Samochód wygląda cały czas świeżo. Środek auta również nie odbiega od nowszych samochodów. Jakość materiałów wykończeniowych na wysokim poziomie i to tylko tyle z plusów. Mechanicznie to porażka. Silnik 2.0tdi może osiągami nie powala ale daje radę, za to problemy cały czas z osprzętem i silnikiem rujnują budżet. Skrzynia multitronic- oprócz płynnej delikatnej jazdy do niczego innego się nie nadaje. Serwis jej to dramat. Elektryka w tym aucie to też wieczna choinka. Rózne błędy, komunikaty na porządku codziennym
Drugi raz na pewno bym nie kupił Audi A6 C7. Posiadam również starsze audi z 1.9tdi które jest starsze o 10lat i żadnych problemów i dokładek nie potrzebuje. Uważam, że Audi skończyło się w 2010r.
Wrażenia
3,0
Silnik
Mocy może i wystarcza. Spalanie około 7.4L w stylu mieszanym.
2,0
Skrzynia biegów
Multitronic- dramat. Plus to płynna jazda. Minus to problemy z ruszaniem, potrafi zgasnąć czy szarpnąć. A mało firm na tym wgl się znam.
4,0
Układ jezdny
Tutaj zastrzeżeń nie mam. Raczej wszystko ok. Jedynie to droga naprawa elektrycznej maglownicy.
3,0
Karoseria
Niby ocynk i elementy aluminium a parę purchli wyszlo w aucie bezwypadkowym
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Wszystko byłoby super zeby przewaga była dzięki technice. Przewagę udało się osiągnąć ale w ilości aut które stają u mechaników. Komfort naprawdę jest, wygląd również niestety mechanicznie wypada bardzo słabo.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TDI 177KM 130kW
[l/100km]