km) silnik zaczyna przerwać, od 2 do około 10 przerw w odstępach 2 do około 15 sekund,(w zależności od obrotów silnika i temperatury zewnętrznej ) przerwy jakby impulsowe około 0,5 sekundy. Po tych "przerywaniach" silnik powraca do poprawnej pracy, trase 1250km pokonuje bez jakichkolwiek problemów. Po wychłodzeniu silnika problem powraca... Po podłączeniu komputera - błędy sporadyczne silnika i inne nie związane z silnikiem, kasowanie błędów nie pomaga. PROSZĘ POMÓŻCIE
Oczekuje na rozwiązanie
glosna praca zimnego silnika
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • silnik
  • 215 tys. km
Witam. Mam nastepujacy problem z niezidentyfikowanym cykaniem/mini klekotem w moim aucie. problem wystepuje tylko na zimnym silniku, najbardziej go słychać po prawej stronie (po stronie filtra DPF, Turbina ) W samochodzie wymieniałem juz rozrząd, pompe wysokiego cisnienia CR, popychacze, wtryski były czyszczone, podstawa filtra paliwa wymieniana, regulator cisnienia paliwa na listwie CR tez wymianiany. Juz brak mi pomysłów co to może być, mechanik mówi że to końcówki wtryskiwaczy drugi ze napęd pompy oleju. Po rozgrzaniu silniku pracuje idealnie. Dodam jeszcze ze im zimniej na dworze tym głośniejszy klekot dodaje link do filmiku jak silnik klekocze przy porannym odpalaniu. https://www.youtube.com/watch?v=7tCIy2etN6o
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Wyskakują wszystkie możliwe komunikaty o błedzie
  • Audi A6 C7 Limousine 2.0 TDI 177KM 130kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 117 tys. km
Wyświetlają się wszystkie możliwe komunikaty od awaria ciśnienia w oponach brak hamulca i faktycznie postojowy nie działa, system stabilizacji toru jazdy,awaria systemu start stop nie można zgasić auta, uwaga przechylenie auta zbyt duże, hamowanie faktycznie bez rewelacji, nie działało do tego wspomaganie kierownicy nie działa, na przestrzeni 6 miesięcy 3 raz się to wydarzyło. Martwi mnie to bo jeśli przy większej prędkości się wydarzy będzie nie mały problem raz się już ratowałem podjazdem pod krawężnik żeby wyhamować. U jednego majstra wyskoczył problem z ABS-em ale na moje coś tu musi być innego help... dodam że auto kupione w salonie nigdy nie miało stłuczki.
Problem rozwiązany
19 komentarzy
Audi A6 C7 Limousine